Meidenstruggles... Advies gevraagd!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

robert45

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 23:52

BaileyMix schreef:
robert45 schreef:
Ja beiden waren jullie idd lui dat kun je wel stellen! -O- Nou iets minder lui wezen. Nodig hem uit bij je thuis, gezellig filmpje kijken en met een beetje mazzel mis je het einde :D

*\o/* Jij begrijpt het

Psssttt.... ben een kerel ;) over het algemeen doen wij niet zo moeilijk....

Afwachtend zijn prima, maar je moet niet overdrijven. 3x was in elk geval al scheepsrecht geweest :+

Anoniem

Re: Meidenstruggles... Advies gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 23:57

Het was niet afwachten, het was gewoon onderdak bieden voor een nachtje. Heb wel vaker couchsurfers over de vloer :+

MPH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 00:19

En je hebt niet eens een bank :+

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 00:27

MPH schreef:
En je hebt niet eens een bank :+

_O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 00:35

Nee haha, daarom heb ik hier standaard een matje liggen :+

LhinnOlijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 01:21

eefj33 schreef:
Nee haha, daarom heb ik hier standaard een matje liggen :+

Houdt een spelletjesavond voor 2 :D

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 10:51

Een drankje doen op de studentenvereniging is niet bijzonder. Maar als je hem echt uitnodigt om het met z'n tweeen te doen is dat toch wel anders? Of zie ik dat verkeerd?

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 11:52

Robert45 wat een rare reacties. Waarom zou ze een moment gehad moeten hebben waarop ze dacht ik sla toe? Waarom moet ze iets minder lui zijn? Je noemt het zelfs overdrijven. Brr iemand die zo aandringt verdient niet eens seks :=

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 11:54

Vind ik ook hoor.. Als iemand bij je komt slapen vind ik niet dat je meteen aan de slag moet omdat je anders 'lui' bent. Misschien waren ze er nog helemaal niet aan toe, ze hebben nog niet eens gezoend :+

kimmysan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 12:10

Haha ik ben een vrouw en ben het wel met Robert eens :') Is dat raar haha... Kom op, in hetzelfde bed en een paar uur praten midden in de nacht, tegen elkaar aan liggen... Ik ben ook student en ik weet wel hoe zulke dingen meestal eindigen :+

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 12:12

Ja, heel raar. Iedereen moet namelijk helemaal zelf weten wanneer die daaraan begint.

kimmysan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 12:18

Ja natuurlijk, maar waarom dan iemand in je bed laten slapen? Voor mij is dat persoonlijk een stap verder dan zoenen oid, maar mensen verschillen :) Niet als een aanval bedoeld naar wie dan ook overigens.

Edit: bovenstaande is een beetje off topic inmiddels.

Als ik TS was zou ik inderdaad gewoon eens iets leuks samen gaan doen en kijken hoe het loopt. Meestal kun je na zoiets wel concluderen of er echt iets bijzonders is :)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 12:21

Omdat iemand in je bed laten slapen niet betekent dat je wat met diegene moet of wil doen? :+ Ookal is bij jou dat wel atijd het geval, dan moet je niet zoals robert gaan zeggen dat een ander een beetje op moet schieten..

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 12:25

oh prachtig topic :')

kimmysan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 12:27

Zoals ik al zei, mensen verschillen en ik zeg toch nergens dat de ander op moet schieten.. Ik bedoel juist met mijn laatste post duidelijk te maken dat iedereen anders is en iedereen het dus op z'n eigen manier moet doen. Ik krijg een beetje het idee dat me woorden in de mond worden gelegd. Maargoed ik geloof niet dat ts iets heeft aan een aanval van jou richting mij, dus laten we het bij deze afsluiten.

Stefaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 12:29

Heerlijk topic! Ik volg ook hoor :) Ben benieuwd hoe dit verder gaat verlopen... Succes TS!

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 12:31

Wat is dit een geweldig topic!
Kom maar op met alle verhalen en ideeën!

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 12:33

kimmysan schreef:
Zoals ik al zei, mensen verschillen en ik zeg toch nergens dat de ander op moet schieten.. Ik bedoel juist met mijn laatste post duidelijk te maken dat iedereen anders is en iedereen het dus op z'n eigen manier moet doen. Ik krijg een beetje het idee dat me woorden in de mond worden gelegd. Maargoed ik geloof niet dat ts iets heeft aan een aanval van jou richting mij, dus laten we het bij deze afsluiten.

Je geeft aan het met robert eens te zijn, dus ga ik er vanuit dat je het met hem eens bent en daar reageer ik op. Mijn reacties zijn overigens helemaal geen aanval richting jou hoor :)

Pferdelove

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 12:36

In Delft moeten toch genoeg dingen te doen zijn zou je zeggen! Ga wat drinken op de Beestenmarkt en ga daarna gezellig samen bij jou eten en dan filmpje kijken, of is dat eigenlijk te lang voor een date?
Of hou het inderdaad bij gewoon wat drinken of een filmpje kijken bij je thuis!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 12:41

Oe ik volg mee, heerlijk dit soort topics :D

Uitwaaien op Scheveningen vind ik niet te romantisch hoor ;)

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 12:43

Leuk topic dit!

Ik wil niet zeggen dat ik t met Robert eens ben (zeker niet dat je een move 'moet' maken). Maar ik snap de gedachte gang wel, ik vind samen in een bed slapen al best een ding, dus ik had het nog wel begrepen als die jongen een move zou proberen te maken.

En voorderest is het denk ik vrij duidelijk dat ie je leuk vind :D

Pferdelove

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 12:49

Och ik heb met mijn vriend in 1 bed geslapen en pas 2 maanden later hebben we gezoend, dus je moet inderdaad niks en vind dat in 1 bed slapen nog geen ingang om gelijk maar alle grenzen open te zetten (tenzij je dat graag wilt natuurlijk :Y) ) ;). Nu waren wij wel schijterds haha

enjoy86

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 12:54

leuk topic, ik volg even,kom op, eerste stap zetten

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 13:00

Ongeacht de locatie is nee altijd nee. :)

Maar ze moet hem eerst nog is durven uit te vragen. Of je moet hem een ingang geven. Zo heb ik ook ooit met een jongen zitten appen en we hadden het erover dat sushi zo lekker was dus ik zei toen: ''mij mag je dag en nacht wakker maken voor sushi'' en toen zei hij: ''Nou ga ik je niet midden in de nacht daarvoor wakker maken maar zou je met mij mee sushi willen gaan eten binnenkort?'' Dat was voor hem de ingang en het perfecte moment om mij mee uit te vragen. Nu zijn we nooit gegaan maar dat is een ander, veels te lang verhaal. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 13:04

Natuurlijk is nee altijd nee, maar dat is niet echt waar het om gaat in dit topic toch? Ik snap de gedachtegang van Robert ook wel, maar dat komt meer omdat ik zelf niet zo snel met een jongen in bed zou slapen en dan vervolgens niks kan doen. Als TS dat wel kan met deze kerel en hij blijft gewoon netjes met z'n handen thuis is dat natuurlijk heel fijn en als zij het niet wilt al helemaal :j