Nicje87 schreef:Als ze niet zou proberen te stoppen zou de pony ook in de kleinere stal staan...
Ja, dat is ook een redenatie.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
gohya schreef:Ik was 6 maanden gestopt,voelde me ziek zwak en misselijk,kreeg de ene na de andere blessure.
Nee ik voelde me er niet beter door,ik ben weer gaan roken en voel me weer helemaal happy en goed.Geen blessure's meer,niet meer ziek.Ik stop ermee om te stoppen met roken.
gohya schreef:Ik heb daar ook negatieve verhalen over gehoord,over dat roken met electrische sigaret.Hier zitten ook chemische 'slechte' stoffen in.Beide zijn gewoon slecht voor de gezondheid.
Kuggur schreef:Het is een keuze en ongetwijfeld een betere dan roken. Maar je blijft verslaafd aan de nicotine, en die stof is (uiteraard) niet goed voor je.
Dus juist omdat ik de deur niet helemaal dicht trek gaat het goed en valt die sigaret dan op zaterdag vies tegen.. Die sigaret zal vanzelf weg vallen.
. Dan maar op de tablet. Ben benieuwd hoe het er uit ziet!Kuggur schreef:Beste Zammie, ik werk in de gezondheidszorg, lees mijn post nou nog eens goed.
Als jij werkelijk meent dat nicotine onschadelijk is leef je in een illusie. Trouwens veel voorkomend onder wat voor verslaafden dan ook (het goed praten van de betreffende stof).
Ja, dampen is beter dan roken. Maar dat maakt het nog niet gezond...