Kleding voor de 30+er.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-14 22:28

Inderdaad shoppen is zo ook een stuk leuker. :))

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 12:14

listiglistje schreef:
MarliesV schreef:
Pff kleding shoppen |(

Kom je in zo'n zaak als de Shoeby en dan proberen ze mij een skinny jeans aan te praten....
je kan het nog zat hebben, het staat je zo leuk enz.

Als ik dan opmerk dat ik er niet meer als begin 20 bij hoeft te lopen en die tijd heb gehad wordt ik best vreemd aangekeken.

Wat is er mis met een skinny jeans en een leuke top/tuniek erop :) juist leuk! Ik draag ze ook op mijn 40e :D
Shoeby kan ik best slagen :j

Wauw Ditano heel groot respect _/-\o_ looking good, de jurk staat je prachtig met mooie hakken eronder!
ppppff ik val iedere x een hoop af, maar het komt er altijd weer aan :o ik leef veels te bourgondisch.....
Daarnaast heb ik ook niet de discipline >;) Maar ik heb mezelf voorgenomen dat er 15 tot 20 kg
af moet voor volgend jaar maart, nu nog ff de schop onder mijn kont :Y)

Oh er is echt niets mis mee hoor!

Maar het past zo niet bij mij! Heb er voor mijn idee het lijf niet voor.
Altijd het gevoel dat mijn benen het echt wel kunnen hebben maar dat ik dan mijn zwemband -O- nog meer accentueer. Door een broek met een rechtere pijp te nemen lijk ik optisch langer en slanker.

Heb overigens bij de Shoeby wel een broek toen gekocht, haha.

IrishDraught

Re: Kleding voor de 30+er.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 12:17

Hier ook 30 (+) maar draag best veel skinny jeans (maatje 36 dus mag ook niet klagen)
Paar laarzen en een blazer/colbertje en zo loop ik er bij
Kan dat niet meer als je 30 bent?

Angeliekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 12:29

Ik ben 34 en trek gewoon aan wat ik lekker vind zitten :) En hou ook van glitters, pailletten, opvallende teksten en opdrukken. Ik ga in ieder geval niet halfnaakt over straat :Y)

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 12:31

Mn zus is 30, en zij werkt ook op een kantoor van een groot bedrijf. Zij heeft vaak een shirtje met opdruk met een colbertje en donkere of zwarte broek erop.
Het ligt denk ik ook aan de persoon, ik ben nu 21 en draag gewoon wat ik leuk vind :D!

Ben alleen gek op blousjes, liefste in alle kleuren :).

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 14:31

Ik merk ook dat mijn kledingsmaak verandert. Ik word volgend jaar 30 (slik) en werd vorige week nog 17 geschat >;)

Gezien listiglistje zal ik dus zo jong geschat blijven, want ik wil geen kids en een man is ook niet in beeld. Fijn vooruitzicht _O-

Qua kleding beetje zoekende, draag naar mijn idee geen "tienerkleding" :') Maar ja de kinderen van 10 dragen tegenwoordig hetzelfde als hun moeder :\
Dusss... Draag geen tshirtjes met print, draag wel vaak een wat korter rokje (dus korter dan knielengte), heb lang haar, en een heel jeugdig gezicht (bedankt genen van pap én mams kant) Daarnaast draag ik alleen in de zomer gympen vanwege het gemak. In de rest van het jaar gewoon nette korte laarsjes of lange laarzen in bruin en zwart en grijs.

Misschien maar mn geboortejaar op mn voorhoofd tatoeëren :')

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 16:19

listiglistje schreef:
phormicola schreef:
Geen opdrukken op shirts, dat vind ik echt niet meer kunnen. Geen glitterzooi natuurlijk! Verder denk ik dat veel nog wel kan. Hotpants gaat me dan iets te ver, maar shorts en korte rokjes vind ik nog prima kunnen als je nog een mooi lijf hebt.

OOohhhh Ik ben nog wel van de opdrukken en pailletjes *D :D (ik word 40 deze maand :o )

Is ook maar net wat je stijl is en waar je zelf van houd :)

Recente foto (met opdruk op shirt :P )
[ Afbeelding ]

Laatste aankopen, meestal gewoon een skinny onder, spijker, grijs of bv zwart met coating.

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

of naar mijn werk (Kantoorbaan)
[ Afbeelding ]

Maar jij ziet er uit als twintiger :D[/quote]

Mee eens! Ik hoop dat ik er later op die leeftijd ook nog zo uit zie!

Overigens vind ik de kleding ook echt geweldig. Wel kleding die ik zelf ook zou dragen (ik ben 22)

Maar ik ben van mening dat je kleding moet dragen die bij je lichaam past. Tegenwoordig kan iedereen alles dragen. Dat is juist het mooie, draag dan ook wat jou mooi staat. Zo draagt mijn schoonmoeder, slanke vrouw, vaak strakke broeken met een mooi vest. Ook draagt ze vaak jurken of rokjes. Verschilt heel erg. Zij is ook in kleding gekleed die jongeren ook dragen maar het staat haar erg goed. + ik leen nog wel eens een vest van haar en dan denk ik. Waar heb je die gekocht deze wil ik ook ! :D

Mijn moeder (50), heeft wat overgewicht dus die draagt zelf liever minder strakke kleding en losse shirts. Maar zij heeft dan wel leuke kleurrijke kleding aan en laatst bijv. Een leren jasje erbij gekocht. Staat haar Super! Al had ik dat zelf ook niet zo als 40ers en 50ers kleding gezien. :)

Waarom zou je als je wat ouder bent niet gewoon kunnen dragen wat jij leuk vindt?

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 16:35

Ik draag ook nog steeds waar ik zin in heb. True, bij een wonderwoman zal ik niet zo heel snel slagen maar dat was al niet helemaal mijn stijl. Iets te nasty stofjes zeg maar... :D Hele korte rokjes/ hotpants en mega decollaté truitjes trek ik eigenlijk niet meer aan maar die droeg ik alleen toen ik een jaar of 16 was en nog niet helemaal mijn stijl had gevonden.

Laatst had ik in een winkel een superleuk zwart leren jasje in mijn handen en toen dacht ik wel even 'kan dit nog wel'? En vlak erachteraan 'tuurlijk kan ik dat'! Power to the 30+ ers *\o/* Zolang je er zelf maar blij van wordt!

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 10:02

Kwam er van de week achter dat in de stad waar ik woon een designer secondhand winkel is ... :D
Ben zoooo benieuwd ...wil er komende week gaan kijken ...
Lijkt me erg leuk daar te kijken wat er allemaal is ...
Wil eigenlijk nog een keer een echt mooie jurk hebben ...

Bjarni

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 10:15

Hier ook een 30+er die volgens mij niet heel anders is gaan kleden hoor. Heb zelf laatst nog een paar nieuwe nike air max gekocht die ik ook naar mijn werk draag (sta voor de klas)
Draag ook shirts met opschriften en glitters, leuk juist!
Vind ook de kledingstijl van listiglistje super, heb dezelfde laarsjes *\o/* die zijn zo gaaf!
En Ditano, wat super knap! Ik moet ook dringend nog kilo's kwijt, maar het ontbreekt me echt eaan doorzettingsvermogen op het moment.

Oh en aanvullend, naveltruitjes heb ik nooit gedragen, en voor een echt skinny zijn mijn kuiten nu gewoon te dik (mijn kont ook trouwens) maar als ik wat lichter zou zijn zou ik die ook gewoon dragen.
Verder geen leggings zonder iets langs er over, maar dat vind ik bij 10ers en 20ers ook niet mooi.

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 10:21

Thanks Bjarni ... :j ..34 kilo is ook heel wat ...
Ik vergelijk het altijd met 2 x 15 kg haver die ik extra mee gesleept heb ...
Heb zo al af en toe moeite 1 zak te dragen ha ha ...

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 10:39

Ik ben een verloren persoon in een kleding winkel. Ik ben 28 en word altijd rond 20/23 geschat.
Ik ben gym lerares en loop alle dagen in trainingsbroek. Ik draag daarop eigenlijk altijd effen shirts of met plaatje/tekst die neutraal zijn met vestje of trui..

Als ik niet werk en ergens naar toe moet is het 9/10 keer spijkerbroek met shirtje of sportieve trui met sneakers.

Ik slaag dan ook heel vaak bij open32 qua broek of the Sting qua trui en shirts..

Als ik op netjes moet.. Dan ben ik altijd ontzettend onzeker over wat mij staat. Ik heb korte benen die in een mooie X staan die lekker vol zijn. Pff schiet mij maar lek. Ik blijf er altijd jong uitzien en ik heb gewoon geen verstand van mode.

Ps:al die blousjes en truitjes en dingetjes van rare stofjes zitten mij niet lekker hihi

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 07:23

Zondag ben ik zo naar een verjaardag gegaan ...heb alleen de pumps gewisseld voor laarsjes .

Afbeelding