Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
listiglistje schreef:MarliesV schreef:Pff kleding shoppen![]()
Kom je in zo'n zaak als de Shoeby en dan proberen ze mij een skinny jeans aan te praten....
je kan het nog zat hebben, het staat je zo leuk enz.
Als ik dan opmerk dat ik er niet meer als begin 20 bij hoeft te lopen en die tijd heb gehad wordt ik best vreemd aangekeken.
Wat is er mis met een skinny jeans en een leuke top/tuniek eropjuist leuk! Ik draag ze ook op mijn 40e
![]()
Shoeby kan ik best slagen![]()
Wauw Ditano heel groot respectlooking good, de jurk staat je prachtig met mooie hakken eronder!
ppppff ik val iedere x een hoop af, maar het komt er altijd weer aanik leef veels te bourgondisch.....
Daarnaast heb ik ook niet de disciplineMaar ik heb mezelf voorgenomen dat er 15 tot 20 kg
af moet voor volgend jaar maart, nu nog ff de schop onder mijn kont
nog meer accentueer. Door een broek met een rechtere pijp te nemen lijk ik optisch langer en slanker.

Maar ja de kinderen van 10 dragen tegenwoordig hetzelfde als hun moeder 
listiglistje schreef:phormicola schreef:Geen opdrukken op shirts, dat vind ik echt niet meer kunnen. Geen glitterzooi natuurlijk! Verder denk ik dat veel nog wel kan. Hotpants gaat me dan iets te ver, maar shorts en korte rokjes vind ik nog prima kunnen als je nog een mooi lijf hebt.
OOohhhh Ik ben nog wel van de opdrukken en pailletjes![]()
(ik word 40 deze maand
)
Is ook maar net wat je stijl is en waar je zelf van houd![]()
Recente foto (met opdruk op shirt)
[ Afbeelding ]
Laatste aankopen, meestal gewoon een skinny onder, spijker, grijs of bv zwart met coating.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
of naar mijn werk (Kantoorbaan)
[ Afbeelding ]
[/quote]

Hele korte rokjes/ hotpants en mega decollaté truitjes trek ik eigenlijk niet meer aan maar die droeg ik alleen toen ik een jaar of 16 was en nog niet helemaal mijn stijl had gevonden.
Zolang je er zelf maar blij van wordt!
die zijn zo gaaf!