Waar zit jij op te wachten?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 07:35

Ik wacht tot ik mijn eerste FNRS proefje mag rijden :j

moniek21

Re: Waar zit jij op te wachten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 07:48

Ik wacht tot mijn 2 jarige van de wei af komt, en dat hij volgend jaar maart naar een pensionstal gaat...oh ja en tot onze dochter geboren word ook nog tussendoor hahaha ( nu 24,5 wk zwanger )

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 07:57

Ohhh spannend!

Ik wacht op morgen, ga ik met mijn moeder, nog iemand en een vriendin naar Duitsland :D
Naar een pretpark met onbeperkt ijsjes :')

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 08:10

Het belletje dat mijn lenzen bij de opticien gearriveerd zijn en ik die verdomde bril af kan zetten.

NYC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-14 09:22

Oeh wat een spannende leuke dingen allemaal!

Heb net iets te horen gekregen waar ik niét op zat te wachten; heb een 3 jarige op proef. Die gaat als ik hem koop ook mee naar de VS. -zit bij de prijs in.- eigenaar die had al een bod van een sportstal gehad, maar hij had het advies gekregen hem te proberen te verkopen in het buitenland, is hij veel meer waard.
Of was hij meer waard. Veearts heeft de eerste bloedtesten gedaan en wat gevonden. Nee niet het miljoen waar ik op hoopte. :+ Paard heeft hele hoge glucose waardes, en weinig insuline in het bloed. Zou op diabetes/ insulinerestentie kunnen zijn. Het rare is, hij vertoond geen syntomen. Hij zei al een paard met zulke bloed waardes, moet syntomen hebben.
Het kan ook gevoeliger voor suikers zijn, ze vonden een kalmeringsstof in zijn bloed. Eigenaar heeft toegegeven hem om dag een klein beetje te geven. Want anders is hij zo heet en druk. Het is een medicijn die wel vaker langdurig word voor geschreven aan bijvoorbeeld paarden die onhandelbaar zijn.
Dierenarts stelde voor hem in de gaten te houden, mager suiker dieet te geven, hem van de kalmeringsstof stoffen af te halen. Dan veder te kijken hoe hij zonder medicijnen functioneert.
Ja GVD! Ben gek op Gribaldi's, heb er eerder 1 gehad waar ik toen niet mee overweg kon omdat te onervaren was. Kom je een droom paard tegen nakomeling van Totilas, Kan het om dezelfde reden niet doorgaan. -O- zou het nu misschien wel aan kunnen een heet paard, maar ik heb geen zin in een paard die allemaal fratsen uithaalt. Wil mijn zoon er later ook gewoon vertrouwd op kunnen laten rijden. Iedereen zei al ; hij is wel bijzonder rustig in karakter voor een Totilas. :+

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 09:32

Oh TS je OP! Gaaf zeg. Je laatste post is wel wat minder :(:)

Ik wacht tot m'n nek en hoofdpijn klachten na m'n auto ongeluk weg gaan ^)

NYC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-14 09:47

Mariska_87 schreef:
Gaaf TS! Wat ga je daar doen? Waar ga je wonen? Heb je zelf een baan of je man/ vriend? Enne mag ik vragen wat het kost om een paard over te vliegen naar VS?

Wat ga ie daar doen;
Samen wonen met mijn hubby!

Waar ga je wonen;
Bij hem, in zijn appartement in Manhattan New York City.

Werk;
Mijn vriend heeft een goede baan. Dus zullen we daar eerst afhankelijk van zijn. Maar heb via mijn schoonvader - die in te Bronx zoo werkt- wel een baantje kunnen krijgen bij een dieren opvang die dieren opvangt die niet naar het asiel kunnen. Reptielen, aapjes & katachtigen voornamelijk. Verboden diersoorten voornamelijk. Kom op kantoor, moet het eten voor ze regelen. Veel eten word ook gedoneerd, overdatum, beschadigd etc. Eten. Transport, dat het gesorteerd word en opslag regelen.

Wat het kost mijn paard te vervoeren;
Te veel. Ze zeggen altijd geld moet rollen, dat doet het nu wel bij mij. Alles bij elkaar zou je op een €10.000 moeten rekenen.
Dat is het geld wat ik er in elk geval voor gereserveerd had. :+

Ach wat maakt het uit! Lekker hoppa 1 op 6 met de auto en paarden trailer 100 km naar Schiphol karren! En weer 100 km terug!

Je leeft maar 1 keer, dit is mijn droom. Het is financieel haalbaar, laat mijn droom niet door geld tegen houden.

Deed vanmorgen wel even een gebedje tot onze lieve heer toen zoontje de IPad liet vallen, kan echt niet zonder en heb nu geen geld voor een nieuwe.

NYC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-14 09:47

Mijn baantje is eerst trouwens 10 uren in de week.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 09:49

op mn SD kaartje, en m'n nieuwe kleding maar die hebben een dag vertraging op gelopen.. dus dat is niet meer op tijd want vanmiddag ga ik een weekend weg. Nouja, in ieder geval een grotere SD kaart dus altijd in RAW schieten ipv JPG... :+

Miesjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 09:51

Fijn dat je er zo'n goed gevoel bij hebt, lijkt mij ook erg moeilijk je paard zo over te geven..

Waar ik op wacht.... Ik wacht op volgend jaar 5 Juni 2015! Gaan mijn vriendlief en ik trouwen!! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 09:54

Ik wacht tot mijn websitehost het weer doet :')

Veel plezier in de USA, gaaf hoor!

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 09:54

ik wacht op mijn baby, over een week of 3..
en tot we kunnen gaan verbouwen zodat ik er een paar paardenboxen bijkrijg zodat ik er een paardje bij kan kopen

leuk topic dit!

NYC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-14 09:55

Miesjex schreef:
Fijn dat je er zo'n goed gevoel bij hebt, lijkt mij ook erg moeilijk je paard zo over te geven..

Waar ik op wacht.... Ik wacht op volgend jaar 5 Juni 2015! Gaan mijn vriendlief en ik trouwen!! <3

Spannend!

Miesjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 09:56

Zeker weten, zijn bezig met alle voorbereidingen maar ooh wat is het allemaal leuk!!

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 09:58

Ik wacht tot iemand een keer boos tegen me uitvalt omdat ik even aan struisvogelpolitiek doe :p

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 10:03

Wauw emigreren naar USA. Jaloers! Wanneer zou je paard ongeveer moeten landen?

Ik wacht tot mijn huidige baas beslist dat hij de zaak eindelijk aan mij wil verkopen :D

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 10:05

Ik zit te wachten tot mijn vriend eindelijk wakker wordt

NYC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-14 10:14

Kirrr schreef:
Wauw emigreren naar USA. Jaloers! Wanneer zou je paard ongeveer moeten landen?

Ik wacht tot mijn huidige baas beslist dat hij de zaak eindelijk aan mij wil verkopen :D

De planning is 17:15 vertrek van vliegtuig. 19:55 Amerikaanse tijd landen op JFK.

Kijk vandaag en gisteren al steeds op de Schiphol site, want stel je voor dat bij geannleerd word. ;)

Kreeg net een hartaanval, stond bij JFK geannuleerd. Keek ik nog eens goed, o dat is 1 die vanaf JFK komt!

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 10:22

Ik wacht op het weekend. Tijdens het wachten dood ik de tijd maar met werken :+

Oh en ik wacht op een pakketje. Gisteren was ik thuis en ineens lag er een briefje op de mat dat het pakje niet door de brievenbus kan, maar dat hij morgen (vandaag dus) weer wordt aangeboden. Neemt de postbode dan wel de moeite om aan te bellen of heeft hij nu een magische verkleinstraal bij zich?

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 10:32

Oh spannend hoor TS! Succes!

Gave dingen lees ik hier allemaal!

Haha Plien, wie weet :P

Ik wacht op een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek volgende week. En als ik zo gelukkig ben, wacht ik nadien wellicht op een verlossend telefoontje. Pffff!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 10:32

Gaaf TS!
Heel veel geluk daar toegewenst :)

Ik zit te wachten op een mailtje terug van de examencommisie en een berichtje van mijn stalgenootje over hoe laat we gaan rijden :)

NYC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-14 10:33

Wachten duurt lang!!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 10:34

Ik wacht op morgenochtend... Dan ga ik naar Schiphol met mijn ouders om mijn spannende reis te maken naar San Francisco. Ik moet overstappen op een vreemd, groot vliegveld. Dus dat is voor mij ook weer een spannende gebeurtenis.

NYC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-14 10:36

Kan mijn vriendje nu ook niet lastig vallen met hem de laatste dingen over paard te vertellen, het is daar half 5.

NYC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-14 10:36

purny schreef:
Ik wacht op morgenochtend... Dan ga ik naar Schiphol met mijn ouders om mijn spannende reis te maken naar San Francisco. Ik moet overstappen op een vreemd, groot vliegveld. Dus dat is voor mij ook weer een spannende gebeurtenis.

Spannend!