Liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eenitraM

Re: Liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 15:32

Ah meiden, ik voel met jullie mee.

Heb alleen bij mijn eerste grote liefde echt liefdesverdriet gehad (ik was 16 en hij was mijn eerste). Na 7 maanden ben je alleen. Ook ik was er kapot van. Dat was opnieuw de eerste en enige keer dat ik liefdesverdriet heb gehad, ondanks mijn andere lange relaties (eentje van 3 jaar).

Verschrikkelijk gevoel, maar ik zeg altijd tegen mijn vriendinnetjes: Als het de ware is, dan kom je hem vanzelf wel weer tegen!

gina2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 18:44

Magrathea, ik ken je gevoel heel erg goed, zo ben ik ook. Deed er alles aan om hem inmijn leven te kunnen hhouden. Is gewoon even een periode waar je overheen moet komen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 18:59

Ik heb door één verschrikkelijke jongen, levenslange bindingsangst opgelopen.

Ongeveer drie jaar geleden kreeg ik eindelijk een relatie met de jongen die ik al héél lang leuk vond. Ik kon mijn geluk natuurlijk niet op. We hadden het geweldig samen, en zo ging er een half jaar voorbij. Alles was nog steeds goed en leuk, we hadden nooit ruzie; iedereen vond onze relatie op die uit een sprookje lijken. Na drie kwart jaar brak de zomervakantie aan. We waren tegen die tijd ontzettend gehecht aan elkaar geraakt, en ik zou de hele vakantie naar Zweden gaan. Tranen met tuiten gehuild, en toen we elkaar eindelijk na zes weken weer zagen, waren we natuurlijk dolblij. Maar helaas was er iets veranderd.

De eerste twee weken na de vakantie was het nog leuk, maar daarna begon hij opeens wel héél erg opvallend met een bepaald meisje om te gaan. Ik heb er een keer wat van gezegd, maar daarop kreeg ik gelijk een boze bek terug dat het niet waar was, en dat ik me niet moest aanstellen. Ik was na al die tijd ontzettend gehecht aan hem geraakt, en moest er niet aan denken om hem kwijt te raken. Het flirten met dat bepaalde meisje werd steeds erger, en iedere keer dat ik erover begon werd hij boos, manipuleerde het zo dat het aan mij leek te liggen (dat begon ik toen ook zelf te denken), waarna ik alles "goed" probeerde te doen, en nog aan hankelijker werd. Na een week van verdriet maakte hij het dan weer goed, maar de volgende dag begon datzelfde proces dan weer opnieuw.

Dit herhaalde zich keer op keer, en mijn ouders en iedereen om me heen zei dat ik het uit moest maken, omdat het een foute jongen was. Op een duur begon hij mijn vriendinnen tegen me op te zetten, en manipuleerde mij heen en weer, en van links naar rechts. Nadat dit drie maanden zo had geduurd, heeft hij het uiteindelijk uitgemaakt. Ik heb een maand lang niets gegeten, ben in een week tijd 4 kilo afgevallen, en deed niets meer aan school. Toen heeft hij het uiteindelijk omdat hij het zo "zielig" vond weer aangemaakt, waarna ik natuurlijk zielsgelukkig was.

Helaas was er weer een nieuw meisje wat al zijn aandacht opeiste. Hij had het de hele tijd over haar, en het leek wel alsof hij het erom deed. Uiteindelijk ging hij twee weken op vakantie naar Zuid Afrika, en liet niets van zich horen. Hij heeft het na een week over facebook weer uitgemaakt, en na nog een week had hij iets met dat meisje.

Ik ben na die relatie in een zware depressie geraakt (dat was ik al), en heb héél lang bij de psycholoog gezeten. Gelukkig ben ik er nu na twee jaar overheen, maar ik durf nog altijd geen relatie aan te gaan. Ik ben té bang om weer diezelfde pijn te voelen van toen.

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 19:25

Resistance, wow wat heftig! :(:) Wat kunnen jongens eikels zijn zeg!

danienappy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 21:06

Heftig verhaal Resistance. Voor iedereen die zijn verhaal kwijt wil, mijn pb box staat open! :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 21:44

Dikke knuffel Resistance :(:)

Kan ik iemand even een pbtje sturen voor advies? :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 21:44

Tuurlijk, kom maar op!

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 22:05

Ja mij mag je ook een pb sturen! :j

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 22:14

Wat een heftige verhalen allemaal! Als iemand een hart onder die riem nodig heeft staan m'n pb-box altijd open!

Mijn heftigste heartbreak was met mijn ex, afgelopen februari. We waren al bijna 2 jaar samen, en hebben enorm veel gedeeld in die tijd. Alletwee middelbare school examen gedaan, ik ben bijna een half jaar op reis geweest, alletwee het huis uit en gaan studeren, zijn moeder was erg ziek en een maand voor het uitging bleek dat hij een hartafwijking had. Toen dat duidelijk werd, was ik al erg aan het twijfelen en liep het niet erg lekker. Hij zat niet lekker in z'n vel, twijfelde over z'n studie, had problemen met z'n huisgenootjes, maakte niet veel nieuwe vrienden op z'n studie daardoor en was erg bang door zijn gezondheid. Ik heb dus een flinke tijd met die twijfel rondgelopen en na veel gesprekken (samen tranen en tuiten gehuild) toch de knoop doorgehakt. We waren allebei gebroken...

We hebben lang nog vaak contact gehad, ook omdat ik er voor hem wou zijn en bang was dat hij in een zwart gat zou vallen. Gelukkig ging het na de break-up alleen maar beter met hem, wat een enorme opluchting was! Van die relatie heb ik enorm veel geleerd, en heb het mezelf enorm kwalijk genomen hoe ik me in die relatie gedragen heb.

Gelukkig zijn we er doorheen gekomen alletwee. Ik heb inmiddels een nieuwe vriend sinds afgelopen zomer, en merk ook echt dat ik dingen anders aanpak. M'n ex spreek ik nu minder, je moet uiteindelijk toch loslaten... Maar zal nooit vergeten wat voor een geweldige vriend hij voor me was, en wat een gouden hartje hij heeft!

Moos99

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 22:31

Even een belofte aan iedereen in dit topic; ook dit gaat voorbij!!
Mijn eerste x liefdes verdriet was na mijn eerste liefde, een relatie van een halfjaar. Heb ook een dik halfjaar liefdes verdriet gehad en echt alle standaard dingen die hier worden genoemd heb ik mee gemaakt. Niet kunnen eten, slapen, alleen huilen, helemaal depri! En het voelt dan écht alsof het niet meer goed komt. Maar dat komt het wel, altijd. Sterkte iedereen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 22:42

Inderdaad, het komt echt altijd goed. Al wil je dat niet geloven op dat moment.

Maar echt het rot gevoel gaat voorbij. :(:)

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 22:46

Awh schatjes toch :(:).
Zelf nooit meegemaakt, wel vrienden van mij..

Hele dikke knuffel!

MareVeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 23:22

Jeetje meiden toch..
Samen komen we er wel doorheen!
Hele dikke groepsknuffel :(:)

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 23:28

Liefdesverdriet is imo het ergste en pijnlijkste wat er is. Het is ook letterlijk rouwen en dat kan echt heel veel pijn doen.

Ik zit gelukkig nog in een goede relatie (6,5 jaar) en het einde is zeker niet ter sprake maar ik wordt al koud en verdrietig als ik daar aan denk. Ik kan me dus heel goed voorstellen hoe jullie je voelen :( iedereen een dikke knuffel van mij, en ook mijn pb box staat open :(:)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 00:19

ik kan me helaas nu sind een uurtje ook melden. gats dat doet pijn. moet nu eigenlijk slapen en om half 7 uit bed en werken

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 01:21

:(:) voor iedereen. Liefdesverdriet is stom.

De eerste en tot nu toe enige jongen waarvan ik dacht 'heuj, met deze ga ik het eindelijk is langer dan een maand volhouden' (ik ben niet zo goed in relaties) maakte het uit omdat, en ja, dit zijn letterlijk zijn woorden: "Ik leg de lat heel hoog als het om meisjes gaat, en jij voldoet gewoon niet aan mijn eisen". Dus. Daar komt nog bij dat blijkbaar tijdens dat wij iets hadden, hij met meerdere meiden iets had. DUS. Hij leek zo fatsoenlijk. ;(
Inmiddels ben ik 3 jaar verder en zou geen traan laten als hij morgen onder een bus terecht kwam, maar dat deed toen toch wel even zeer. Heeft mijn zelfvertrouwen dusdanig aangetast dat ik zelfs niet meer normaal kan flirten met iemand. Wil graag weer aan de vent maar durf het gewoon niet aan..

scrappiecoco

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 03:45

pfff....krijg ik nu toch even een dikke vette brok in mn keel ;(

het doet me goed dat ik nu lees om niet de enigste te zijn, maar pff als ik mijn verhaal typen moet, dan word dat een heel verhaal. en ik weet niet of dat wel zin heeft om te typen. of mensen wel zin hebben om dat te lezen. tzit me echt dwars en ik ben zo bang voor wat komen gaat. liefdesverdriet is zo stom

was er maar een on/off knopje voor aan je hoofd

elainelouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 06:23

Mn pb box staat open voor als mensen graag iets kwijt willen ..
:(:)

Ik zit zelf op het moment volop in een verbrekende relatie .. Mocht iemand meer willen weten kan dat via PB..

Maar het maakt je echt kapot .. :n
Heb vanacht nog geen oog dicht gedaan..

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 07:29

wat een slapeloze rotnacht. en dan nu werken moeten tot half 5.
zodra ik er behoefte aan heb zal ik mijn verhaal doen..

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 08:22

Gister heeft mijn vriend het na 1.5 jaar relatie uitgemaakt. We wonen ook samen. De koek was op en hij kon niet meer.
Voor mij echt onverwachts want de hele week hadden we het nog gezellig samen en gelachen...

Ik snap niet hoe mannen zo ineens kunnen omslaan. Als t weer.

Tja. Mooi k*t ;(

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 08:41

PenP2014 schreef:
Gister heeft mijn vriend het na 1.5 jaar relatie uitgemaakt. We wonen ook samen. De koek was op en hij kon niet meer.
Voor mij echt onverwachts want de hele week hadden we het nog gezellig samen en gelachen...

Tja. Mooi k*t ;(

:(:)
Heb dat ook meegemaakt. Dan heb je het zo leuk, geen vuiltje aan den lucht. En dan is het over. Had daar ook erg veel moeite mee, want ik snapte het gewoonweg niet..
Heel veel sterkte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 11:13

zo maar dit is van toepassing

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 11:16

Ik check in! Liefdesverdriet ten top, weet soms niet waar ik het zoeken moet en klim nog net de gordijnen niet in..

Ex zei enkele weken nog dat ze zo stapelgek op mij was en zeker verder met mij wou, maar volgens haar heb ik dat gedroomd of zo.. Blijkbaar kan je smsjes en whatsappjes dromen!

Het is in ieder geval duidelijk dat ze mij niet meer wilt nu.. Dus voor mij ook maar tijd om los te laten en verder te gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 11:17

PenP2014 schreef:

Tja. Mooi k*t ;(

hagelslag schreef:
ik kan me helaas nu sind een uurtje ook melden. gats dat doet pijn. moet nu eigenlijk slapen en om half 7 uit bed en werken

:(:) :(:) :(:)

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 11:18

Heel veel sterkte aan iedereen.
Ik weet hoeveel pijn het doet en wie wil mag mij altijd een berichtje sturen als je het moeilijk hebt.

Ik moet er niet aan denken mijn mannetje kwijt te raken. Dan houd de wereld voor me op vrees ik :(