Het is misschien wel een onzekere jongen ipv ( wat heel bokt denkt...) een toekomstige seriemoordenaar
Voor zover wij weten weet de TS helemaal niet waar dit vandaan komt, ik vind dat je daar wel over moet kunnen praten voor je oordeelt
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ruitje schreef:Geef 'm een kans en praat er over. Ik kwam uit een nare relatie en was daarom ook erg onzeker in het begin. Controleerde ook veel, dat is gezakt....

ruitje schreef:Dat hangt er vanaf of ze het er over gehad heeft, ik lees dan ook wel weer een andere kant: ze werkt of is bij haar paard en appt zelden.
Als iemand nu een topic zou openen en zou zeggen: mijn vriend werkt, is naar de voetbal en zegt dat hij geen tijd heeft om te appen, zou heel bokt hem castreren
Maar blijkbaar is werken aan jezelf en een relatie zoo 2012.
ruitje schreef:Geef 'm een kans en praat er over. Ik kwam uit een nare relatie en was daarom ook erg onzeker in het begin. Controleerde ook veel, dat is gezakt....
Het is misschien wel een onzekere jongen ipv ( wat heel bokt denkt...) een toekomstige seriemoordenaar![]()
Voor zover wij weten weet de TS helemaal niet waar dit vandaan komt, ik vind dat je daar wel over moet kunnen praten voor je oordeelt
Suusje92 schreef:Wat me grootste twijfel is met dat als ik het uitmaak, dat hij me gaat stalken. En daar ben ik zo bang voor, aangezien ik kan zien wat het kan doen met de levens van anderen.
sadekeshia schreef:ruitje schreef:Geef 'm een kans en praat er over. Ik kwam uit een nare relatie en was daarom ook erg onzeker in het begin. Controleerde ook veel, dat is gezakt....
Het is misschien wel een onzekere jongen ipv ( wat heel bokt denkt...) een toekomstige seriemoordenaar![]()
Idd, ik had precies hetzelfde.
Als hij het zelf gaat inzien dan kan het zo ineens omslaan

En als dat niet werkt... Tjah... Dan kun je altijd nog afvragen of je zelf geloofd dat het gaat veranderen.... Zo ja, blijven communiceren, zo nee, kun je er mee leven?