Kleding combineren met nike air max

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Joke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 13:17

love_western schreef:
BaileyMix schreef:
Ehm gewoon helemaal niet, alsjeblieft :') Tenzij je een tokkie bent. Dan mag het. En hardstyle luistert :=

Wauw ik luister graag hardcore. Maar ben absoluut geen tokkie. Wat een vooroordeel....

Helaas zijn dit 1 van de weinige merken waar ik een hele dag op kan lopen. Bij de meeste schoenen lopen ik na een halve dag al krom van de pijn.

Ik zou graag eens andere schoenen willen aandoen. Maar de juiste merk schoenen voor mij is lastig te vinden. En ik moet ook opzoek. Want ik ga geen 140 euro betalen voor schoenen die nauwelijks half jaar mee gaan.

Tot nu toe kan ik het alleen op legerkisten een hele dag volhouden. Maar dat zijn helemaal lompe schoenen.

Precies hetzelfde hier!
Ts, ik ben op festivals helemaal fout met air max, rokje (met of zonder legging) met beenwarmers haha. Op een doordeweekse dag gewoon met een spijkerbroek.

gohya

Re: Kleding combineren met nike air max

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 13:24

Ik heb voor het eerst Nike Air Max,en ik vind ze helemaal niet zo fijn lopen.Trimschoenen van de Schoenenreus [geen merk] lopen zoveel fijner bij mij.Ook Puma loopt vele malen beter.
Als ik de Nike's de hele dag draag [onder een spijkerbroek] ben ik blij dat ze uit kunnen.
Nee doe mij maar dé onbekende merk schoen.

Sharonaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 13:35

Misschien leuk te combineren onder mijn rijbroek als stalschoen, maar nee, niets voor mij.
Google idd voor leuke combo's.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 13:43

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 13:47

Ik combineer ze oa zo;
Afbeelding

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 13:49

love_western schreef:
[...]Maar denk dat er toch sowieso weer 1 paar air maxjes komen. En natuurlijk wel de classics.[...]

De classic wordt niet meer geproduceerd voor Europa. Succes met zoeken dus!

Ik heb ondertussen 3 paar (2x de 1's en 1x de 90's). Allemaal in neutrale kleuren (zwart in combo met een andere kleur), hierdoor kunnen ze overal onder. Ik draag ze altijd onder een spijkerbroek (of onder m'n rijbroek ;))

simo0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 14:00

Wat voor kleur heb je dan?
Ik heb zelf 3 paar Nike Airmax one en vind ze goddelijk zitten. Ik heb dan 2 met leuke printjes en 1 paar bordeauxrood. Ik combineer het vaak met een donkere skinny en een simpel donker shirtje, zodat de schoenen de echte eyecatchers van mn outfit zijn

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 14:08

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 18:29

Rebeccaa schreef:
Die zwarte zijn in mijn ogen makkelijker te combineren dan die witte hoor, takkie_muis. :))

Beige :7 :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 18:57

LizMD schreef:
love_western schreef:
[...]Maar denk dat er toch sowieso weer 1 paar air maxjes komen. En natuurlijk wel de classics.[...]

De classic wordt niet meer geproduceerd voor Europa. Succes met zoeken dus!

Ik heb ondertussen 3 paar (2x de 1's en 1x de 90's). Allemaal in neutrale kleuren (zwart in combo met een andere kleur), hierdoor kunnen ze overal onder. Ik draag ze altijd onder een spijkerbroek (of onder m'n rijbroek ;))

Half jaar geleden waren ze er nog wel -O- Maar die zijn nu helemaal af. Zool laat los, komen scheuren in.

Maar de 90's vind ik ook wel grappig :j

Gekkie10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-14 10:00

Bedankt allemaal voor de reacties.
Zelf draag ik er bij mijn zwarte 90's vaak een blazer op. Vind dat meestal wel een leuke combi met dan een skinny eronder.

Heb nog 2 paar witt classics staan, die draag ik alleen als ik weet dat we veel gaan lopen of iets. Aangezien ik ze zelf niet zo super mooi vind maar ze loplopen goddelijk! Hihi

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 11:17

Ik heb nu deze nike air max 90 gehaald, heb normaal altijd de classics maar aangezien ze niet meer te krijgen zijn vond ik de 90s ook wel gaaf..
Ben er super blij mee en lopen echt heerlijk..

Afbeelding

Hier een foto van de classis erbij, de linker heb ik nu 5 jaar en zijn nogsteeds niet kapot, en heb er al stallen mee gemest etc, en de andere heb ik nu een jaar.. Ben benieuwd hoelang deze het volhouden..

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Niekj_Jente op 06-10-14 11:56, in het totaal 2 keer bewerkt

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 11:31

zo he wat een figuren zitten hier :oo :=

benoemen voor tokkie's

banketstaaf over overgewicht in combi met hard style , huh hoezo kan dat niet dan? of is dat grappig???
alsof een dikker persoon niet van die muziek kan houden of zo? Leg m eens uit dan. Want ik vind m allerminst grappig en begrijpen doe ik het al helemaal niet :n

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 11:39

BaileyMix schreef:
Ehm gewoon helemaal niet, alsjeblieft :') Tenzij je een tokkie bent. Dan mag het. En hardstyle luistert :=

Jeetje wat en rare reactie
Volgens mij zegt dit meer over jou dan over de mensen die Nike air max dragen >;)

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 11:47

SindyKaya schreef:
BaileyMix schreef:

Jeetje wat en rare reactie
Volgens mij zegt dit meer over jou dan over de mensen die Nike air max dragen >;)

viel mij ook al op.
Lijkt me voor ts ook niet leuk, ze vraagt hoe anderen de schoenen combineren en dan komen er opmerken van dat je ze beter niet kan dagen. Leuk ben je dan..

Tegenwoordig dragen zoveel mensen die, dus volgens veel mensen zijn dit dus gewoon allemaal tokkies etc. Fijn is dat..

Als je ze niet draagt reageer dan gewoon niet, aan deze onzin heeft TS helemaal niks!

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 11:49

love_western schreef:
Ik loop sinds mijn 14e op nikes air max. Maar kwaliteit gaat duidelijk achteruit. In het begin deed ik ruim 3 kwart jaar ermee. En nu zijn ze met een half jaar helemaal kapot en versleten.

*knip*.

Wow, dat vind ik voor airmaxjes nog wel kort :=

Heb de mijne nu bijna 2 jaar en alleen de voering aan de binnenkant begint nu een beetje te rafelen, die zouden makkelijk nog minstens een half jaar meekunnen, terwijl ze toch echt al mee geweest zijn naar meerdere grote party's :P
Maaar, binnenkort toch maar eens kijken voor nieuwe, heb wel zin om weer nikes te shoppen :P

Ik gooi ze trouwens ook overal onder hoor, behalve onder een rok, maar die draag ik toch niet :+
Dingen lopen echt goddelijk.

elainelouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 11:54

Ik ben een tokkie :')
Ik draag bijna altijd mn maxjes.. Heb zowel felpaarse met groen en wit met roze. Ook heb ik zwart met roze en bruin met wit. :)

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 11:55

Als het in elk geval maar een broek is, onder rokjes/jurkjes vind ik het niet mooi staan

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 12:32

Je mag toch je mening hier geven? Er zijn nou eenmaal ook veel mensen die het vreselijke schoenen vinden (zoals ik). Schijt aan hebben en gewoon lekker doorlopen op je schoenen. Het zijn gewoon schoenen waar niet iedereen van houdt net zoals Uggs, Crocs, Birkenstocks.. Moet je tegen kunnen hoor!

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 12:36

Zoals jij het zegt is het natuurlijk prima om je mening te geven. Maar om dan meteen in het hoekje 'tokkie' gestopt te worden vind ik een beetje jammer...

Kever

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 12:47

Hier met een kokerrok/over-the-knee-dress en dan m'n gympen er onder! Maakt een nette outfit wat speelser (dus ook niet bedoeld voor zakelijke afspraakjes, vind ik) maar wel leuk voor gewoon overdag of als je geen zin hebt in hakken :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 12:58

carr_friesje schreef:
love_western schreef:
Ik loop sinds mijn 14e op nikes air max. Maar kwaliteit gaat duidelijk achteruit. In het begin deed ik ruim 3 kwart jaar ermee. En nu zijn ze met een half jaar helemaal kapot en versleten.

*knip*.

Wow, dat vind ik voor airmaxjes nog wel kort :=

Heb de mijne nu bijna 2 jaar en alleen de voering aan de binnenkant begint nu een beetje te rafelen, die zouden makkelijk nog minstens een half jaar meekunnen, terwijl ze toch echt al mee geweest zijn naar meerdere grote party's :P
Maaar, binnenkort toch maar eens kijken voor nieuwe, heb wel zin om weer nikes te shoppen :P

Ik gooi ze trouwens ook overal onder hoor, behalve onder een rok, maar die draag ik toch niet :+
Dingen lopen echt goddelijk.

Ik zal vanavond wel foto's maken van mijn nikes. Vorige waren binnen 3 maand kapot. Mocht toen gratis nieuwe uitzoeken,

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 13:05

Wel netjes dat je nieuwe mocht uitzoeken!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 13:11

Hoewel ik het zelf nooit zou dragen vind ik het onder een spijkerbroek of skinny bij anderen soms wel leuk staan. Maar dan vooral bij de jongeren meiden.

Onder een jurkje of rokje vind ik het echt spuuglelijk :o

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 13:40

Jildau schreef:
Je mag toch je mening hier geven? Er zijn nou eenmaal ook veel mensen die het vreselijke schoenen vinden (zoals ik). Schijt aan hebben en gewoon lekker doorlopen op je schoenen. Het zijn gewoon schoenen waar niet iedereen van houdt net zoals Uggs, Crocs, Birkenstocks.. Moet je tegen kunnen hoor!

Nee je mag hier 'niet je mening geven', daar vraagt Ts niet om. Ts vraagt niet wat mensen ervan vinden, maar vraagt hoe mensen ze zouden combineren.