Ik heb geen oplossing voor je want wij zijn ondertussen uit elkaar
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
palousa_boy schreef:Hij heeft het hout geregeld, ik lees nergens dat zij een bijdrage heeft geleverd aan de omheining..
mvdbijl schreef:Indd niet leuk, al krijg je maar een bloem of doosje cocholade. Mijn vorige vriend kwam ook wel eens met legen handen. Dat doet toch een beetje pijn, het is een kleine moeite iets kopen of bv een kaartje schrijven voor een ideetje later..
zo van schat, ik heb nog niets maar heb wel aan je gedacht en later komt er nog iets.
Dieselpaard schreef:palousa_boy schreef:Hij heeft het hout geregeld, ik lees nergens dat zij een bijdrage heeft geleverd aan de omheining..
Hij heeft het geregeld, omdat hij een bedrijf heeft en er goedkoop aan kon komen. Het kwam hem allemaal wel goed uit, eigenlijk. Die stalling...die zit gewoon in de vaste lasten, moet gewoon betaald worden en vind ik dus niet een cadeau.
Dieselpaard schreef:palousa_boy schreef:Hij heeft het hout geregeld, ik lees nergens dat zij een bijdrage heeft geleverd aan de omheining..
Hij heeft het geregeld, omdat hij een bedrijf heeft en er goedkoop aan kon komen. Het kwam hem allemaal wel goed uit, eigenlijk. Die stalling...die zit gewoon in de vaste lasten, moet gewoon betaald worden en vind ik dus niet een cadeau.
Ik vind het echt zo stom voor je.. En natuurlijk moet elke dag leuk zijn samen, maar je bent jaaaarig hoor. Dan is het naar mijn mening jouw dag en je partner moet helpen zorgen dat je het leuk hebt. En als hij jarig is zijn de rollen omgedraait. Zo moeilijk is dat allemaal niet toch! Ik vind het raar dat hij zo noncelant doet. lizy29 schreef:Pffffff waarom doen sommige mensen toch zo moeilijk en waarom is het zo belangrijk dat je precies die ene dag iets krijgt. Iedere dag moet toch bijzonder zijn met je partner.
Gewoon een kus 's ochtends met de tekst gefeliciteerd en ik hou van je is toch ook goed.
Ailill schreef:lizy29 schreef:Pffffff waarom doen sommige mensen toch zo moeilijk en waarom is het zo belangrijk dat je precies die ene dag iets krijgt. Iedere dag moet toch bijzonder zijn met je partner.
Gewoon een kus 's ochtends met de tekst gefeliciteerd en ik hou van je is toch ook goed.
Jef, van deze quote zou ik even een print screen maken, kan je over 25+ jaar van pas komen
ja ga ik zeker doen, komt dan boven d'r bed te hangen denk ik
palousa_boy schreef:Hechten jullie er dan ook waarde aan dat je vrij bent op je verjaardag?
Ik heb altijd gewerkt met m'n verjaardag (mits dit uiteraard in m'n diensten viel)
als ik moet werken, dan zou ik het vreselijk vinden.
) ik ben als een kind zo blij als ik jarig ben en dan... Krijg je dit jaar niets.
geen kaartje, geen ontbijtje op bed, geen slingers.... Niets. Ik was zo vreselijk teleurgesteld! Als partner moet je ook begrijpen hoe belangrijk iets iets voor een ander. Ik denk ook altijd even aan mijn moeder met Moederdag omdat ik weet dat zij het ongelooflijk waardeert. Ik doe het niet voor mijzelf, maar omdat ik van mijn moeder houd en begrijp dat zij het geweldig vindt. Al is het maar een kaartje, puur het idee.
) Citaat:Nee, hij wilde zelfs niet eten halen wat ik heel graag op mijn verjaardag wilde eten. (Turkse pizza) daar heb ik nog een hele ruzie aan gehad.
Ailill schreef:lizy29 schreef:Pffffff waarom doen sommige mensen toch zo moeilijk en waarom is het zo belangrijk dat je precies die ene dag iets krijgt. Iedere dag moet toch bijzonder zijn met je partner.
Jef, van deze quote zou ik even een print screen maken, kan je over 25+ jaar van pas komen
Ailill schreef:Zonder me ergens mee te bemoeien en een ruwe schatting: 12 x 225 = 2700.
Lijkt me wanneer je dit bedrag op jaarbasis kunt schrappen voor 12 maanden je heel blij mag zijn, met recht een cadeau waar je heel blij mee mag zijn. Zo te lezen is je vriend verstandig geweest; door in de eerste plaats aan jou te denken, zijn eigen netwerk te gebruiken en hij helpt de pensionhouder.
Om heel eerlijk te zijn, mocht mijn partner reageren zoals jou wanneer ik een soortgelijk cadeau had gegeven/geregeld, dan was het waarschijnlijk einde verhaal.
Dieselpaard schreef:Ailill schreef:Zonder me ergens mee te bemoeien en een ruwe schatting: 12 x 225 = 2700.
Lijkt me wanneer je dit bedrag op jaarbasis kunt schrappen voor 12 maanden je heel blij mag zijn, met recht een cadeau waar je heel blij mee mag zijn. Zo te lezen is je vriend verstandig geweest; door in de eerste plaats aan jou te denken, zijn eigen netwerk te gebruiken en hij helpt de pensionhouder.
Om heel eerlijk te zijn, mocht mijn partner reageren zoals jou wanneer ik een soortgelijk cadeau had gegeven/geregeld, dan was het waarschijnlijk einde verhaal.
Het gaat me niet om het geld. Ik had echt veel liever gezellig uit eten gegaan, of een dagje weg geweest. Ik beleef geen plezier aan dit cadeau en dat is wat mij steekt. Ik wil iets waar ik plezier aan beleef en niet een jaar stalling voor een paard dat toch wel betaald moet worden... En nee...zoveel geld was dat hout bij lange na niet.
Ailill schreef:Hoe zit het dan met jouw aandeel? Je bespaart nu wel 225 per maand en kunt bij wijze van spreken iedere week uit eten of iets leuks gaan doen
Dat zou je zeggen ja... om de een of andere reden is dat geld toch gewoon iedere maand op, zonder dat we er specifiek iets leuks van hebben gedaan... misschien dat je nu ook begrijpt waarom dit geen geschikt cadeau voor mij is
Dimple schreef:Ik vind het echt schokkend om te lezen hoe jij reageert Dieselpaard..........
Misschien begrijp ik het verkeerd, maar je komt echt vreselijk ondankbaar over.
Of het nu vaste lasten zijn of niet, het moet ergens van betaald worden. Als jouw vriend heeft geregeld dat JOUW paard daar een jaar gratis mag staan...........