Wie stuurt er nog wel eens spontaan een kaartje?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Selina

Re: Wie stuurt er nog wel eens spontaan een kaartje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 11:03

Weet je wat!
Ik ga er nú eentje sturen naar mn vriend :D

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 11:04

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 11:05

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 11:07

Ik stuur regelmatig kaartjes, niet meer zo veel als ik wel deed, maar toch. Heb een hele stapel aan kaarten voor als er iets op kan treden, voor mijn moeder heb ik altijd hele mooie speciale ;-) Soms ook om haar te bedanken voor iets o.i.d.
Mijn broer is net terug uit ziekenhuis na een zware operatie en mijn zus haar knie is net geopereerd, dus beide kneusjes deze week maar even een kaartje gestuurd.

Ik hou van mooie kaarten, dus koop ze vaak ook van goede doelen enzo dan heeft het dubbel functie en kan ik zo eens in de zoveel tijd wat van me laten horen.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 11:08

Een oud collega en nu goede vriendin van mijn vriend en dus ook goede vriendin van mij stuurt vaak een spontaan kaartje... net als wij terug naar haar doen :))

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 11:11

Jannaa schreef:
MissYvette4u schreef:
Collega's meel ik en feliciteer ik persoonlijk.

Wat moet ik me daarbij voorstellen? :Y)

Ik schrijf een kaartje bij verjaardagen, succes wensen, etc, maar niet spontaan voor de lol.

Ik bedoel mail :D dan stuur ik een simpel mailtje (meeltje :+ ) met een felicitatie afbeelding erin en verder alleen mijn naam.
Vaak ga ik later op de dag er nog ff persoonlijk langs.

NadirJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 11:17

Ik stuur kaartjes per post bij verhuizing, zwangerschap, geboorte, trouwjubileum, bedankjes en als iemand iets heftigs heeft meegemaakt. Met verjaardagen eigenlijk niet, of iemand moet 50/60/80 worden, dan vind ik het wel leuk.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 11:22

Ook ik stuur nog wel eens n kaart! Met kerst, sommige verjaardagen, leuke of nare gebeurtenissen, geboorte....en heel soms zomaar.
Toch leuker en persoonlijker als al die digitale dingen.

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 11:23

Ik ga mn oma's eens even een kaartje sturen!:D

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 13:13

Ik heb mijn vriend wel eens een leuk kaartje gestuurd, gewoon omdat ik daar zin in had :D

Binnenkort weer eentje (moet ook niet te vaak he!)

XxSultanxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 13:16

Ik stuur geregeld kaartjes aan een vriendin van mij en andersom. We kunnen elkaar niet elke dag meer zien (ze is verhuist)
En het is altyd leuk om iets te krijgen :)

Margrietje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 13:20

Ik doe het met enige regelmaat. Dan loop ik de bruna ( of whatetever welke winkel met heel veel kaartjes) en dan ga ik gewoon opzoek naar leuke kaartjes, bedenk ik wie ik wat wil sturen en het wordt altijd heel erg gewaardeerd!

Nu moet ik wel zeggen dat ik kaartjes wel erg prijzig vind. Ik koop ook best vaak bij de action van die pakketjes kaartjes, altijd leuk! En kost geen drol. #vindikleuk!

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 13:21

Ik! Vriendin is bijna uitgerekend, die heeft vandaag een kaartje gekregen met 'de laatste loodjes' :) Bijna alle vriendinnen krijgen geregeld een kaartje <3

Heerlijk dat versturen :)

[LZP] Kaartenactie
Daarom ook :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 13:22

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 13:24

Ik vind die kaartenacties dus helemaal niks. Dat rare geleur om kaartjes... kan dr niks mee

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 13:36

Ja, regelmatig. Het liefst via greetz omdat je dan makkelijk zelf een fotocollagekaart kunt maken :D

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 13:38

uhm eigenlijk nooit...maar ben nooit een kaartjes stuurder geweest,zelfs de kerst vergeten we regelmatig kaartjes te sturen..

overigens app,facebook en instagram ik ook niet....

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 13:40

Ladybird schreef:
Ik vind die kaartenacties dus helemaal niks. Dat rare geleur om kaartjes... kan dr niks mee

Nee ik ga ook geen vreemden kaartjes sturen, maar bekenden kunnen zo af en toe wel eens wat verwachten als ze jarig zijn of als ze het verdienen ;-)

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 13:53

Annemiek leuk dat je meedoet aan Postcrossing.
Voorheen moest je controleren of je een Europa postzegel of Wereld postzegel nodig had.
Is nu simpel een internationale postzegel.

Postzegels zijn duur.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-14 23:53

Ik ben dan wel zo iemand die geen Kerstkaarten stuurt, en met verjaardagen altijd net te laat is om te handelen. *opent Facebook, ziet dat X morgen jarig is, oliebol, ik had een kaartje moeten sturen*
Iets in die trant.

Maar ik vind het wél leuk om af en toe een kaartje te sturen. Spontaan, of als hart onder de riem.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 00:04

Ik stuur regelmatig kaartjes naar klanten. Dit heeft een dubbele functie. Bij heftige emotionele gesprekken kan ik door een kaartje te schrijven de knop weer om zetten voor de volgende klant en het wordt door klanten heel erg gewaardeerd. Het meest trots ben ik toch op het feit dat 1 simpel kaartje aan iemand die zichzelf compleet wegcijferde als mantelzorger haar hele leven een stuk makkelijker heeft gemaakt. Ze liet dat kaartje zien aan een ieder die op bezoek kwam waarbij mensen spontaan hulp gingen aanbieden. Ze durfde er niet om te vragen maar anderen waren best bereid tot hulp.

Dat ene kaartje ben ik ook blij mee dat ik die gestuurd heb. Kleine moeite, groot plezier.

__nina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 12:04

Ik stuur eigenlijk ook te weinig kaartjes, de laatste was naar een vriendin die een nieuw huisje had. Maar de reacties die je krijgt zijn altijd zo leuk :D Dus misschien moet ik het toch weer vaker doen!!

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 13:00

Vandaag m'n oude briefpapier ontvangen, vriendje blij maken hoop ik haha <3

Ersina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 13:19

Ja hoor, mijn vriendinnen wonen allemaal wat verder weg, maar als ik heb gebeld en merk dat mijn vriendin in de put zit stuur ik een kaart. Soms een gedichtje erop of een vrolijke gedachtegang.
Ik krijg ook wel eens een kaart. Op de W.C hangt een fotoslinger met alle gestuurde kaarten eraan. Zo toon ik dat ik het waardeer een kaart te ontvangen.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 14:28

Met verjaardagen, ziekte / sterkte
Vind het zelf ook super leuk om een kaartje te ontvangen. Heb er gewoon een hekel aan dat steeds meer via social media gaat... Zó onpersoonlijk vind ik dat. Uiteraard wel leuk van mensen die je in het echt niet kent, maar niet van 'bekenden'

En doe heel graag mee aan acties zoals deze!
[LZP] Kaartenactie