Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
De jongste zat in de winkelwagen, want dan kan hij in ieder geval niet de andere kant op lopen. Komt er een meisje langs die bij de supermarkt werkt en ze liep dicht langs de winkelwagen. Hij bedenkt zich geen moment, geeft haar een tik op haar schouder en roept: "Hee!!" zij kijkt mij verward aan en ik lach een beetje onhandig terug 
Zoonlief kijkt, denkt even na en merkt vervolgens hardop op dat die mevrouw echt heel dik is
Gelukkig praat hij niet zo hard
Patsab schreef:Vind ik ook mariekeB, maar Ojajoh en Akishino geloof ik niet...
Er wordt ook wel meer gesloopt hier, heb 2 knullen en die mogen graag kijken of iets wat vast zit ook los kan, en op hun manier " repareren" zoals papa dat doet, helaas is dat meestal het uitelkaar halen van dingen die beter inelkaar kunnen blijven zitten, ze zijn zeg maar ondernemend haha.
En nee, ik zit ook wel eens op de wc of zit niet in hun nek als ze aan het spelen zijn en dan gebeurt er wel eens wat.
Manlief mopperde ook wel eens als er wat gesloopt werd, " dat zie je toch?" Kreeg ik dan?
Totdat manlief in de auto zat met de jongste op schoot, en deze de binnenspiegel eraf trok.....heb toen ook even lief glimlachend gezegd, hoe kan datnou, je zit er toch bij?..
Herman97 schreef:Paardenliefde zat er bij mij al vroeg in .... ik was een meisje van een jaar of vier. We hadden zelf beesten bij huis maar die van anderen zijn altijd mooier.
Ik op mijn driewieler de straat over en op weg naar mijn oom Abel. Het halve dorp door gecrost. Voor de drukke weg gestopt afgestapt driewieler in de berm en lopend overgestoken. Oom Abel had shetlanders en die waren zo leuk. Ik ben daar zo de stal in gelopen en in het hooi gaan zitten pony's kijken. Nou jullie raden het misschien al ... na een half uurtje in slaap gevallen in het hooi ....
Mijn moeder was totaal de weg kwijt toen ik vermist bleek ... helemaal toen ze mijn driewieler vonden. En opeens ging haar een lichtje branden .... ze liep naar Oom Abel en trof mij na even rond te kijken in het hooi ..... ze was boos en opgelucht tegelijk.
Ik moet er nu niet aan denken dat onze meiden dat zouden doen. Brrrrr ... alleen het idee al. Krijg een hartverzakking .......
Levensgevaarlijk natuurlijk en zijn ouders zijn ook echt wel boos geworden, maar hij als peuter was zich van geen kwaad bewust. Hij was toch netjes aan de kant gaan staan, in het gras.
Ojajoh schreef:Patsab schreef:Vind ik ook mariekeB, maar Ojajoh en Akishino geloof ik niet...
Er wordt ook wel meer gesloopt hier, heb 2 knullen en die mogen graag kijken of iets wat vast zit ook los kan, en op hun manier " repareren" zoals papa dat doet, helaas is dat meestal het uitelkaar halen van dingen die beter inelkaar kunnen blijven zitten, ze zijn zeg maar ondernemend haha.
En nee, ik zit ook wel eens op de wc of zit niet in hun nek als ze aan het spelen zijn en dan gebeurt er wel eens wat.
Manlief mopperde ook wel eens als er wat gesloopt werd, " dat zie je toch?" Kreeg ik dan?
Totdat manlief in de auto zat met de jongste op schoot, en deze de binnenspiegel eraf trok.....heb toen ook even lief glimlachend gezegd, hoe kan datnou, je zit er toch bij?..
Nee ik kan er idd niet om lachen als mijn dochter dat zou doen. En ik denk dus dat we daarin totaal verschillen ook van opvoeding. Want waar ik om lach,vind mijn dochter zeker reden om het nog eens te doen.
Gelukkig kan ik haar op een rustige manier uit leggen dat het echt not done is om spullen te slopen (want ja het is heus hier wel gebeurd dat dingen stuk gemaakt zijn)
Maar gelukkig heb ik vele dingen die ik hier zie, vooral het creatieve talent, nog nooit bij mij meegemaakt.
Misschien omdat ik het samen met haar doe en de stiften daarna opberg waar ze niet bij kan?? Geen idee, ik ben gewoon blij dat ik er niet over mee kan praten
oliebol happens
Patsab schreef:Wel goed lezen, er wordt echt wel direct duidelijk gemaakt dat zoiets niet kan, sta echt niet keihard te lachen op dat moment, maar meer achteraf, inwendig zeg maar. En het waren potloden in een mandje waar 1 ongeziene stift is zatoliebol happens
Ik heb mijn vriend nog nooit zo opgelucht en ongerust gezien...
vuurneon schreef:Vivian__ schreef:Vroeger, toen ik een jaar of 7 was, was onze cavia Puppie dood gegaan. Ze lag in een schoenendoosje en ik vond het zó zielig dat ze het zo koud had dat ik haar op de kachel heb gelegt
Wat smerigmaar wel lief
elenaMM77 schreef:zelf geen kinderen, dus dan maar mijn eigen jeugdzonde
eerst maar een waarvoor je een kind ook verantwoordelijk kunt houden..
ik was denk ik een jaar of 6-7 toen ik een klapperpistooltje kreeg..
je kent ze vast wel.. met van die rolletjes met klappertjes.. kleine plukjes kruit met een papiertje erover..
die je buiten ook gewoon langs de straat kunt halen en dan doen ze ook 'pang'. of met je nagel.
Dat gaat ook prachtig langs structuurverf in huis.. Omdat ik toch wel enig besef had dat het vast niet zou mogen, heb ik het maar onder mijn bed gedaan tegen de muur, dan viel het 'flitsje ook meer op'..
dat ging zeker 6 maanden heel leuk (kreeg niet veel rolletjes, gewoon prijzig.. dus denk in totaal 10 rolletjes verbruikt.. Toen was mijn bed niet goed meer en moest het van zijn plek..
dacht dat mijn vader een rolberoerte kreeg toen ik dus blijkbaar niet alleen een bed nodig had, maar mijn kamer ook een nieuwe schilderbeurt.
---
lang daarvoor toen ik nog een lief schattig engeltje was niet veel groter dan een bakkabouter en echt ook niet lastiger.. gingen wij kamperen.. ik denk dat ik een kleine 2.5 jaar oud was.
ik bleek ook een heel sociaal klein minimensje te zijn.. want als mijn moeder niet keek, zat ik bij de buurvrouw (volslagen onbekende) op schoot. waarschijnlijk was ik erg makkelijk te lokken met koekjes.
In ieder geval een van de eerste avonden had mijn moeder mij netjes op bed gelegd en waren mijn ouders gezellig bij de buren wat wezen drinken. Toen ze een uurtje later ging checken, was ik hem gesmeerd.. van diep in slaap, gewoon weg.. Dus ouders zoeken, buren zoeken, enkele minuten later halve camping zoeken. ze stonden net op het punt om de politie er bij te gaan halen toen de buren nieuwe baterijen voor de zaklantaarn nodig hadden..
Daar lag ik dus, volgevreten op hun bed, met mijn hele gezicht vol spaghettisaus.. Blijkbaar is het niet alleen beter tegen wilde dieren om geen etenswaren rond te laten slingeren.. pannen spaghetti met saus hebben blijkbaar ook een grote aantrekkingskracht op kleine dreumesen.. ben vermoedelijk gewoon achter mijn ouders gehobbeld en de pan geroken.
het zal jullie niet verbazen dat ik daarna ook de rest van de vakantie overdag in een tuigje aan een veredelde hondenpen op onze plek gehouden werd
eclair98 schreef:Dat je, je niet los maakte