Kleine kinderen zien ook geesten, die zijn toegankelijker dan volwassenen...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

N0a schreef:Zou best 'iets' kunnen zijn. Ik ben zelf enorm nuchter maar heb toch rare dingen meegemaakt in mijn slaapkamer. Heb altijd alleen maar kunnen slapen met mijn gezicht naar de muur, had altijd het idee dat er iemand naar mij keek. Toen ik een paar jaar geleden midden in de nacht nog niet kon slapen heb ik mij eens omgedraaid en ben mij kapot geschrokken, stond iemand in de hoek van de kamer mij aan te kijken. Dood eng.. Een paar weken heb ik die 'persoon' gezien. Een familielid vertelde toen dat ik gewoon hardop moest vragen of die persoon misschien weg wilde gaan, omdat hij/zij mij bang maakte. Nadat ik dit twee keer heb gedaan heb ik hem niet meer gezien...
Misschien niet wat je wilde horen, maar wie weet helpt het als je het eens hardop zegt

N0a schreef:Zou best 'iets' kunnen zijn. Ik ben zelf enorm nuchter maar heb toch rare dingen meegemaakt in mijn slaapkamer. Heb altijd alleen maar kunnen slapen met mijn gezicht naar de muur, had altijd het idee dat er iemand naar mij keek. Toen ik een paar jaar geleden midden in de nacht nog niet kon slapen heb ik mij eens omgedraaid en ben mij kapot geschrokken, stond iemand in de hoek van de kamer mij aan te kijken. Dood eng.. Een paar weken heb ik die 'persoon' gezien. Een familielid vertelde toen dat ik gewoon hardop moest vragen of die persoon misschien weg wilde gaan, omdat hij/zij mij bang maakte. Nadat ik dit twee keer heb gedaan heb ik hem niet meer gezien...
Misschien niet wat je wilde horen, maar wie weet helpt het als je het eens hardop zegt
Bellatrix schreef:Honden zien meer dan mensen...misschien is er idd iets in huis dat jij niet ziet...
Kleine kinderen zien ook geesten, die zijn toegankelijker dan volwassenen...

Bralindy schreef:Kan me goed vinden in jou N0a. Ik weet van mijn ouders dat ik en mijn broer vroeger een man zagen in onze kamer. Een man die we blijkbaar Herman noemden, dat was een oude man met een hoed die in de hoek van onze kamer stond. Mijn vader heeft hem ook gezien.
Mijn ouders hebben hem gevraagd weg te gaan en stelde ons gerust dat hij 'goed' was. Paar dagen later was hij weg en het gevoel van aanwezigheid. Dus wie weet is dat niet zo gek. Als ik s'nachts jumpy ben vraag ik ook of 'ze' weg willen gaan maar dat is meer om mezelf gerust te stellen. Misschien helpt het ook voor jou?
CharmingS schreef:Ik ben juist bang als ik iets vraag dat ik een reactie krijg en dat ik me weer rotschrik en er nooit meer vanaf kom ofzo. Vind het niet erg als er iets is hier, als het mij maar met rust laat.
En maureen dat is lief van je!! Heb alleen geen Skype haha
je zal geen antwoord krijgen.