Ik heb heerlijke fluffy laarsjes van Woody's; Kermitgroene en felrode. Ze komen tot een stuk boven je enkel, kunnen in de wasmachine en gaan lang mee. Mijn groene hebben een klein gaatje in de zool (maar niet tot in de binnenkant, dus dat geeft niet) en die heb ik nu al drie jaar. Ik denk dat ze 36 euro/paar kosten ongeveer.
Gydja
Geplaatst: 12-10-14 14:48
Mijn moeder heeft dure pantoffels; ugs. Ja ze gebruikt ze ook als pantoffels gelukkig niet als gewone schoenen
Ik heb japanse pantoffels uit Italië XD
TessaVB
Geplaatst: 12-10-14 20:08
Ik heb de leukste pantoffels ooit van m'n vriendje gekregen.
Hier ook heerlijke ugg pantoffels. Inmiddels het tweede paar. Eerste paar ging drie jaar mee (en ik draag ze het hele jaar door). Dit paar is nu een jaar oud en nog helemaal niets aan te zien. Ik loop er ook regelmatig mee buiten.
Ik heb van die sok achtige dingen met anti slip van de anwb winkel. Door reuma doen mijn voeten vaak pijn, ik zoek dus nog fijne warme sloffen met een zool die zacht en vooral niet glad is. Ik heb erg mooie gezien, maar 80 euro vind ik wel erg duur. ..
Ik ben helemaal geen pantoffelmens. Nooit gedragen. Maar vriend is een roker, en ik vind het eigenlijk veel te gezellig om er buiten bij te staan afentoe. Dus nu gaan ze toch komen. Morgen maar eens voor gaan kijken.
Ik heb van die nep uggs van de action met een extra schapenwol inleg zooitje erin,heerlijk!ze gaan al zeker 3 jaar mee nu en heb heerlijk warme voetjes erin.
Ik gebruik altijd huissokken van de Hema, dan wel met gewone sokken eronder. Zit heerlijk.
obelix
Geplaatst: 14-10-14 21:20
Klasien schreef:
Obelix, dat is een goed idee, die losse schapenwol zooltjes erin!
Bij de action voor nog geen euro volgens mij. En fijn dat ze zijn,Heb ze ook in mm stalschoenen.
puppy1128
Geplaatst: 14-10-14 21:24
Blote voeten lopen paar dagen, daarna gewoon sokken aanhouden. Door dit gebeuren bijna geen koude voeten, alleen als ik het heel koud heb gehad de hele dag.. Maar dan heb ik de oven-dingen nog.. Stinken vreselijk, maar heerlijk warm.
Toad
Geplaatst: 20-10-14 11:52
Ik heb dit probleem ook. Hema pantoffels zijn na een week stuk, en goede pantoffels zijn duur. Dus ik heb nu besloten om echte schapenwollen pantoffels te vragen voor mijn verjaardag, die zijn geloof ik tussen de 50 en de 80 euro (afhankelijk van het merk).
Edit: deze zien er ook wel fijn uit en zijn 35 euro.
De pantoffels van de hema waren binnen een week stukgelopen Mijn schoonzusje ging toevallig naar New-York, dus heb ik de Uggs pantoffels! Heerlijk warm!
Ik had gorilla voeten, maar mijn honden vonden het nodig om de onderkant te slopen, ik heb mijn klompen die ik jaren geleden gekregen heb maar weer uit de kast gehaald, ze kwamen bij de PetsPlace weg, Welkoop heeft ze ook.