Lange afstand 'relatie'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 13:42

Je zegt dat hij 14 is en dat jullie skypen enzo. Even een stomme vraag misschien hoor, maar ik hoop wel dat jullie videochatten ipv skype-bellen? Anders kan iedereen wel roepen dat ie 14 is :+

Heb je je ouders al verteld over je "verliefdheid"?

Ik zeg op mijn beurt namelijk ook; niet aan beginnen... Daarom dus ook de vraag of je aan voicechatten of videochatten doet...

Sarah_Stip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-14 13:46

magda_90 schreef:
Zolang je maar voorzichtig ben, o.a. de overheid waarschuwt niet voor niets voor dit soort gevallen.

Het kan inderdaad wel. Mijn vriendin heeft haar huidige vriend leren kennen in China dacht ik, terwijl hij uit Mexico komt. Zij is er van de zomer diverse weken geweest en hij is nu in Nederland. Het is even moeilijk wellicht maar het zou kunnen.

Maar wees voorzichtig, je weet het nooit.

Ik doe ook heel voorzichtig :j don't worry

Sarah_Stip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-14 13:48

chelle_dora schreef:
Je zegt dat hij 14 is en dat jullie skypen enzo. Even een stomme vraag misschien hoor, maar ik hoop wel dat jullie videochatten ipv skype-bellen? Anders kan iedereen wel roepen dat ie 14 is :+

Heb je je ouders al verteld over je "verliefdheid"?

Ik zeg op mijn beurt namelijk ook; niet aan beginnen... Daarom dus ook de vraag of je aan voicechatten of videochatten doet...

Hahaha we videochatten :)

En mijn ouders weten het (nog) niet :+

vuurneon

Re: Lange afstand 'relatie'

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 13:54

Ideaal zo'n vriend; kost je niets, maakt geen rommel, als je met vriendinnen wilt zijn kun je de computer gewoon uit laten en je hoeft nooit zijn ouders te ontmoeten :D

Maar ts, hoe doen jullie dat dan met het tijdsverschil? Lijkt mij best lastig ivm school?

Sarah_Stip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-14 13:57

vuurneon schreef:
Ideaal zo'n vriend; kost je niets, maakt geen rommel, als je met vriendinnen wilt zijn kun je de computer gewoon uit laten en je hoeft nooit zijn ouders te ontmoeten :D

Maar ts, hoe doen jullie dat dan met het tijdsverschil? Lijkt mij best lastig ivm school?

Rond de avond (video)chatten we dan :)

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 14:10

Niet het hele topic gelezen, maar ik wil je even een heel andere tip meegeven. Wat je ook doet, ga niet uit de kleren of doe geen andere domme dingen!! Een dochter van een kennis van mijn moeder heeft dat gedaan omdat ze ook 'verliefd' was op een jongen ver weg. Na menig gedeelde post op FB kwam het filmpje aan in NL, en begonnen mensen haar te herkennen... ga dan maar nog eens aan damage control beginnen.

Sarah_Stip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-14 14:12

KimD schreef:
Niet het hele topic gelezen, maar ik wil je even een heel andere tip meegeven. Wat je ook doet, ga niet uit de kleren of doe geen andere domme dingen!! Een dochter van een kennis van mijn moeder heeft dat gedaan omdat ze ook 'verliefd' was op een jongen ver weg. Na menig gedeelde post op FB kwam het filmpje aan in NL, en begonnen mensen haar te herkennen... ga dan maar nog eens aan damage control beginnen.

Dat ben ik ook zeker niet van plan... Zou ik nooit durven ;)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 14:12

Ik zou dit sowieso even delen met je ouders :) als bokt het mag weten, dan hebben je ouders daar ook zeker recht op (helemaal gezien je leeftijd; wel zo fijn als kinderen eerlijk durven te zijn naar hun ouders toe :) )

Sarah_Stip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-14 14:15

vuurneon schreef:
Ik zou dit sowieso even delen met je ouders :) als bokt het mag weten, dan hebben je ouders daar ook zeker recht op (helemaal gezien je leeftijd; wel zo fijn als kinderen eerlijk durven te zijn naar hun ouders toe :) )

Maar nu zijn we nog vrienden weet je wel.... Zodra het 'wat word' zou ik het zeker tegen hun zeggen.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 14:17

Maar een ouder vindt het ook fijn om te weten wie de vrienden zijn :)

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 14:23

Sarah_Stip schreef:
vuurneon schreef:

Maar nu zijn we nog vrienden weet je wel.... Zodra het 'wat word' zou ik het zeker tegen hun zeggen.

Bedoel je niet ALS het wat wordt? Amerikanen zijn heel erg snel in het verklaren dat iets of iemand de allerbeste van de hele wereld is, daar zou ik niet op af gaan. Gewoon aanhouden als vriend, kan hartstikke gezellig zijn, maar ik zou er niet meer van proberen te maken...

Sarah_Stip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-14 14:39

Foaly schreef:
Bedoel je niet ALS het wat wordt? Amerikanen zijn heel erg snel in het verklaren dat iets of iemand de allerbeste van de hele wereld is, daar zou ik niet op af gaan. Gewoon aanhouden als vriend, kan hartstikke gezellig zijn, maar ik zou er niet meer van proberen te maken...

Ik bedoel daarmee ook, stel dat / als

Sarah_Stip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-14 16:17

vuurneon schreef:
Maar een ouder vindt het ook fijn om te weten wie de vrienden zijn :)

Mijn mening is zolang het nog alleen maar online is en onschuldig enzo dat ik niet alles hoef te vertellen... :o

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 16:21

Oei oei, schandalig. Als ouder zou ik daar zeker niet gelukkig van worden, zou het ook prettig vinden als mijn dochter met me zou praten over zo'n dingen. ;)

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 16:21

Alsof we allemaal heilig waren als puber. Ik vertelde Echt niet alles !

Sarah_Stip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-14 16:25

KimD schreef:
Oei oei, schandalig. Als ouder zou ik daar zeker niet gelukkig van worden, zou het ook prettig vinden als mijn dochter met me zou praten over zo'n dingen. ;)

Maar kijk mijn ouders weten toch dat ik veel online praat met mensen (penpals/beliebers) dus tja... :')

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 16:26

Tja eerlijk? Ik wel, ik kon werkelijk alles bespreken met mijn ouders, vooral met mijn moeder. Dus ook zo'n dingen vertelde ik, meestal gaf ze me een advies en kon ik zelf weten wat ik ermee deed.

Sarah_Stip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-14 17:57

KimD schreef:
Tja eerlijk? Ik wel, ik kon werkelijk alles bespreken met mijn ouders, vooral met mijn moeder. Dus ook zo'n dingen vertelde ik, meestal gaf ze me een advies en kon ik zelf weten wat ik ermee deed.

Ik kan ook wel veel bespreken, maar dat soort dingen kwa jongens enzo laat ik liever :+

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 17:59

Sarah_Stip schreef:
vuurneon schreef:

Waarom zou je willen dat het 'wat wordt'? Wat is jouw voordeel daarin? Wat heb je eraan?

Sarah_Stip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-14 18:40

Goof schreef:
Waarom zou je willen dat het 'wat wordt'? Wat is jouw voordeel daarin? Wat heb je eraan?

Blijkbaar is het voor veel mensen onbegrijpelijk... Maar ik hou van hem. :\

En natuurlijk zijn er ontzettend veel nadelen en blablabla :r
Maar ik word toch ook niet expres verliefd.... ;(
Laatst bijgewerkt door Sarah_Stip op 06-10-14 18:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 18:41

Sarah_Stip schreef:
Goof schreef:

Blijkbaar is het voor veel mensen onbegrijpelijk... Maar ik hou van hem. :\

Ik vroeg niet of je van hem houdt, dat kon ik zelf wel aannemen ;)
Ik vroeg waarom je verkering met hem zou willen? Wat levert jou dat op nu? Wat heb je eraan? wat doet dat voor jou?

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 18:51

Hij heeft je om zijn vinger gewonden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 18:53

En dan als het wat wordt? Online verkering? Dat is zoiets als het hebben van een tamagotchi toch?
irl daten is pas weten (zegt deze "oude rot" in online dating"), maar gezien jullie afstand en leeftijd zit dat er gewoon (voorlopig) niet in. Ontzettend goed voor je Engels dit hoor TS, dat zeker! Gewoon leuk blijven kletsen en hey who knows ;)

Sarah_Stip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-14 18:54

purny schreef:
Hij heeft je om zijn vinger gewonden.

Wat betekend dat? :wow:

Sarah_Stip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-14 18:57

Anoniem schreef:
En dan als het wat wordt? Online verkering? Dat is zoiets als het hebben van een tamagotchi toch?
irl daten is pas weten (zegt deze "oude rot" in online dating"), maar gezien jullie afstand en leeftijd zit dat er gewoon (voorlopig) niet in. Ontzettend goed voor je Engels dit hoor TS, dat zeker! Gewoon leuk blijven kletsen en hey who knows ;)

Hahaha vergelijken met een tamagotchie? Naah... Hahahah

Ja voor mijn engels is het zeker goed, en ook lang leven google vertaler als ik er even niet uitkom :D