Vriendin 'pikt' alles van me

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kinke

Re: Vriendin 'pikt' alles van me

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 18:11

Als die gozer jou ook leuk vindt dan trekt hij zich toch niks aan van haar? En doet hij dat wel, dan weet je direct wat voor vlees je in de kuip hebt.

xLeoniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 18:13

HAHA toen ik 14 was was ik echt nog niet zo bewust met jongens "bezig" als jou :') Laat t achter je en ga verder.. je vergooit je jeugd als je jezelf nu al druk maakt over zulke dingen :+

Condor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 18:27

Onpopulaire mening, maar ergens snap ik TS wel. Waarschijnlijk, stomme aanname misschien, zit het je ook nog dwars dat zij zo makkelijk met je crush 'flirt' en jij daar misschien wat terughoudend in bent? Kan 't fout hebben hoor.

Ik had ook zo'n vriendin, alleen ging zij er echt met mijn crush of zelf ex vandoor.
Als ik jou was zou ik me eens goed gaan afvragen of je uberhaupt wel omringd wil worden door dat soort mensen, en dan doel ik niet alleen op die vriendin van je.

En sorry TS, maar ik deel ook de mening van anderen uit dit topic. Mag dan zelf nog maar net de pubertijd ontgroeid zijn (en soms nog steeds niet helemaal :+ ), maar ook ik weet dat alles toen veel erger leek dan het was.

Probeer je een beetje los te trekken van het idee dat alles je afgenomen is, en dat je je daarom moet 'focussen' op de liefde. Kom op nou, das toch lang niet alles? En over dat 'alles je afgenomen is'.. Je bent er zelf bij om het weer op te bouwen en je leven te gaan leiden. Je maakt je eigen geluk. :)

Oh en nog een vraag, hoe oud ben je nou precies?

Shirrlfl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 18:33

Gewoon eens laten vallen van. Als echte vriendinnen nemen wij niet elkaars exen of vriendjes toch?

Met mijn vriendinnen is gewoon de regel, niet met een ex gaan en ook niet sjansen met jongens waar de ander mee gaat..

Condor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 18:35

shirdaki schreef:
Gewoon eens laten vallen van. Als echte vriendinnen nemen wij niet elkaars exen of vriendjes toch?

Met mijn vriendinnen is gewoon de regel, niet met een ex gaan en ook niet sjansen met jongens waar de ander mee gaat..

Dit dus. Als het goed is doe je zoiets sowieso al niet, als je een beetje fatsoen en verstand hebt...

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 18:49

Als ze echt een goede vriendin is dan kan ze het ook wel hebben als je eerlijk wat tegen haar zegt of aan haar vraagt. Als je er zeker van bent dat zij weet dat jij gek bent op een jongen kan je haar toch vragen waarom zij met hem gaat flirten terwijl ze dat weet? Je kan ook de situatie omdraaien en zeggen jij zou het toch ook niet leuk vinden als ik ga flirten met een jongen waarvan ik weet dat jij hem erg leuk vindt, waarom doe je dat wel bij mij?

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 20:02

shirdaki schreef:

Maar de ts gaat nog niet met die jongens en het zijn er verschillende.
Ik snap de ts wel maar het draait niet alleen om haar plezier.

Stiekem doet ze mij een beetje denken aan een klasgenoot die alle jongens claimde waar ze mee aan de praat was. Enige manier voor haar beste vriendin om aan ene date te komen was om als eerste met een jongen te praten of stiekem achter de rug om. Dan flipte mn klasgenoot gigantisch maar had niet in de gaten dat ze dat gedrag zelf in de hand werkte.

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 20:07

essiedepessie schreef:
Lieshorses schreef:
Maar zij is de grote prater die heel de tijd de aandacht op zich moet hebben en gaat heel de tijd aan ze zitten enzo.. (Niet op de pedofiele manier hoor, :'))

:')

hihi ha die deed mij ook al grijnzen...en de gedachte 'is die vriendin al zo oud dan en de rest puber/tiener ofzo?' schoot even door mijn hoofd :+

mijn mening; een vriendin die dit doet (en blijkbaar iedere keer weer) is geen vriendin. Bij mij waren we vrienden af geweest.