Ik snap dat mensen zich kunnen vinden in het gedrag van die meiden, maar kom op. Dit is niet de manier om het op te lossen, zeker niet van hun. Woorden kunnen héél hard aankomen, zeker als je zo ergens tussenin staat. Hoe moet de man van TS zich niet voelen... Hij is gevallen voor een vrouw die iets ouder is dan zijn oudste dochter, daar krijgt hij vast ook scheve gezichten van, en toch is hij verliefd op haar, dusdanig dat hij met haar wilde trouwen.
Zijn dochters hebben zich niet zo te gedragen, of ze zich nou aan de kant geschoven voelen, of wat voor gevoelens dan ook. De meiden zijn 20 & 24!!!!!! VIERENTWINTIG, dat is gewoon volwassen, hier had ze ook op een volwassen manier met haar vader over kunnen praten.
Als ik in dezelfde situatie zat zou ik hetzelfde doen, financieel bijdragen prima, maar telefoonrekeningen van €130,-, sorry hoor dat ging er bij mij ook niet in.
Die geldkraan zou ik ook dichtdraaien. Niemand kan kijken in de financiële situatie van TS en haar man. En nu ze getrouwd zijn heeft zij daar zeker wat in te zeggen naar mijn mening. Ts, ik wil je een virtuele knuffel geven.
Mijn PB box staat voor je open.