Ja ik heb dus nu een mail gestuurd omdat de beste man daarnaar vroeg. Ik ga ze wel de kans geven om het op te lossen, zo ben ik dan ook weer..
Ik snap hem niet, wat valt er op te lossen dan? Je hebt niets besteld en er valt dus ook niets te betalen. Ik begrijp werkelijk niet dat je hier energie insteekt.
Limanade
Geplaatst: 04-10-14 00:35
Axel_Valerie schreef:
Ja en dat level heb ik nu dus ook bereikt xxCYNNxx.
Hoezo? Je hebt vanochtend toch pas je 2e brief gekregen? Het is niet alsof ze je dagelijks bestoken met brieven
Ik begrijp de ophef en al die moeite die je doet dan ook niet
Nooooooooooit bellen! Vaak worden de gesprekken opgenomen, sturen ze er op aan dat je bepaalde dingen zegt en heb je je eigen graf gegraven. Zoals ik lees is dat misschien ook bij jou het geval. Of hij je vanaf nu met mevrouw aan zal spreken? Je zal vast iets bevestigends gezegd hebben. Dit knippen en plakken ze in een nep-gesprek en je geeft zelf ineens zomaar een bevestigend antwoord op de vraag of je iets besteld hebt....
Bewijs dan maar eens dat dit nep is!
*En het klinkt raar, maar dit soort dingen gebeuren echt!!*
Als je elke dag een brief op de deurmat vind dan zou ik me druk maken. Je geeft aan dat er twee keer ééntje is binnengekomen en dat politie adviseert om alles te negeren. Doe dat dan ook en heb niet de illusie dat je in je ééntje een frauduleus bedrijf kunt stoppen, die verzinnen wel wat anders. Gewoon negeren en direct de prullenbak in.
Uhm nee ik geef niet aan dat er twee verstuurd zijn ik geef aan al maandenlang post van ze te ontvangen. En hoezo moet je zo reageren? Ik denk niet een bedrijf te stoppen ik wil dat ik geen post meer ontvang en dat is mijn goed recht.
Als zij je dus wat hadden kunnen maken dan hadden ze dit dus allang gedaan gezien de hoeveelheid brieven, jaag ze lekker op kosten en laat maar sturen, ongeopend de prullenbak in. Daarnaast is het prima dat je aan de bel trekt bij diverse instanties al was het alleen maar om andere mensen te behoeden voor het betalen van spookfacturen.
Zolang je adres in hun bestand zit zal dat niet lukken, aangezien je nu ook nog contact hebt opgenomen denken ze dat ze wat kunnen halen bij je. Je kunt ze wel nogmaals bellen en vertellen dat je bij de volgende aanmaning je hun aanklaagt wegens stalking en dat je inmiddels al aangifte bij politie hebt gedaan. Je moet ze flink aanpakken en dan lukt het misschien om de brievenstroom te stoppen, zo is het mij wel gelukt een aantal jaren geleden, weliswaar een ander bedrijf maar net zo fake.