Date fails

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 23:51

NikkiEnJij schreef:
Isabonny schreef:
Hahaha, er komen leuke voorbij :D

We liepen in de haven op de steiger, ik verlies mijn evenwicht (lig bijna in het water) en laat per ongeluk een hele harde scheet in bijzijn van een jongen die ik heel erg leuk vond....ik schaamde me dood :o :+ :D :D :D

:') :') _/-\o_ _/-\o_

Hier geen date fails, maar wel een hele leuke vriend :)

Jaja :D , en dan ook nog keihard met een vuurrood hoofd volhouden dat het mijn schoen was die dat geluid maakte over de steiger :') :')

Weggebokt

Re: Date fails

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 23:55

Ohhh you made my day :') :')

Stippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 23:56

Er komen hier grappige dingen voorbij!

Jaren terug had ik een dankzij een vriendin een blind date met een jongen die op msn wel gezellig was, mooi in een cafétje afgesproken.
Had meneer zijn jeugd fotoboeken bij zich. Dus eerste keer op het potje, al zijn verjaardagen, schoolfoto's enz kwamen voorbij met hele bijbehorende verhalen er bij.
Toen werd ik plotseling erg ziek en moest ik naar huis :-) Dus hem op de trein mooi terug naar huis gezet en met een smoes ben ik later van zijn smsjes af gekomen.

Misschien gemeen, maar heb hem zo min mogelijk gekwetst zo en heb zelf al weer 6 jaar een wel leuke vriend waarbij ik nog niet eens al zijn jeugd foto's gezien heb :-)

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 23:57

Oh heerlijk dit soort verhalen, heb zelf niks mee gemaakt maar vind jullie fails ge-wel-dig! In de meelees modus! _O-

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 23:58

De eerste date met mijn vriend... Of naja, hij dacht dat het een date was, ik dacht dat het gezellig afspreken als vrienden was. _O- dus dat resulteerde in dat ik hem voordat ik wegging een knuffel gaf, hij mij probeerde te zoenen, en ik zo erg schrok dat ik ontweek, me omdraaide en zonder iets te zeggende trein in liep. :') een half uur later kreeg ik een appje met 'sorry...' haha! Is uiteindelijk goed gekomen en we zijn nu bijna een half jaar samen! <3

ElineR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 23:59

fleurtjeuh schreef:
Ik heb vanmiddag de eerste 'date' van mn leven achter de rug..
Wat een stumper..

Hopelijk is mn date van volgende week beter :3
Ik heb daar wel een veel beter gevoel bij :)

Serieus? Je hebt vandaag gedate en volgende week een nieuwe :')?

Zelf geen date fails aangezien ik nog nooit heb gedate _O-.

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 00:01

BarryPlopper schreef:
ja maar ik ben man en als ik vertel dat ik graag game krijg ik 9 van de 10 keer geen eens een antwoord meer of ik word raar aan gekeken :p

gamen is leuk! :D Alleen denkt iedereen dat het zo leuk is met je vriend te gamen, maar in werkelijkheid is t een hoop gescheld en boos gedoe. :')

Op de eerste date zei mijn ex/vriend/ingewikkelde relatie dat hij de bios wel goed kende, hij wist wel welke zaal het was. Dusss, verkeerde film. Toen zei ik naderhand nog van oh dan moeten we nog een keer gaan voor de goede film! Ging hij er niet op in. Uiteindelijk wel 2 jaar samen geweest.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 00:02

Nou en Eline? Ze gaat niet trouwen ofzo :+

Back tot business, we willen details fleurtjuh!!

Ik had een keer een date waarbij de jongen vol trots vertelde dat zijn moeder zijn beste vriendin is. Eh oké? :wow:

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 00:09

Oh xLoki die heb ik andersom meegemaakt :))

Was al een tijd erg goed bevriend met een jongen. Hij vroeg me mee uit eten voor het eerst. Ging er vanuit dat het een date was en hij zou trakteren, maar hij zag het als een gezellig uitstapje onder vrienden. Had uiteindelijk te weinig geld bij en moest van hem lenen :+ Uiteindelijk toch nog even samen geweest, na een geslaagde tweede date uiteraard :')

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 00:10

Elinex304 schreef:
fleurtjeuh schreef:
Ik heb vanmiddag de eerste 'date' van mn leven achter de rug..
Wat een stumper..

Hopelijk is mn date van volgende week beter :3
Ik heb daar wel een veel beter gevoel bij :)

Serieus? Je hebt vandaag gedate en volgende week een nieuwe :')?

Zelf geen date fails aangezien ik nog nooit heb gedate _O-.

die van vandaag was last minute 2 uur van te voren afgesproken..
Die van volgende week is al een week gepland.

Maar met die van vandaag naar de epplejeck geweest. Ik wou een hoofdstel hebben en hij moest toch nog een borsteltas :')
Daar aangekomen beslluit hij nog even wedstrijdbroeken te passen...
Hij heeft mega lange benen dus de broeken waren veel te kort.... :')
Daarna nog even bij zijn paard geweest, en daar hebben we een stuk mee gewandeld.
Wel moest hij natuurlijk laten zien dat hij met zn lange benen met zijn gallopperende paard mee kon rennen.
De terugweg in de auto heeft hij me de oren van mn kop gekletst..
En even later kreeg ik appjes dat hij het zo gezellig had gevonden en dat hij steeds aan me moest denken. En dat hij niet kon wachten tot de volgende keer dat we elkaar zouden zien.
Heb hem vriendelijk verteld dat we duidelijk verschillende verwachtingen hadden, en dat hij een aardige jongen was, maar verder ook niet.
Waarom hij reageerde dat hij dat jammer vond, maar dat hij het fijn vond dat ik zo eerlijk was.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 00:13

Isabonny schreef:
Hahaha, er komen leuke voorbij :D

We liepen in de haven op de steiger, ik verlies mijn evenwicht (lig bijna in het water) en laat per ongeluk een hele harde scheet in bijzijn van een jongen die ik heel erg leuk vond....ik schaamde me dood :o :+ :D :D :D

Rol uit bed van het lachen _O-

ElineR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 00:15

Danique_G schreef:
Nou en Eline? Ze gaat niet trouwen ofzo :+

Back tot business, we willen details fleurtjuh!!

Ik had een keer een date waarbij de jongen vol trots vertelde dat zijn moeder zijn beste vriendin is. Eh oké? :wow:

Nee maar ik zou als ik die eerste was echt beledigd zijn als ik er achter kwam :').

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 00:30

Ik werd mee uitgevraagd door hem, naar de dierentuin. Ik moest heenrijden én 2 entree betalen én het parkeerkaartje betalen :+ en ook alle brandstof betalen, ik reed 60km om, om hem op te halen. Hij heeft voor mij nog wel een happy meal zonder eten betaald.

edit: ojaa mannen die direct in week 1 seks willen, ook te vaak meegemaakt.

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 00:44

Waar halen jullie toch alle dates vandaan XD
Ik wil ook een date haha of die nou faalt of niet

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 00:52

Ik kom net terug van een date! Nou het was niet mn type, hij bracht me wel netjes thuis. Maar we waren verkeerd gereden dus die jongen wilde keren op een smal dijkje rijd hij zo achteruit tegen de lantaarnpaal aan!!! Erg sneu voor hem maar ik moest mijn lach inhouden

lideli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 00:52

corientjuhh schreef:

+1 :D

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 00:58

Ik ook een leuke: Word je eindelijk weer is uitgenodigd door een leuke vent om 'gezellig samen een drankje te doen', neemt 'ie z'n huisgenoot mee -O- De hele avond commentaren als 'aahhh kijk is hoe schattig jullie zijn' 'zoenuh! zoenuh!' 'Wel een beetje stil houden als je d'r mee naar huis neemt, ik moet morgen werken he! Ha! Ha ha ha!'
Over dat laatste hoefde hij zich echt geen zorgen te maken :')

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 01:02

corientjuhh schreef:

Niet zo lastig. Gewoon brutaal zijn en iemand op date vragen..

Hmm date fail. Niet echt eigenlijk. Vooral leuke en gezellige. Wel eens zeikerds maar dat heeft iedereen wel haha

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 01:17

Soms gebeuren dingen gewoon! Fails komen vaak uit het niets

maaike1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 01:28

Mijn eerste date was eigenlijk direct de vuurdoop met zijn vrienden :'). Ik als meisje van 17 werd door hem (25j) meegevraagd (kende hem enkel via fb) om met hem en zijn vrienden naar een fuif te gaan. Hij had met hen afgesproken om eerst ff op café iets te drinken om kennis te maken :'). Kreeg ik direct een hele hoop vragen van zijn vrienden over hoe lang we al samen waren enzo... uhm nog niet :')?
Na een uurtje daar te drinken (ik gewoon cola :p) reden we door naar de fuif (Feestpaleis in Beervelde). Ik stap uit de auto en vlak voor de ingang val ik bewusteloos ... werd net niet omver gereden door een limo :')

Ik schaamde me dood toen ik weer 'wakker' werd. Uiteindelijk bleef ik duizelig dus ik en mijn date zijn terug naar de auto gegaan en hij bracht me naar huis. Onderweg viel ik weer bewusteloos en nadat hij me wakker kreeg zei hij dat hij me naar spoed ging brengen. En ik begon te schreeuwen 'niet naar het ziekenhuis in Oudenaarde, zijn idioten daar' ... kom ik daarna er achter dat hij daar dus werkte :').

Uiteindelijk is het zover niet gekomen en heeft hij me gewoon naar huisgebracht :).

Sonador

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 01:36

NatasjavE schreef:
Een stapel van 200(!!) foto's door moeten nemen van hem en zijn Porche(nee,...geen hagelnieuwe)
Ohhh,...en hij had echt niets maar dan ook niets interessants te melden.

Langste date van mijn leven.

Ik lig om bovenstaande, hier helemaal dubbel van het lachen.
Wat een bal gehakt!

Ik heb zelf niet veel datefails gehad, wel kreeg ik te horen dat ik soms irritant was met het aanbieden van drinken.

Ik wist het ook wel, en ik zei nog tegen haar: als ik je verdrink moet je het zeggen hoor .....
(was bij mij thuis)

:j :o

_merel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 01:44

Ik datete met een jongen waarvan ik dacht "nou deze is wel leuk voor n paar weekjes" maar zeker geen relatiemateriaal! Zegtie na 2 weken "ik heb ons ingeschreven voor een huis!" OMG.... Die avond was gelijk onze laatste avond!

Sonador

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 01:47

_merel_ schreef:
Ik datete met een jongen waarvan ik dacht "nou deze is wel leuk voor n paar weekjes" maar zeker geen relatiemateriaal! Zegtie na 2 weken "ik heb ons ingeschreven voor een huis!" OMG.... Die avond was gelijk onze laatste avond!

:')

Brrrr, of het was een tactiek om jou te dumpen?

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 01:56

BarryPlopper schreef:
ja maar ik ben man en als ik vertel dat ik graag game krijg ik 9 van de 10 keer geen eens een antwoord meer of ik word raar aan gekeken :p

Achja gamende* meiden vind je ook niet meer zo snel ;) (* en dan bedoel ik niet van die tutjes die candy crush op hun telefoon spelen en dan zeggen "ik ben een gamergirl" haha)

_merel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 02:00

Hij ging flink huilen toen ik enigszins verbaasd reageerde en hem gelijk vertelde dat het m niet ging worden! Als hij mij wilde dumpen had hij vast minder drama gemaakt...

Ik kreeg het er iig benauwd van!