Ik heb wel met een vriend van mijn huidige vriend gezoend, toen we al heel serieus waren. (Ik was dronken, totaal geen excuus, zou het nu namelijk ook niet doen)
Ik voelde me zo schuldig daarna. Ik wilde het eerlijk vertellen, maar de ex van mijn huidige vriend was me voor. Het enige 'leuke' eraan was, dat zijn ex die vriend waarmee ik had gezoend leuk vond, nog wel op haar verjaardag.
nou goed, het is niet gebeurd en die relatie is voorbij, dus dat maakt een hoop dingen een stuk makkelijker.

. En of ik er trots op ben? Nou om heel eerlijk te zijn is het nogal een heul lang verhaal, na wat mijn ex mij zo nu en dan aangedaan heeft.
. Maar dat is ook een beetje een apart verhaal
En ook absoluut niet van plan, veel te happy met mijn lief!
) maar die zijn niet meer op 1 hand te tellen. En heel eerlijk? Toen had ik daar absoluut geen spijt van, vond het ultieme wraak voor die &^$%) die willens en wetens met hem aan de haal ging terwijl wij nog een relatie hadden. Inmiddels vind ik het vooral jammer dat ik me daarvoor heb laten lenen, had hem al veel eerder een klap voor z'n kop moeten verkopen
Haha dus moet eigenlijk al een beetje gruwelen bij het idee om met iemand anders te zoenen