(Philips) Wake Up Light

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 13:54

Ik heb een philips gehad en het haalde niets uit. Van het minste licht werd ik gelijk wakker en de deuntjes.. Ik had fluitende vogels. Nou het heeft wel een paar maanden geduurd voordat ik weer echte vogels aan kon horen en waarderen. :')

leonie87

Re: (Philips) Wake Up Light

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 14:24

Philips en geen zoemgeluiden.

Neen de lamp kan niet vervangen worden zo ver ik weet. Iig niet in een philips. Wel kreeg ik na bliksem inslag gewoon een nieuwe terwijl het eigenlijk buiten de garantie valt!

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-14 14:36

Ik ben overtuigd . Van het weekend maar aanschaffen. Ik lees bij meerdere recensies over zoemen en lichtflitsen. . Dat is dus even afwachten.. het hoort niet en sommige sturen ze dan terug ervoor.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 14:44

De mijne zoemt of flitst gelukkig niet.

Jatoby

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 14:47

Ik wil er misschien ook een kopen en heb op Bol.com gekeken. Maar zit er zo veel verschil in de lichten (aangezien de prijs)?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 14:50

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 14:52

Verschrikkelijk ding zo'n wake up light! Ik heb de lamp na een week aan mijn ouders gegeven die er wel blij mee zijn :+

Ik word gewoon NIET wakker. Misschien heeft dit te maken met het feit dat ik overal en altijd kan slapen, maar de elleboog van vriend in mijn zij heb ik minder graag dan een wekker die gewoon irritant PIEP PIEP PIEP doet.

Dianebekkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 14:56

Ik heb er één die je over mag nemen... Ik slaap zo diep dat het té lang duurt voordat ik echt wakker ben..;)
Mocht je interesse hebben pb me maar!

cassini

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 17:03

manzano schreef:
Ik heb een philips en die zoemt niet.......... ik vind het een mooi nachtlampje haha.
Vind super irritant dat de snooze en uit-functie met hetzelfde knopje gaan. Druk dus vaak de wekker per ongeluk uit als ik wil snoozen.

Bij de mijne kan ik snoozen als ik de lamp alleen aantik. Wellicht werkt dit bij jou ook?

Van zoemen en lichtflitsen heb ik ook nog nooit last gehad.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 18:14

Ik vond hem op zijn laagste stand nog te fel en werd daar in de nacht regelmatig wakker van, voor mij was het niets.
Nu gaat 15 minuten van te voren zachtjes mijn radio aan, waar ik dan mooi wakker van wordt, en voor de zekerheid gaat na een kwartier de normale wekker. Overigens een normale radiowekker van Philips.

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 18:30

Ik wil er ook één!

Een hele tijd terug heb ik bij mijn tante gelogeerd en die heeft zo'n ding. Wakker worden was een totaal andere ervaring. Het was supervroeg midden in de winter en buiten nog donker, maar door geleidelijk aan wakker te worden voelde ik me alsof ik had uitgeslapen.

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 18:34

leonie87 schreef:
Philips en geen zoemgeluiden.

Neen de lamp kan niet vervangen worden zo ver ik weet. Iig niet in een philips. Wel kreeg ik na bliksem inslag gewoon een nieuwe terwijl het eigenlijk buiten de garantie valt!

Jawel, kan wel met een philips.
Misschien niet in elke versie.
Afbeelding

Afbeelding

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 23:31

Ik heb ook een phillips en vindt hem geweldig. Ook geen zoemgeluiden of andere gekke dingen. Wel had ik een wat goedkopere versie en zat er maar deuntje op: klankschalen. Ik vind het prima.

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 09:48

Ik heb een namaak van de hema, lichtsterkte is in te stellen, verschillende geluiden (gewone wekker, vogels, kikkers en water) en een radio. Enige rare trekje is dat ie na het wekken op een bepaalde tijd, deze tijd niet altijd onthoud en ik dus elke avond moet controleren of ie goed staat.

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 15:46

Ik zou nooit meer zonder willen!
Het helpt gigantisch met opstaan als het donker en koud is. Ik hoef niet te snoozen en ben 'wakkerder'.
Vergeleken met een tring tring schrik wekker is het echt een groot verschil.

Ook gebruik in de zonsondergang modus vaak 's avonds als ik moe moet worden. Dan begin te lamp fel en wordt hij over een half uur steeds minder fel.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 15:51

Ik heb die van de aldi. Heel fijn, heb hem alleen wel op radio stand staan :)

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 15:51

Hier ook een wakeup light, nog steeds heel erg blij mee!
Eerst lang de vogeltjes gebruikt maar die zijn vrij schel en ik irriteerde me al snel aan de herhaling, nu heb ik radio :j

Gebruik m savonds ook, dat ie in n kwartier tijd steeds donkerder word omdat ik met bv lezen nog wel eens de tijd wil vergeten. :=

Ik heb alleen soms wel dat als mn lamp lang aan staat ie super warm word, hebben jullie dat ook? Ik heb zo'n rond "torentje".

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 15:53

:o even een vraag over die zonsondergang modus, bij mij (als ik hem instel op bijv. 20 minuten) brandt ie 20 minuten heel lang en gaat ie dan in 1 minuut van licht naar donker.. Heel vreemd dus zoals ik het hier hoor (vond het zelf namelijk ook al heel irritant). Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 20:15

Is dat een apart knopje? De mijne heeft dat niet zover ik weet.