Pinda_Dipje schreef:Ja op een 1 of andere manier verwachtte we allebei een bouwvakker in trui met verfvlekken.
Toen wij onze keuken trouwens verkochten stonden er 2 kerels voor de deur die rechtstreeks geadopteerd hadden kunnen zijn door de familie Flodder. Vreselijk onverzorgd en ik werd er in eerste instantie een beetje bang van omdat het nogal imponerende verschijningen waren. Gedurende de demontage van de keuken op kerstavond (jawel!) raakte we uiteindelijk in gesprek en vroegen hun ook hoe het zo kwam dat mijn man in een rolstoel was beland.
In de haast vergat hij zijn gereedschapskoffer mee te nemen waarvoor ik hem uiteraard direct telefonisch contacteerde. Een paar dagen later kwam hij de koffer ophalen en stond met een gigantische bos bloemen op de stoep, echt giga-gigantisch... "Ik vertelde mijn vrouw over uw situatie en over uw man, en we dachten dat u wel een mooie bos bloemen kon gebruiken" toen heb ik de beste man gevraagd of ik hem een knuffel mocht geven, ik vond dat heel bijzonder.
Wauw, kreeg er kippenvel van, wat mooi zeg! Gek he, dat er achter ieder mens een familie/verhaal staat