Zo heb ik ooit eens 2 maybelline mascara's gekocht, rond de 14 euro zijn die. Dus zou rond de 28 euro worden. Cassiere tikte er 1 aan dus toen had ik er 2 voor 16 euro
snel bedankt, in mijn tas gestopt en weggegaan
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

van de zomer werkte ik achter de kassa, en gaf ik een man per ongeluk 20 euro teveel mee. Na 5 minuten komt hij terug en zegt hij "ik betaalde met 20 euro en krijg bijna 30 euro terug, volgens mij klopt dat niet.." Ik was daar toen ook zo blij mee, anders had ik echt een enorm probleem gehad.
StillAngel schreef:Het leven is al duur genoeg.. nee dus. Zoals eerder is genoemd misschien wel bij een eenmanszaakje of als je ergens regelmatig komt.
KoudbloedKim schreef:SuperAssie schreef:Ik zou in zo'n situatie met een heel groot schuldgevoel zitten... met name als het een jonge meid was die van haar baas uit eigen zak het verschil bij moet leggen.Ik was door gegaan. Zo heb ik ook ooit 20 cent voor een bikini betaald ipv 20 euro(betaalde met pin en cassiere lette niet op wat ze intoetste). Vriendelijk bedankt en gauw vertrokken. Wat dat betreft ben ik heel oneerlijk
Beetje een 'speelhuisjes-actie'.
Verder ben ik het eens met Vuurneon.
Sleeper schreef:_black_rose_ schreef:Zeker wanneer de cassiere een fout maakt, das niet mijn verantwoordelijkheid toch? Ik zou nooit opzettelijk iets niet betalen maar het werk van de ander rechtzetten, dacht t niet.
Tenzij je te weinig terug krijgt?
laatst in een bloemenzaak lag er een tientje op de grond, dus ik raap het op en liep ermee naar de caissière
Toen meteen nog maar een drankje bestelt