Whatsapp van een onbekend nummer

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

PocoGaucha

Re: Whatsapp van een onbekend nummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 07:53

Als je nou gewoon iets stuurt van: er is zoiets geks gebeurd. Ik ben gewhatsappt door een onbekent nummer en die heeft jou naam genoemd. Ik kan eigenlijk niet geloven dat je er iets mee te maken hebt, maar weet jij misschien van wie dit nummer is?

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 07:54

Citaat:
Nee, ik heb een klassenwhatsapp met iedereen van de klas er in, die heb ik dus allemaal als contact dus dat kan niet ;)

Ik zou het X het liefst wel vragen, want ik vind het eigenlijk niet kunnen dat zij (of iemand anders) mijn nummer doorgeeft en over mij gaat praten, met een gast die ik zelf niet ken.
En dan gewoon proberen het vriendelijk te houden :j

Maar je weet toch helemaal niet of zij dat gedaan heeft? Op mij komt het in ieder geval nogal aanvallend over omdat je er eigenlijk gewoon van uit gaat dat zij het nummer gegeven heeft. Als je eerst alleen vraagt of zij het nummer kent omdat die jongen het over haar had, kun je altijd nog vragen of zij weet hoe hij aan jouw nummer zou kunnen komen. Als je al niet zo lekker in de klas ligt, dan denk ik dat dat beter op haar over komt ;)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 10:18

Dat gaat x toch ontkennen en juist het feit dat je het komt vragen is voer dat het succesvol is. Lekker negeren daar heb je ze het beste mee. Dan hebben ze jou ook niet en is de kans groter dat ze je met rust laten. Als je hier nu verhaal over komt halen dan hebben ze je te pakken en gaan ze straks weer wat anders verzinnen. Lekker blokkeren die hap en op negeermodus.

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 10:23

Sammie schreef:
Dat gaat x toch ontkennen en juist het feit dat je het komt vragen is voer dat het succesvol is. Lekker negeren daar heb je ze het beste mee. Dan hebben ze jou ook niet en is de kans groter dat ze je met rust laten. Als je hier nu verhaal over komt halen dan hebben ze je te pakken en gaan ze straks weer wat anders verzinnen. Lekker blokkeren die hap en op negeermodus.

Dit! :j

Door het te voeden wordt het alleen maar leuker voor hen. Niets meer mee doen dus!

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 10:26

Je hebt een app true caller toets zn nummer in enndan weet je het.

danielle_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 12:18

Ik zou het lekker links laten liggen.

En sowieso als je er wat van wil zeggen/vragen doe dit dat gewoon als je haar ziet en niet op whatsapp.
Whatsapp kan zo verkeerd overkomen.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 12:37

Gewoon niks zeggen. Er is vanzelf eens iemand die zich verspreekt. Of probeert om je uit de tent te lokken. Geen reactie. Ook dan niet werkt het beste.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 12:43

PocoGaucha schreef:
Als je nou gewoon iets stuurt van: er is zoiets geks gebeurd. Ik ben gewhatsappt door een onbekent nummer en die heeft jou naam genoemd. Ik kan eigenlijk niet geloven dat je er iets mee te maken hebt, maar weet jij misschien van wie dit nummer is?

Dit zou ik ook doen! Gewoon luchtig en totaal niet beschuldigend. Als je het nml verkeerd brengt, heb je ellende in de klas. En aangezien pestkoppen nergens respect voor hebben, zou het zomaar kunnen dat ze gewoon willen stoken in de vriendschap die je met X hebt..

Myrsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 12:58

Niks zeggen. Ze proberen je waarschijnlijk uit te lokken door X te noemen. Als je doet alsof het je niks interesseert is het voor hen ook niet grappig meer. Anders gaan ze juist verder.

Benoite

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 23:01

Waarom staat dit topic op de front pagina? Kwam er bij pagina 2 achter dat het van 2014 Is..

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 23:02

Benoite schreef:
Waarom staat dit topic op de front pagina? Kwam er bij pagina 2 achter dat het van 2014 Is..

Ik heb precies hetzelfde! Wat vreemd.

Lughnassadh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 23:04

Boven het berichtje van Benoite stond eerst een ander berichtje.

jasmijn16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 23:04

Ik las net een reactie van iemand die net gestuurd had dat ze het zelfde mee had gemaakt, nu is die reactie echter weg?

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 23:05

Er was hier daarnet inderdaad weer een reactie gepost door iemand met een screenshot, die ook benaderd was met een rare whatsapp van iemand. Maar die persoon (of een mod? gezien tel nr in beeld stonden) heeft de post dus vrij snel weer verwijderd.

Lughnassadh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 23:06

Ja, die had ik dus ook gelezen. En die is nu dus weg.