Ik bel sowieso niet graag iemand. Ben bang dat ik hen lastig val (sms of mail is zoveel handiger op dat vlak) en voicemail-berichten inspreken heb ik zo'n hekel aan. 'dus ehh.. het is hier Joyce ehmmm.. het is in verband met *** dus... ja... bel maar terug ofzo' 
Als ik gebeld wordt door een onbekend nummer neem ik nooit op. Omdat a) je niet weet wat je moet verwachten en b) de kans bestaat dat het mensen van één of andere enquête oid zijn die je nooit afgescheept krijgt... Als het belangrijk is laten ze maar een berichtje achter

.
.
Toen ik vanmiddag mijn telefoon pakken had ik een gemiste oproep van hem vervolgens een kwartier aan het twijfelen geweest en toch maar gebeld, nam hij niet op.. Toen belde hij tijdens het eten dus kon ik niet opnemen, bel ik weer terug neemt hij weer niet op. Uiteindelijk viel het allemaal wel mee, maar voordat het zover is ben ik weer even verder.
Kappersafspraak maken durf ik inderdaad ook al niet, maar ook de kans dat ik opneem als ik gebeld word is niet heel groot, wie je ook bent 
. Wat je ook eventueel kan doen om te oefenen: random winkels bellen om iets te vragen. Desnoods aan de andere kant van het land en met je nummer anoniem. Bel bv eens een boekenwinkel en vraag of ze een bepaald boek hebben. Of tot hoe laat een winkel open is. Als het al fout gaat is het niet erg, je moest het toch niet echt hebben en ze kennen je toch niet. Je kan zelfs gewoon in het gesprek afleggen als het echt te erg is. Maar als het normaal verloopt is het goed voor je vertrouwen.