Slaap jij nog met een knuffel?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 17:49

Colien schreef:
Niet zo zeer met een knuffel maar moet wel altijd iets in mijn armen hebben, is het niet mijn vriend dan is het wel een kussen, trui of inderdaad knuffel.

Hier hetzelfde. Als mijn man niet thuis is, ligt het bed vol knuffels (en katten :D )! Ik ben 26 en vind het niks om je voor te schamen.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 17:51

Moest meteen denken aan dit topic, haha:
[LZP] Ik ben trots: ik heb nog een knuffel.

Indd met dezelfde vraag, en er zijn echt veel die nog met knuffel slapen.
Zelf heb ik geen knuffel meer. Ik sliep wel nog best lang met een doekje van Minnie mouse :+. (zo eentje van Disneyland die eerst in een bepaalde vorm is, die je in een bak water moest doen en dat het dan uitvouwde tot een doekje :P)
Laatst bijgewerkt door 1234 op 21-09-14 17:53, in het totaal 2 keer bewerkt

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 17:52

Nog iemand hier. 21 en slaap nogsteeds met een beer.
Nuja, eigenlijk alleen als ik thuis ben, en dat is nu weer altijd :+

Heb hem van mijn 3 jaar. Het slaapt gewoon goed. En anders neem ik de hoek van mijn deken, een knuffel is net iets handiger :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 17:53

juniper schreef:
Ik heb van mijn studiegenoten een keer een paardenknuffel gekregen voor mn verjaardag, die ligt op bed ter decoratie zegmaar. En dan heb ik nog een konijn wat ik al van kinds af aan heb, die ruikt nog het zelfde en van vind ik rustgevend.

Dat speelt voor mij ook mee. Kan echt enorm slecht tegen muffe geurtjes. Nu ruiken hotelkamers vaak wel goed, maar B&B, appartementjes e.d. vind ik toch altijd wantrouwend ruiken. Juist daarom gaat de knuffel mee op reis en vakantie, die ruikt voor mij normaal, anders kan ik niet slapen. :')

Iejoorr

Re: Slaap jij nog met een knuffel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 17:58

Ja, ik ben 18 en slaap ook nog met een schaapjesknuffel. Ruikt zo lekker vertrouwd en ik moet iets vasthebben als ik ga slapen, anders is de deken de pineut :=

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 18:00

Heb tot zeker mn 16e met mn harde plastic pop geslapen. Maar op een gegeven moment sliep dat toch echt niet lekker meer.

Nu heb ik sinds paar maanden samen met mn vriendin een knuffeltje die tot nu toe overal met ons mee gaat. En nu ik in t ziekenhuis lig is ze lekker met mij mee

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 18:02

Ik heb 2 levende knuffels; de katten. :))
Daarnaast heb ik 4 knuffels waarvan er 1 in bed ligt als de katten niet thuis zijn of ik weg ben zonder katten.
Maar eigenlijk gaat de jongste kat altijd mee uit logeren omdat ze in gillende paniek raakt als 'mama' (ik dus :+) te lang weg is. :(:)

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 18:11

Ik ben 17 en ik slaap weer met knuffels...
Ik heb 2 jaar geleden met sinterklaas een hartjeskussen gekregen van mijn vriend, en toen ik vorig jaar na 3 maanden stage lopen in noord holland weer thuis kwam wonen heb ik een knuffelvarken van mijn moeder gekregen en ik kan niet meer zonder :')

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 18:15

ik ben er 18 en slaap er zelfs met 3 :o

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 18:16

Toen ik net wat met mijn vriend had verstopte ik steeds de knuffels als hij langs kwam := Maar sindsdien heb ik ook knuffels van hem gekregen en is het allemaal geen probleem meer. Vroeger borg hij alle aanwinsten van de kermis op in de berging, voor ooit, nu staat onze hele slaapkamer vol :o Maar favoriet is toch wel mijn lieve witte beer die ik kreeg op de dag dat we officieel gingen samenwonen en die vriendlief "Mastur" genoemd heeft :+. Die gaat trouwens samen met nog een beertje ook altijd mee op vakantie :D

Ik ben 20 en mijn vriend bijna 27, dus met 17 ben je zeker niet te oud O:)

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 18:20

Hier 22 en muis (ook 22) slaapt gezellig bij me in bed! Haha heerlijk!

DaraBariton

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 18:24

Met mn vriend dat is een mega knuffelbeer haha
Ik heb een kussen in de vorm van een hartje gekregen en als ik op mijn zij lig, heb ik die vaak vast :)

Reusje0504

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 18:27

Jazeker, mijn geboorteknuffel ligt bijna elke nacht nog in mijn linkerhand! Tis een schildpad maar met vele hechtingen en missende ledematen die door de jaren heen te intensief zijn geknuffeld :)

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 18:30

29, en Eendje is er altijd! :-D

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 18:49

Ik ben 27 en slaap vaak met knuffel als mijn vriend er niet is :P

eestheer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 18:59

22 en slaap nog steeds met knuffel.. Ik zit nu voor 3 maanden in Hongarije, en had mijn knuffel niet meegenomen.. dacht niet dat ik hem niet nodig had.. Nou ik heb dus echt beroerd geslapen de eerste weken.. dus gevraagd aan vriendjelief of hij mijn knuffel wilden opsturen :)
Nou je kan wel raden de nacht dat ik het pakketje ontving, ik super heb geslapen!

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 19:13

:))
Als ik alleen slaap heb ik Philip <3 zo groot als een kussen, ligt echt heerlijk.
Afbeelding
Mn vriend heeft zijn koesentje :')
een heel oud kussen gevuld met dons.

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 19:18

Bijna 22 en ook ik slaap nog met knuffel. Een konijn die ooit een bloemetjesmotief had, maar dat is ondertussen compleet vervaagd en vervangen met heel veel verschillende lapjes (hier en daar gaten e.d.). Hij heeft geen naam, gewoon konijn. Ik leg hem vaak op mijn hoofd met zijn oren over mijn ogen, of ik houd zijn oren vast in mijn hand, tussen mijn vingers.

ROCHELLEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 19:34

20 En slaap nog steeds met mijn Saar. Sinds kort heb ik een vriend die godzijdank ook nog een tut heeft. Hoef me dus nergens voor te schamen, hahaha :D

kelseyc

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 19:37

Af en toe slaap ik nog met mijn knuffel (Simba van de film "The Lion King")
Kan zonder maar ja. Soms heb ik zo'n moment. In mijn bed liggen stuk of 10 knuffels maar slaap af en toe met Simba de rest niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 20:00

Ik heb toen ik eigenlijk al een beetje 'te oud' voor knuffels begon te worden (9, 10 of 11 oid) een knuffel van m'n vader gekregen toen hij op zakenreis naar Zweden was geweest. Had tot op dat moment nog nooit met knuffels geslapen maar daar heb ik toen echt jaren mee geslapen. Ging ook mee op kamers toen ik ging studeren en inmiddels ben ik 19 en ben ik kortgeleden verhuisd naar Birmingham. M'n eerste paar nachten alleen in m'n nieuwe kamer, dus zonder m'n vriend, vond ik toch wel even heftig en toen was ik heel blij dat ik m'n knuffel had. Dus ja, ik slaap soms nog best wel met dat ding :')

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 20:29

Jilletje schreef:
:))
Als ik alleen slaap heb ik Philip <3 zo groot als een kussen, ligt echt heerlijk.
[ Afbeelding ]
Mn vriend heeft zijn koesentje :')
een heel oud kussen gevuld met dons.

DIE HEB IK OOK!!! :') Hij komt alleen op de 2e plaats, want ik heb nameljik een ouwe lelijke witte beer die al bestond voor mijn geboorte die mijn maatje is <3 Hij gaat toch echt overal mee heen :D

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 20:35

Ik ben 22 en slaap ook met knuffel. Heb er jaren zonder gekund, maar in een depressieve periode had ik 'm ineens weer nodig. Ik kon niet in slaap komen, maar ik pakte een knuffelbeest en was in 2 minuten vertrokken :') Dus sindsdien weer knuffels in bed.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 20:36

Absoluut, bijna 19 jaar oud en nog steeds dezelfde plat geknuffelde beer :+ Het is een klein beertje, die ooit een rode broek had en een rood/wit geblokt hemd, maar de kleuren zijn helemaal weg. En er zitten allemaal gaten in en de vulling is enigszins verdwenen. Maar hij ligt altijd in mijn bed! Had hem al voor mijn geboorte, we weten niet van wie.. Slaap er al mn hele leven mee :j Hij heet.. Beertje _O- De enige keren dat ik er niet mee slaap (maar dat ie wel naast mijn kussen ligt), is als mijn vriend blijft slapen.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 20:47

Haah toen ik nog een vriend had, kwam de kat altijd op- of tussen ons in liggen :') Hij wilde mij niet delen