Denk je alles geregeld te hebben, dan dit weer.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gea99

Re: Denk je alles geregeld te hebben, dan dit weer.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 18:44

Succes met verhuizen en heel veel geluk daar!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 18:51

Brittneyx schreef:
heb niet alles gelezen maar als je vriendin op reis gaat, kun je dan niet in haar huis wonen?
Jij hebt een dak boven je hoofd en het huis is niet verlaten

Zelfs de OP niet gelezen? :D

pmarena schreef:
Nou dan staat je toekomst toch gewoon helemaal met open armen voor je klaar...?

GAAN met die banaan, waarom zou je wachten, je hebt daar veel meer dan hier :P

Zo zie ik het ook. Doodeng, dat snap ik. Maar de toekomst staat keihard te seinen. Gaan! *\o/*

NYC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-14 18:56

Dank jullie.

Zet mijn zoontje net voor de televisie -heb mijn 'normale' tv verkocht, heb een leen tv zo'n bakbeeld met zo'n grote bak er achter. Tv moet eerst 10 minuten opwarmen voordat je geluid hebt, de kwaliteit is vergeleke met mijn vorige HD tv echt bagger, maar iets is beter als niets. Vraagt mijn zoontje wat is dat? Ik zeg een tv, geloofde hij mij niet. Zet hem aan hij kijkt er 10 seconde naar, zegt hij mama hij is stuk. Ik zeg nee deze tv hoort zo. Maar hij is raar! Ja lieverd dat hoort zo. Wou hij van zender wisselen, zoekt hij de knop om de lijst met zenders te zien, ik vertelde hem die zit er niet op. Werd het hem te veel moest hij huilen dat hij nu de tv terug wil! Heb hem beloofd als ons avontuur voorbij is dat we dan weer een normale tv hebben, een hele grote! Heb nog nooit een kind zo blij zien worden bij het vooruit zicht om over een tijdje weer een normale tv te hebben. _O-

Hij vind dat we op avontuur zijn, zo noemt hij het wonen in de caravan.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 19:09

Nou dan wordt America toch het beloofde land voor hem, weer een echt huis, eigen kamer, echte TV, en alle andere leuke dingen die hij al kent.

Als je vraagt "zullen we gaan" dan staat hij vast te trappelen en kan niet wachten :P

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 19:51

Hup die vliegbus in en gaan!

NYC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-14 19:52

Was mijn paard vergeten een deken mee te geven. Stuurde mijn vriend net een berichtje, hij stond in een paarden winkel en wou een deken voor paard kopen. Wat de maat van paard is. En het halster is kapot gegaan toen ze paard ophaalde dus hij ook een halster mee nemen voor hem, of ik bruin leer met goudkleurige gespen wel mooi vind. :))

Dit is de link van de deken die hij voor paard heeft uitgezocht.
http://www.bedfordhorseconnectionproduc ... 1411493856

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 19:55

Wat lief! <3

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 19:58

Ah wat lief van hem zeg!
Veel plezier daar in Amerika!

Brittneyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 20:10

Judith_ schreef:
Brittneyx schreef:
heb niet alles gelezen maar als je vriendin op reis gaat, kun je dan niet in haar huis wonen?
Jij hebt een dak boven je hoofd en het huis is niet verlaten

Zelfs de OP niet gelezen? :D
:Y)
pmarena schreef:
Nou dan staat je toekomst toch gewoon helemaal met open armen voor je klaar...?

GAAN met die banaan, waarom zou je wachten, je hebt daar veel meer dan hier :P

Zo zie ik het ook. Doodeng, dat snap ik. Maar de toekomst staat keihard te seinen. Gaan! *\o/*

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 08:42

Wat lief van je vriend! Veel geluk met zn drie!

Condor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 09:22

Hoi TS.

Ik wilde nog even ingaan op je vraag wbt je zoontje.

Het is niet Amerika, maar goed, toen ik 3 was zijn we ook met ons gezin naar Duitsland verhuisd, voor 't werk van m'n vader. Ik kan me niet eens meer herinneren of en hoe mijn ouders dat verteld hebben tegen ons, maar ik kan me wel nog herinneren dat 't me allemaal geen fluit uitmaakte. Toen we daar eenmaal zaten spraken m'n zusje en ik binnen no time vloeiend Duits tegen elkaar en tegen onze ouders, hadden we al allemaal vriendinnetjes gemaakt en hadden we ´t hartstikke naar onze zin. Het is dan wel maar Duitsland, vergeleken bij Amerika, maar echt, kinderen zijn daar ontzettend makkelijk in, zoals al vaker gezegd is hier.

Wij vonden het juist verschrikkelijk toen we terug moesten naar Nederland, 3 jaar later. Maar ook dat was zo weer voorbij :')

Als je zoontje al die dingen al weet te benoemen en er zo 'cool' over doet, hoef jij je nergens zorgen over te maken, lijkt me. En trouwens, een vent die uit zichzelf halsters en dekens voor je paard gaat kopen, laat die nooit meer lopen haha! ~~}>

NYC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-14 09:50

Izmir, nu ik jullie ervaringen zo lees dan denk ik dat ik er inderdaad een te groot probleem van maak. Zoontje heeft 1 troost in de VS, er is een normale tv.

En dan te bedenken dat ik eerst niets van mijn vriend wou weten, vond het maar een kantoorlul met een te grote ego. Op aandringen van zus toch met hem uit..
En nu koopt hij dus dekens en halsters voor mijn paard. Vraag mij af hoelang het duurde voordat hij doorhad hoe de deken op moest, heb hem wel hoe-doe-je-een halster-om-training gegeven.

Hij heeft meteen even getest hoelang hij er over deed om bij paard te komen, een uur.
Wel weer een nadeel; wij wonen in Manhattan paard is gestald op staten Island.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 10:08

Waaw TS wat een avontuur ga je tegemoet en wat leuk om te lezen hoe vriendlief met alles om gaat.

Eerlijk? ik vind de uitvinding vliegbus GENIAAL. Het is toch ook gewoon een bus met vleugels, wat doen wij eigenlijk moeilijk.

Ik hoop van harte dat je ons op de hoogte houdt van je reis en (eerste) tijd daar. Lijkt me ERG leuk om te volgen!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 10:20

TS ik zag dat je ineens morgen al naar Amerika gaat. Hoe heb je het nu aangepakt vwb je zoontje?

Veel geluk daar!

NYC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-14 00:27

Goof schreef:
TS ik zag dat je ineens morgen al naar Amerika gaat. Hoe heb je het nu aangepakt vwb je zoontje?

Veel geluk daar!

Had hier op het forum de tip gekregen te zeggen dat paard vooruit was om te kijken of het wel leuk is.

Heb hem dus verteld dat paard op vakantie was en dat hij ging kijken of het daar wel leuk is. Maar het is zò leuk daar dat wij daar gaan wonen! Gaan we samen met vriend in een huis wonen zodat we allemaal léuke dingen met ons 3en kunnen doen!
Dus we gaan morgen helemaal met de auto naar Amsterdam en dan in de vliegbus naar Amerika toe! En we hebben daar een tv!! -heb mijn tv al verkocht, wat hij echt niet leuk vind. Hij vraagt nu steeds wanneer we naar vriend én de tv gaan :') -

Al onze spullen zijn ingepakt wat we mee nemen. Zoontje heeft met zijn speelgoed geholpen zodat hij het ook beter ging begrijpen en zo kom hij zien dat alles wel echt in de koffer zat.

We slapen vannacht bij de vriendin die ons morgen vroeg brengt op bank. Zoontje heeft een paar keer gehad dat hij spontaan met vragen kwam; gaat die en die knuffel wel bij ons wonen. Komt Mister X de kat van vriend ook bij ons wonen, ja lieverd die woont er al. Die is met paard samen wezen kijken of het wel leuk is. ;)

Vriend had een papegaai, Zoontje was daar best wel erg bang voor. Papegaai liep altijd los in huis. Had het met vriend al besproken wat we gingen doen betreft hun samen. De papegaai gaat eerst naar schoonmoeder om te kijken of het misschien beter tussen zoontje en papegaai word, anders gaat de papegaai permanent bij schoonouders wonen.

Zoontje heeft wel een paar keer gevraagd of de papegaai ook bij ons zou komen wonen, had zat er wel over in. Hij is er écht bang voor. Heb hem al een paar keer verteld dat de papegaai niet bij ons gaat wonen. Die gaat héél ergens anders wonen.

Had het hem uitgelegd, zag hij even later op de iPad reclame van een Sinter Klaas show. Ik moest Sinterklaas wel een brief sturen zodat Sinterklaas wel weet waar we wonen. Heb meteen van de kans gebruik gemaakt en verteld dat Sinterklaas daar niet komt, maar daar komt zijn broer die Santa heet. Die komt als de kerstboom staat en die geeft net als Sinterklaas cadeautjes. Vroeg hij of hij die Sata wel wist wat voor cadeautjes hij wil, ja lieverd dat weet Santa wel. :Y)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 00:50

Ik wens jullie een veilige reis toe en vooral een hele mooie toekomst daar! :)

inverda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 01:25

hele goeie vlucht morgen en een mooie toekomst gewenst!

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 02:10

Vertel het je kleine man gewoon .
Kids zijn super flexibel wat zulke dingen aangaat .
En nu vertrekken is beter als rond leuren om een slaapplaats .
Laat hem deftig afscheid nemen op school / speelzaal en klaar

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 02:13

Spannend zeg!! Laat je weten hoe gegaan is?

Heel veel succes morgen :):)

Hopke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 02:19

Ohw dat met z'n drie komt vast goed als hij die vriend wel leuk vind. Rond die leeftijd vroeg mijn oppasjongetje zijn moeder af en toe nog wel waarom ik niet bij hun woon en af en toe mag ik nog steeds niet naar huis dus die vriend van jou mag straks ook gewoon niet meer weg.

Ik vind vliegbus overigens veel vriendelijker klinken dan vliegtuig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 05:21

Wauw, ik kom jou echt overal op Bokt tegen en de enigste posts die ik zie gaan over je vriend, je zoontje en New York. :))
Veel plezier in NYC! En gewoon Sinterklaas op bezoek laten komen hoor, je bent wel Nederlandse. :Y)

Vind de opmerking van Koudbloedkim overigens prachtig, als een kind het niet doorheeft dat ie in een ander land is. :))

NYC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-14 07:13

Zo, we zijn door de douane en ik zit lekker aan een Starbucks koffie.

Had verwacht aangezien zootje geen ochtend mens is dat hij nogal eens niet meewerkend kon wezen, naar hij is tot nu toe mee werkend en lief. <3

Zoals altijd ging de metaaldetector bij zoon. De man van de douane heeft het professioneel maar ook leuk voor de kinderen gedaan. Doordat hij even snel met zoontje een praatje maakte heeft zoontje het niet als onprettig ondervonden dat ze hem nakeken. Hij stond die meneer gewoon te vertellen dat we met de vliegbus naar Amerika gaan.

Zoontje mag straks iets uitzoeken hier op Schiphol, kunnen we ook mooi iets voor vriend scoren.

_Floortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 07:16

Veel plezier in de vliegbus :P

gerban

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 07:19

Ik heb even al je bericht allemaal gelezen!

Zo dat gaat ineens snel voor jullie!
Ik wens jullie nog veel gelukkige jaren daar!

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 07:21

Goede reis!