beste van 2 werelden
Maar idd, dit is zo omdat het verkoopt! Net als de kilo knaller kip, zolang wij hem kopen bieden zij hem aan
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Murthul schreef:Vjestagirl schreef:
Ik ben een vrouw. Ik hou niet van lief, schattig en romantisch.
Deze kreeg ik net van een vriendin van me. Zo'n onzin!
http://www.buzzfeed.com/erinchack/point ... ts#4bek81f
Noem me gek, maar ik vind die woman toolkit echt fantastisch![]()
Inclusief nummer van de ANWB én papa.
Evelijn schreef:NadjaNadja... en hoe zou iemand zich benadeeld moeten voelen als iets in alle kleuren verkrijgbaar is zonder daar bij aan te geven of het voor mannen of vrouwen is?
.
???? mick75 schreef:Daar stoor ik me dus ook ongelooflijk aan. Ik ben GEEN roze-meisje. Ben een technicus, maar denk dat mijn baas spontaan van de trap flikkert van het gieren als ik met een roze gereedschapssetje aan kom zakken (en ik 2 seconden later de keuze krijg: Wegsmijten dat spul of mijn biezen pakken). Geen klant die me ooit serieus zou nemen! Ik zou mezelf niet eens serieus nemen.
Verder ben ik het roerend eens met Shadow en Evelijn.

Evelijn schreef:Finliox.... voor wie het is bedoeld... maar plakband .. of een pen... hoe kan dat nou voor een aparte sekse zijn bedoeld?
NadjaNadja... en hoe zou iemand zich benadeeld moeten voelen als iets in alle kleuren verkrijgbaar is zonder daar bij aan te geven of het voor mannen of vrouwen is?
. Twee uur later liep ik wel als eerste een brandend huis binnen
. Ondertussen is het een running joke geworden en heb ik hele mooie roze helm en een heel mooi versierde locker gekregen van de collega's. En ik ben eigenlijk echt geen meisje meisje
.