Bang in huis

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Re: Bang in huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 21:52

Honden zien meer dan mensen...misschien is er idd iets in huis dat jij niet ziet... :=
Kleine kinderen zien ook geesten, die zijn toegankelijker dan volwassenen...

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-14 21:55

Bellatrix schreef:
Honden zien meer dan mensen...misschien is er idd iets in huis dat jij niet ziet... :=

Stelt me zeeer gerust thanks :+ haha

Heb igg nog 9 dagen te gaan hier dus hoop dat het dadelijk wat beter gaat

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 21:56

Honden op hun plek sturen, Tv wat harder aan dan normaal en als je gaat slapen de radio aan.

Ik heb in allemaal boerderijen gewoond, en als je met meerdere bent hoor je eigenlijk niks opvallends,
ben je alleen, klinkt het alsof er minstens nog 10 mensen in het huis zijn; je hoort boven iemand lopen, je hoort ze de trap op en af gaan. _O-
Maar gelukkig ben ik er ook te nuchter voor en ga ik gewoon slapen.

Je hond reageert wel fel, maar hoe harder jij je best doet het te kalmeren, hoe meer je bevestigd dat er iets aan de hand is. :j

Succes, you survived!

Mariska_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 21:57

Klinkt vaag misschien maar stuur ze maar weg.. En dan heb ik t niet over de honden...

TsarinaZ

is er niets waar de hond echt gek op is ? een speeltje ofzo waarmee je hem terug binnen kan lokken ?
wel eng hoor.. ben zelf heel gelovig in dat soort dingen. Mijn hond keek vaak naar helemaal niks in ons vorig huis. mijn tv op de kamer sprong ook steeds aan zoder aanleiding. toen men hond een keer echt uit het niks begon te janken (niet bedelig maar echt alsof ze schrik had of pijn had) toch maar verhuisd haha we zijn allemaal bangerikken hier :D

N0a

Zou best 'iets' kunnen zijn. Ik ben zelf enorm nuchter maar heb toch rare dingen meegemaakt in mijn slaapkamer. Heb altijd alleen maar kunnen slapen met mijn gezicht naar de muur, had altijd het idee dat er iemand naar mij keek. Toen ik een paar jaar geleden midden in de nacht nog niet kon slapen heb ik mij eens omgedraaid en ben mij kapot geschrokken, stond iemand in de hoek van de kamer mij aan te kijken. Dood eng.. Een paar weken heb ik die 'persoon' gezien. Een familielid vertelde toen dat ik gewoon hardop moest vragen of die persoon misschien weg wilde gaan, omdat hij/zij mij bang maakte. Nadat ik dit twee keer heb gedaan heb ik hem niet meer gezien...

Misschien niet wat je wilde horen, maar wie weet helpt het als je het eens hardop zegt :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 21:58

Jeetje ik zou echt allang mijn hele familie gebeld hebben om snel te komen, wat dood eng!

TsarinaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 21:59

N0a schreef:
Zou best 'iets' kunnen zijn. Ik ben zelf enorm nuchter maar heb toch rare dingen meegemaakt in mijn slaapkamer. Heb altijd alleen maar kunnen slapen met mijn gezicht naar de muur, had altijd het idee dat er iemand naar mij keek. Toen ik een paar jaar geleden midden in de nacht nog niet kon slapen heb ik mij eens omgedraaid en ben mij kapot geschrokken, stond iemand in de hoek van de kamer mij aan te kijken. Dood eng.. Een paar weken heb ik die 'persoon' gezien. Een familielid vertelde toen dat ik gewoon hardop moest vragen of die persoon misschien weg wilde gaan, omdat hij/zij mij bang maakte. Nadat ik dit twee keer heb gedaan heb ik hem niet meer gezien...

Misschien niet wat je wilde horen, maar wie weet helpt het als je het eens hardop zegt :+

ik zou echt nooit meer een oog dicht doen. brrr ze zouden me kunnen komen ophalen voor het zottenhuis denk k

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 22:00

Ik heb dat ook altijd als ik alleen ben, hoor ik ook allerlei rare geluiden. Heb ook al gehad dat de hond erop reageerde, nou dan voel je je niet gerust! Denk je met een hond veilig te zijn, maar soms maken ze het ook erger :+
Als je iemand kan uitnodigen, dat doet vaak al veel. En verder moet je er niet teveel over nadenken want dat maakt het vaak alleen maar erger. Succes!

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-14 22:02

N0a schreef:

Oke nu doe ik dus geen oog dicht meer vannacht }:0

@ TsarinaZ: Ja worst wat nog steeds on aangeraakt in de keuken ligt. Hij wil gewoon echt niet naar binnen. Ga hem zo met de riem naar binnen halen, kan hem niet de hele nacht buiten laten liggen.

@ Laulitz: Mijn vriendinnen moeten allemaal werken morgen en liggen al in bed haha.. dus ben helaas echt alleen vannacht :(

RenskeLap

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 22:02

Bellatrix schreef:

Heb je trouwens wel gelijk in. Iedereen wordt met de gave geboren om geesten, aura's enz. te zien.
Maar niet elke ouder steunt dat dus daardoor valt het weg in de loop der jaren.
Ik ken iemand die voelt aan of diegene goed of slecht voor haar en andere is. Maar dat is ook in zo'n mate dat ze absoluut niet bij diegene in de buurt komt en geen contact legt. Zij heeft heel sterk het onderbuikgevoel. En ik moet zeggen, ze heeft het echt nog nooit verkeerd gehad.
Ik heb een ex gehad waarvan ik tot over mijn oren verliefd op was, ze kwam eerst nog in een straal van 4 meter maar op een dag wou ze niet eens het huis meer in waar hij was. Blijkt achteraf dat die avond iets was gebeurt waardoor hij een slecht persoon/vriendje was geworden.

TsarinaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 22:03

nu je over een riem spreekt.. kan je niet even met de hond een stukje gaan wandelen zal jullie beiden misschien tot rust brengen en gaat ie er na weer binnen ? :)

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 22:03

Jeetje wat eng zeg! Als je het echt te spannend vind wil ik wel skypen hoor. Ben nu toch nog met mn huiswerk opdracht bezig :+

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 22:06

Kan me goed vinden in jou N0a. Ik weet van mijn ouders dat ik en mijn broer vroeger een man zagen in onze kamer. Een man die we blijkbaar Herman noemden, dat was een oude man met een hoed die in de hoek van onze kamer stond. Mijn vader heeft hem ook gezien.

Mijn ouders hebben hem gevraagd weg te gaan en stelde ons gerust dat hij 'goed' was. Paar dagen later was hij weg en het gevoel van aanwezigheid. Dus wie weet is dat niet zo gek. Als ik s'nachts jumpy ben vraag ik ook of 'ze' weg willen gaan maar dat is meer om mezelf gerust te stellen. Misschien helpt het ook voor jou?
Laatst bijgewerkt door Bralindy op 30-09-14 22:08, in het totaal 1 keer bewerkt

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-14 22:07

TsarinaZ schreef:
nu je over een riem spreekt.. kan je niet even met de hond een stukje gaan wandelen zal jullie beiden misschien tot rust brengen en gaat ie er na weer binnen ? :)

Is misschien wel een goed idee :)

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 22:09

Waaauw krijg helemaal kippenvel.
Vreemd verhaal van je lamp en de reactie van je hond!

Wat meerdere zeggen; hardop vragen of 'ze' je met rust laten. Ik geloof heilig dat er meer is.. En heb veel mensen gesproken die ook dingen zien. Die zeggen ook dat je het moet vragen, vaak wordt het dan wel rustiger. Veel sterkte!

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 22:09

Bralindy schreef:
Kan me goed vinden in jou N0a. Ik weet van mijn ouders dat ik en mijn broer vroeger een man zagen in onze kamer. Een man die we blijkbaar Herman noemden, dat was een oude man met een hoed die in de hoek van onze kamer stond. Mijn vader heeft hem ook gezien.

Mijn ouders hebben hem gevraagd weg te gaan en stelde ons gerust dat hij 'goed' was. Paar dagen later was hij weg en het gevoel van aanwezigheid. Dus wie weet is dat niet zo gek. Als ik s'nachts jumpy ben vraag ik ook of 'ze' weg willen gaan maar dat is meer om mezelf gerust te stellen. Misschien helpt het ook voor jou?

Ja precies. Mocht het toch denkbeeldig zijn stel je in iedergeval jezelf gerust.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 22:10

Je bent jezelf nu steeds banger aan het maken.

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-14 22:10

Ik ben juist bang als ik iets vraag dat ik een reactie krijg en dat ik me weer rotschrik en er nooit meer vanaf kom ofzo. Vind het niet erg als er iets is hier, als het mij maar met rust laat.

En maureen dat is lief van je!! Heb alleen geen Skype haha

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-14 22:10

Britta31 schreef:
Je bent jezelf nu steeds banger aan het maken.

True!!! Denk echt overal iets te zien nu, niet echt fijn!!

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 22:12

Heb je een Iphone? Dan kun je FaceTimen als afleiding met gezellige mensen 8-)

RenskeLap

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 22:12

N0a schreef:

Heb ik 1 keer meegemaakt toen ik sliep, meerdere malen werd ik wakker omdat er iemand naar mij keek.
Eerste keer zag ik een schim, 2e keer zag ik echt een wat oudere man.
Ook ik heb gevraagd of ik diegene kon helpen en als dat niet het geval was dat hij misschien weg wou gaan.
Na die keer heb ik er geen last meer van gehad. Wel een tijd een apart gevoel gehad, geen angst eerder een rustgevend gevoel.
Het is niet zo dat geesten altijd verkeerd hoeven te zijn, een heel klein deel is verkeerd en mij is verteld dat die alleen diegene opzoeken die hun wat heeft aangedaan.

Dus ik denk dat je met een gerust hart kan slapen, als het al wat is dan zal het alleen positief zijn ;)

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 22:13

Ga een leuke serie kijken, zet goed felle lampen aan en ga iets eten! Wel hond even naar binnen jassen haha.

New Girl is een leuke serie, ben je niet meer bang :D

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 22:14

CharmingS schreef:
Ik ben juist bang als ik iets vraag dat ik een reactie krijg en dat ik me weer rotschrik en er nooit meer vanaf kom ofzo. Vind het niet erg als er iets is hier, als het mij maar met rust laat.

En maureen dat is lief van je!! Heb alleen geen Skype haha

Entiteiten praten niet, dus wees niet bang :D je zal geen antwoord krijgen. :+

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 22:15

Alle ramen en deuren controleren of ze dicht zijn.Dan lekker gaan slapen.(niet onder je bed kijken).