Nou ik ook
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik had bijdehand gereageerd van "gaat u dan even bukken?" haha
asociaaaaal 
Maargoed, ik ben wel kieskeurig over wie het item krijgt. Ik loot niet zomaar uit, ik kijk ook naar een verhaaltje wat erbij staat, foto of zelfs wat diegene zelf ook voor guls heeft gedaan.
Heel gaaf om te zien ook was dat daarna ontzettend veel mensen voor die moeder mee gingen loten om zo haar kansen te vergroten

Ojajoh schreef:ik had het er toevallig met mn nichtje vorige week nog over, echt te beschamend wat mensen durven te vragen
smartphone's flat screen tv's enz enz
maar wat we laatste zagen brak echt mn klomp, was een brutaal meisje die was zwanger en had geen geld (zei ze maar haar fb profiel was lekker open en daar zag je heel veel dure dagjes uit,nepnageltjes gedaan merkkleding ect)
stelde de hele uitzetlijst neer, (en dat is echt veel)
en wou dat perse gratis, en dingen als hydrofiel luiers enz moesten perse nieuw zijn ivm hygiene
(niks mis met gewassen hydrofiele)
nou echt honds brutaal ook
ze kreeg hoofdzakelijk condooms aangeboden, dat vond ik dan wel weer grappig
Geniaal!
antje_vip schreef:Ik houd daar ook niet van. Dingen gratis aanbieden vind ik prima, maar om gratis spullen vragen vind ik dan weer 'schooierig'. Je hebt mazzel als iemand zegt: neem gratis mee. Maar dat vraag je toch niet zomaar? Verschuiving van normen en waarden?