Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Meestal wel dus, maar als ik even snel naar een vriendin of naar stal ga niet, want dan neem ik m'n tas niet mee.
Je hoeft zelfs niet eens in het bezit te zijn van een identiteitsbewijs.
). Had ik even geluk dat ik onderweg was naar Albert Heijn om onder andere een paar flessen wijn te kopen en dus m'n paspoort bij me had, die had ik anders natuurlijk nooit meegenomen. Agent keek sowieso al niet zo gelukkig dus was blij dat ik me in ieder geval kon legitimeren

... Gelukkig is mijn baas het daar wel mee eens (anders moet ik steeds naar binnen, hij heeft zelf zn spullen ook nooit bij zich). Wel is het eigen risico natuurlijk
. 
Avelienvd schreef:Heb ze altijd bij mij.
Gister helaas een aanrijding veroorzaakt, tegenpartij had niks bij zich, geen rijbewijs, geen autopapieren, geen verzekeringspapieren.
Das knap lastig kan ik je vertellen.
purny schreef:Avelienvd schreef:Heb ze altijd bij mij.
Gister helaas een aanrijding veroorzaakt, tegenpartij had niks bij zich, geen rijbewijs, geen autopapieren, geen verzekeringspapieren.
Das knap lastig kan ik je vertellen.
Toch wel de politie gebeld? Ik zag een keer toen ik op de bus stond te wachten dat een leerling van een rijschool een aanrijding had veroorzaakt, klapte bovenop de voorganger. Instructeur had geen papieren bij zich... Politie werd erbij gehaald.
Ik heb altijd mijn rijbewijs bij me... tevens is het mijn id.

Soms vergeet ik dus wel eens dat ik mijn rijbewijs mee moest nemen, dan neem ik uit automatisme alleen mijn pinpas mee of contant geld. Maargoed meestal zijn het dan toch korte stukjes. Ik laat hem nooit bewust thuisliggen.