Pretparken niet leuk?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

melissapupa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 19:04

ik ga niet meer naar een pretpark.
maak liever mn spaarpot leeg in de ruitersportzaak :D
zelfde verhaal met de kermis....

xManon_

Re: Pretparken niet leuk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 19:17

Ik ben er ook zo eentje.. durf nergens in en heb de behoefte ook niet om het wel te doen.
Ben vorige week met mijn vriend naar de Efteling geweest en dat vond ik wel leuk, omdat er genoeg andere dingen zijn en hij gewoon met mij die dingen ging doen en niet ging pushen. :)

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 19:27

Ik vind de Efteling wel leuk, op dat vreselijke schip na _O-
Verder ga ik niet naar attractieparken, ik vind het zonde van het geld, zeker omdat het vanuit mijn woonplaats ook nog eens een roteind reizen is, niets is hier dichtbij.

Claudia1993_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 19:43

Hier hetzelfde!
Ben niet zo'n held dus in veel dingen durf ik niet, dus dan vind het het eigenlijk niet waard om er
naartoe te gaan want goedkoop is het niet.

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 20:40

Hier ook geen groot fan. Ik ben niet bang voor attracties maar wordt wel van álles misselijk dus dat schiet ook niet op in een pretpark. Dingen als Six Flags kunnen mij echt niet boeien, maar iets dat meer een "thema" park is (Efteling, Movie World, Euro park) vind ik dan wel weer leuk. Zolang het niet alleen maar om achtbanen en thrill rides draait maar meer om de hele beleving vind ik het nog wel leuk, afhankelijk van het gezelschap.

Het enige nadeel is dat ik altijd óf enorm misselijk word óf in mijn uppie zit te wachten terwijl de rest in de rij voor de achtbaan staat. :+

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 23:23

hier ook eentje die er niks aan vind om naar die attracties te gaan, wat ik dan weer wel leuk vind is gewoon rondkijken, mensen kijken en ik kan genieten van de mensen waarmee ik mee het park in ga als die genieten van de attracties, maar om alleen mee te gaan kijken zijn het dure kaarten :o
Meestal maak ik er maar gebruik van als we ergens een keer kaartjes winnen, of ik geef ze af of ik laat mijn vriend weer kind zijn.
mijn vriend vind het dan niet leuk dat ik nergens in ga, maar joh, er moet toch iemand op de tassen passen :D

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 23:27

ook ik meld mij eigen hier in t topic...

ook voor mij is een houten achtbaan of de vogelrock echt t enigste waar ik in ga...
verder vind ik b.v de villa volta(dat huis wat rond draait etc) ook helemaal niks ik kom daar altijd huilend en overstuur uit.
sixflags etc zijn parken waar ik ook echt maar dan ook echt niet heen wil vind t vreselijk :o

ik hou van toekijken en kan mij daar uren mee vervelen geef mij maar gewoon de kinder dingen zoals draaimolentjes enz dat gaat hard genoeg en niet over de kop.
en b.v bij de efteling maakt men mij blij met een ritje door de droomvlucht of iets in die trant..

maar als ik heel eerlijk ben voor t geld wat je tegenwoordig kwijt ben aan een pretpark, daarvoor kan ik weer 3 menlessen volgen :o of wat voor mijn paard aanschaffen

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 14:53

Ik word snel misselijk, dus in de meeste achtbanen ga ik niet ;(
Het eten is er altijd super duur en niet te eten, je moet ontzettend lang in de rij staan.
Nee, ik ben al best lang niet meer in een pretpark geweest :')

Enigste leuke vind ik de boomstammen en zn ronde boot gebeuren :+

Ik ga wel lekker in het dorp op het terras bourgondisch genieten :Y) ieder zn ding zullen we maar zeggen :D

mignonne2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 14:57

isawessels00 schreef:
Eindelijk iemand die het snapt....ik zit de hele tijd te denken "ik had nu ook bij mm pony kunnen zijn...."

Jep precies dit ja _/-\o_

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 14:59

Klinkt heel bekend! In de helft van de attracties word ik misselijk en in de andere helft durf ik niet :o Ik ga voor de gezelligheid, niet voor het park :)

Gea99

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 15:02

Ben ook niet zo'n pretpark fan, maar ja mijn kids dus wel.
Als ik met ze ergens naartoe ga, neem ik een reistabletje.
Kan ik rustig in de atracties zonder dat mijn maag na de 1e beweging al op zijn kop staat.

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 15:02

Het wordt gewoon snel saai voor mij..
Omdat ik overal in durf (behalve de daltons :') )

Maar ik vind het wel eens fijn om te doen met een hele groep vrienden, of je klas om even uit te waaien en gekke poses te doen bij een foto :')

En hoe eng de attractie ook mag wezen, het liefst van al geef ik ze een pokerface :')
t'is wel duidelijk wie ik ben denk ik :')
Afbeelding

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 15:15

Ik heb ook geen plezier in pretparken :n .Je loopt je ten eerste helemaal mottig %) ,daarna sta je als een opgestopte pop uren in de rij te wachten :roll: om vervolgens 1,5 minuut je longen uit je lijf te gillen :oo en kotsmisselijk :r uit zo'n attractie te komen.
Entree is peperduur en als je geluk hebt dan heb je misschien 6 attracties gehad op een dag want de rest van de tijd sta je als een houten klaas in de rij te wachten 8)7 hahaha

Daarbij denk ik altijd....wat als???.....want zo'n attractie is tenslotte ook maar door mensen in elkaar gezet he := !?Brrr nee niks voor mij vroeger niet en nu al helemaal niet meer :n .

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 15:17

Hier ook een die er niks mee heeft. Ben bang voor de achtbanen (ben er laatst na acht jaar weer ingeweest, in plopsaland met de scouting, maar vond het 10x niks :7 )

Mij doe je véél meer plezier met een dierentuin <3

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 17:51

xTitanic schreef:
Het wordt gewoon snel saai voor mij..
Omdat ik overal in durf (behalve de daltons :') )

Maar ik vind het wel eens fijn om te doen met een hele groep vrienden, of je klas om even uit te waaien en gekke poses te doen bij een foto :')

En hoe eng de attractie ook mag wezen, het liefst van al geef ik ze een pokerface :')
t'is wel duidelijk wie ik ben denk ik :')
[ Afbeelding ]

Haha die foto _/-\o_ _/-\o_

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 14:39

fourseasons schreef:
Persoonlijk vind ik het geweldig :D wel een beetje raar dat ik over de kop en alles durf, maar een reuzenrad vind ik doodeng!

Snap trouwens ook wel dat je niet naar een pretpark gaat als je het niet leuk vind. Ben je zo al je geld kwijt voor niets.

same here, achtbanen ed kunnen me niet gek genoeg zijn , maar het reuzenrad en de draaimolen sta ik liever over :+ :+

Laatst naar movieworld geweest. met halloween, dus savonds liepen er naast de acteurs in de 5 spookhuizen nog eens een stuk of 100 acteurs door het park :+, leuk, om andere mensen te zien schrikken }:) Op de een of andere manier schrik ik niet van de acteurs, maar 1x geschrokken van toetertje in m'n oor door een clown :+ :+ :P

Maar ik snap ook dat het niet leuk is om vaak en lang te moeten wachten, heb namelijk door een traumatische gebeurtenis bewust 2 van de 5 spookhuizen overgeslagen, 1 omdat ik vooraf wist wat dat ongeveer was, en dat mij niet verstandig leek (deathpital, oftewel, horrorziekenhuis), en een andere ben ik op een gegeven moment uit de rij gestapt omdat die met zombies bleek te zijn en dat mij kennelijk nogal triggerde... toen dus ook een tijd zitten wachten op de rest van de groep.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 14:49

IEDEREEN vraagt mij graag mee naar pretparken!!

Niet omdat ik een geweldig cool populair mens ben hoor,
maar omdat ik degene ben die met alle rugzakken en handtassen blijf wachten tot de rest terug is :')

Ik heb altijd een boek mee voor de 'wachttijden'.
En ik doe dat best graag, als ik al 1 attractie kan doen ben ik al blij, en dat is dan vaak iets met een rustig bootje of de paardenmolen :Y)

Ik doe echt van alles in mijn broek... -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 14:51

Ik ben 1 keer overstag gegaan en in de wildwaterbaan geweest "want daarna vind je het vast leuk" nou ik dacht dat ik dood ging BAH BAH BAH.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 16:29

Ik zie hier de villa volta voorbij komen, ik stond te spugen daarvan. Gatverderrie :') waardeloze attractie :')

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 17:06

MarlindeRooz schreef:
Ik ben 1 keer overstag gegaan en in de wildwaterbaan geweest "want daarna vind je het vast leuk" nou ik dacht dat ik dood ging BAH BAH BAH.

Zo heeft mijn vriend mij ooit overgehaald om in vogelrock ( was net open)te gaan, niet wetende wat me te wachten stond en hij heeft me straal voor het lapje gehouden.
is een baan door het donker met allemaal lichtjes, dat is helemaal geen achtbaan, nog flink tegengestrubbeld en alles aangedragen waarom ik niet wilde, hij bleef me overtuigen, dit is geen achtbaan, gaat niet hard, gaat niet over de kop enz enz bla bla bla
ja maar op het bord staat dat je er niet in mag als je zwanger bent, als je hoge bloeddruk hebt, als je een peacemaker hebt enz..... ach ja dat staat bij alle attracties......
nou vooruit dan dan ga ik wel mee..........
hele lange rij in staan wachten........ staan we vooraan ......komt dat karretje aansuizen dus ik verschiet en trek wit weg, vriend lol aangezien je niet rechtdoor over kon steken om het karretje weer uit te gaan, ik kon gewoonweg niet meer terug.
nou dat heeft hij geweten, ik heb mijn nagels in zijn arm gezet en heb zo hard geknepen dat hij 2 weken later de nagels nog steeds in zijn vel had staan en blauwe plekken van het knijpen.
vertrouw hem dus nooooooooooits meer in pretparken. het is overigens nog steeds mijn vriend :D

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 17:08

Wat een gerustelling zeg dat ik niet de enige ben :')

Ik durf ook nergens in.. Heel flauw maarja tis zo.
Zijn laatst naar Walibi geweest met de schoonfamilie en hun overal in en ik stond iedere x met de tassen en jassen. Voelde me wel erg banketstaaf tegen over hun maarja ik had het van te voren al gezegd.

Ja die boomstammen in het water vind ik nog wel grappig. Maar voor de rest hoeft het van mij allemaal niet hoor :P

Elicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 22:28

Ik heb ook helemaal niks met pretparken.
2weken terug zijn we met de kinderen naar de Efteling geweest. Het was echt een gekkenhuis ( dan krijg ik het al ...) en na 2 uur was ik er echt heeeelemaal klaar mee.
Ik vond alleen die dooie bootjes leuk :D

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 10:09

vuurneon schreef:
Ik zie hier de villa volta voorbij komen, ik stond te spugen daarvan. Gatverderrie :') waardeloze attractie :')

Dat is nu 1 van de weinige waar ik wél in durf :D

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 10:29

Voor degene die niet in spannende attracties wilt gaan is er een pretpark annex dierenpark in België niet ver van Ieper. Bellewaerde is zowel pretpark als dierenpark en dus ook goed te doen voor mensen die niets met attracties te maken hebben. Je kan met een treintje tussen de leeuwen, tijgers en luipaarden rijden. Ook kan je een rustig boottochtje maken langs de jungleroute (vroeger was dat het verhaal van Suske en Wiske het zoemende ei of iets in die trant).

Ik vind pretparken best leuk ook al ga ik ook niet in alle attracties. Dingen die je laten vallen of overkop gaan is niets voor mij. Ook het piratenship ga ik niet in. Bij zo'n attracties fungeer ik met plezier als jassen en tassen bodyguard of als fotograaf. Alleen maar leuk om de anderen er groen en geel vanaf te zien komen. }>