Heb je je ouders al verteld over je "verliefdheid"?
Ik zeg op mijn beurt namelijk ook; niet aan beginnen... Daarom dus ook de vraag of je aan voicechatten of videochatten doet...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
magda_90 schreef:Zolang je maar voorzichtig ben, o.a. de overheid waarschuwt niet voor niets voor dit soort gevallen.
Het kan inderdaad wel. Mijn vriendin heeft haar huidige vriend leren kennen in China dacht ik, terwijl hij uit Mexico komt. Zij is er van de zomer diverse weken geweest en hij is nu in Nederland. Het is even moeilijk wellicht maar het zou kunnen.
Maar wees voorzichtig, je weet het nooit.
don't worry chelle_dora schreef:Je zegt dat hij 14 is en dat jullie skypen enzo. Even een stomme vraag misschien hoor, maar ik hoop wel dat jullie videochatten ipv skype-bellen? Anders kan iedereen wel roepen dat ie 14 is![]()
Heb je je ouders al verteld over je "verliefdheid"?
Ik zeg op mijn beurt namelijk ook; niet aan beginnen... Daarom dus ook de vraag of je aan voicechatten of videochatten doet...

vuurneon schreef:Ideaal zo'n vriend; kost je niets, maakt geen rommel, als je met vriendinnen wilt zijn kun je de computer gewoon uit laten en je hoeft nooit zijn ouders te ontmoeten![]()
Maar ts, hoe doen jullie dat dan met het tijdsverschil? Lijkt mij best lastig ivm school?
KimD schreef:Niet het hele topic gelezen, maar ik wil je even een heel andere tip meegeven. Wat je ook doet, ga niet uit de kleren of doe geen andere domme dingen!! Een dochter van een kennis van mijn moeder heeft dat gedaan omdat ze ook 'verliefd' was op een jongen ver weg. Na menig gedeelde post op FB kwam het filmpje aan in NL, en begonnen mensen haar te herkennen... ga dan maar nog eens aan damage control beginnen.
vuurneon schreef:Ik zou dit sowieso even delen met je oudersals bokt het mag weten, dan hebben je ouders daar ook zeker recht op (helemaal gezien je leeftijd; wel zo fijn als kinderen eerlijk durven te zijn naar hun ouders toe
)
Sarah_Stip schreef:vuurneon schreef:Ik zou dit sowieso even delen met je oudersals bokt het mag weten, dan hebben je ouders daar ook zeker recht op (helemaal gezien je leeftijd; wel zo fijn als kinderen eerlijk durven te zijn naar hun ouders toe
)
Maar nu zijn we nog vrienden weet je wel.... Zodra het 'wat word' zou ik het zeker tegen hun zeggen.
Foaly schreef:Bedoel je niet ALS het wat wordt? Amerikanen zijn heel erg snel in het verklaren dat iets of iemand de allerbeste van de hele wereld is, daar zou ik niet op af gaan. Gewoon aanhouden als vriend, kan hartstikke gezellig zijn, maar ik zou er niet meer van proberen te maken...
Sarah_Stip schreef:vuurneon schreef:Ik zou dit sowieso even delen met je oudersals bokt het mag weten, dan hebben je ouders daar ook zeker recht op (helemaal gezien je leeftijd; wel zo fijn als kinderen eerlijk durven te zijn naar hun ouders toe
)
Maar nu zijn we nog vrienden weet je wel.... Zodra het 'wat word' zou ik het zeker tegen hun zeggen.
Goof schreef:Waarom zou je willen dat het 'wat wordt'? Wat is jouw voordeel daarin? Wat heb je eraan?

Sarah_Stip schreef:Goof schreef:Waarom zou je willen dat het 'wat wordt'? Wat is jouw voordeel daarin? Wat heb je eraan?
Blijkbaar is het voor veel mensen onbegrijpelijk... Maar ik hou van hem.

Anoniem schreef:En dan als het wat wordt? Online verkering? Dat is zoiets als het hebben van een tamagotchi toch?
irl daten is pas weten (zegt deze "oude rot" in online dating"), maar gezien jullie afstand en leeftijd zit dat er gewoon (voorlopig) niet in. Ontzettend goed voor je Engels dit hoor TS, dat zeker! Gewoon leuk blijven kletsen en hey who knows