Zal ik het doen, gewoon opstappen en niet meer terug gaan?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jillsil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-14 17:10

Dankje!

mala26

Re: Zal ik het doen, gewoon opstappen en niet meer terug gaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 17:34

oo super. succes met je nieuwe functie, hoop dat het je helemaal gaat bevallen zo

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 17:36

Mooi nieuws! Succes!

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 18:07

Dan heb je het nog lang volgehouden! Veel plezier in je nieuwe functie!

Jillsil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-15 10:08

Nou ik zit nu alweer even op mijn nieuwe functie en ik ben redelijk verlost van die irritante collega hoewel ze op ieder niveau wel haar vinger in de pap heeft en overal van alle dingen op de hoogte is. En ze laat maar wat graag weten dat zij deze 'geheime' zaken wel weet.

Het zal wel aan mij persoonlijk liggen en misschien ben ik in die zin ouderwets maar ik vind dat als een directie iets bespreekt dit ook binnen de directie moet blijven en niet toch vertelt moet worden aan een medewerker van een totaal andere afdeling.

De nieuwe functie is wel beter qua werk. Manager kan ik een hoop van leren maar hij laat mij ook erg veel zwemmen. Hij stuurt mailtjes door van zaken die ik dan maar met iemand anders moet regelen terwijl hij mij dit moet leren. Eerlijk gezegd krijg ik de indruk dat hij het zelf gewoon niet kan en het daarom bij mij "dumpt" . Ik heb dit al eens aangeven maar onder het mom 'druk' moet ik het dan toch regelen.

Al met al is het een kleine verbetering maar ik voel dat in deze baan niet maar hart ligt. Ik blijf dat ook kijken naar iets wat meer bij mij past en waar ik me volledig voor kan inzetten. Een baan waarvan ik denk, jij hier ga ik voor! En vooral een baan waar ik me nuttig door voel en die me vrolijk maakt.....

Jillsil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-15 14:31

Ik kreeg een pb hoe het nu inmiddels gaat dus ik dacht zal het ook gelijk even hier zetten.

Sinds ik op mijn nieuwe afdeling zit en niet meer met 'haar' te maken heb gaat het veel beter. Het werk wat ik nu doe is ook leuker en ik heb het soms ook echt druk. Iets wat ik op mijn vorige positie niet had en eigenlijk wel best vond. Maar daardoor raakte ik steeds minder gemotiveerd en zonder dat ik het zelf wist miste ik dus die druk om te presteren. Nu is het door de aankomende vakanties wat rustiger maar ik vermaak me nog steeds en kan van mijn nieuwe manager erg veel leren.

Wat betreft mijn oude collega, tja die zal nooit veranderen. Blijkbaar is ze ook boos op mij en een andere collega want wij zijn van Facebook afgehaald. Prima, heb ik haar gelijk maar even geblokkeerd kan ze echt niets meer van me zien. Ik heb geen idee waarom ze het heeft gedaan maar dan is het nu gewoon prima zo. We doen zakelijk beleefd tegen elkaar en daar blijft het ook echt bij.

Ze voeren nu actie tegen pesten op de werkvloer. Maar daar worden zaken genoemd waar zij aan voldoet; achter houden van informatie aan collega's , mensen niet uitnodigen of betrekken bij gesprekken etc. Nou ik ben blij dat ik er vanaf ben en niet meer direct met haar werk.

Ik hoop dat deze positieve 'vibe' nog even blijft en ik nog veel kan bijleren!