mannen icm bedden, dekbedden en kussens!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Suusje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 15:45

2 1 persoons dekbedden werken ook en 2 1 persoons matrassen in een 2 persoonsbed. Dit omdat er dan een geul tussen de matrassen zit en men dan vaak geneigd is zowel wakker als ik in zijn of haar slaap op zijn kant te blijven, omdat je anders beland in de geul. En de 2 1 persoons dekbedden dan kan je ook bijna niet elkaars dekens afpakken.

Ik heb een bed van 1.40 breed bij 2, vriendlief past er net in, omdat hij 2 meter is. maar ik heb wel een 220x240 dekbed een lits jumeaux. Maar vriend heeft een bed van 1.60 bij 2 met een dekbed van 1.60 bij 2... Ja en dan is het deken jatten. Hij heeft nu mijn winterdekbed mee van 220 bij 240, maar wij gaan binnenkort samen en zijn hard op zoek naar een bed van 1.80 bij 2.20. Dit omdat ik niet kan slapen als ik iemands adem in me nek voel of vast word gehouden of als ik een arm tegen de mijne voel en zo verder. We hebben 3 nachten op een 1.80 bij 2.20 bed geslapen in van der valk nootdorp en daar sliepen we heerlijk! Als je dan een hele nacht doorslaapt, word je minder snel wakker van ander mans gesnurk.

Misschien dit een idee?

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 15:59

elainelouise schreef:
Ik ben vanacht nog tot een uur of 4 wakkergehouden.. :')
Ook mijn vriend is bang dat ik word gestolen dus word ik constant helemaal platgedrukt in de strengeling van armen en benen.. Ook vind hij het nogal fijn om rond te rollen en uiteindelijk half bovenop me te eindigen.. :j
Klappen in m'n gezicht, knietjes en niet te vergeten een rondzwierend hoofd :')

Het praten en schreeuwen is ook bekend.. Als ik naar de wc moet en me na 5 minuten heb losgewrikt roept hij ineens ook "je laat me in de steek!" " laat me niet achter!" :')

O nu je het zegt dat rollen word ik hier ook gek van :') ik ben dan gelijk weer wakker :P

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 16:05

Mijn vriend is ruim 2,10m en moet al half opgevouwen in ons bed liggen, en dan pak ik ook nog vrijwel altijd de dekens af. :') _O- Arme kerel. Kun je je onderbewustzijn trainen om niet meer zo gemeen te doen 's nachts? :P

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 16:41

Mijn vriend heeft een twijfelaar, te irritant. Want ik lig graag wat breed uit en hij ook. Dramatisch, want ik flikker er bijna altijd uit. En die dekens.... Ik lig dus zo vaak zonder deken, omdat hij hem afpakt |(. Dus als we op ons zelf gaan, dan komen er ook twee dekens.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 16:47

Wij hebben keurig 2 aparte matrassen; dus niet op je eigen helft blijven wordt afgestraft met 'je valt in het gat' :D. Wel matrassen van beide 90 cm breed, dus je hebt ruimte :j en ik word tenminste niet wakker als hij zich omdraait :)
Ik jat wel dekens :j mijn specialiteit, absoluut! Ik heb er wel een gruwelijk hekel aan als hij in mijn gezicht zit te ademen, dus dan ben ik zo 'lief' om hem om te duwen :')

Anoniem

Re: mannen icm bedden, dekbedden en kussens!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 17:04

Robin het wasmachinespook. _O-

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 17:40

KoudbloedKim schreef:
Ik praat zelf trouwens ook veel in mijn slaap!
Laatst riep ik:"ROBIN, HOU OP!", zo hard dat ik er zelf wakker van werd.
We weten nog steeds niet wie Robin is. :')

Zo riep mijn vriend een keer: 25 euro! :') En laatst: Hou eens op! *hij wordt wakker* Sorry was niet voor jou. *Gaat verder slapen* _O-

Meneer vindt mijn kussen lekkerder liggen dan zijn kussen, dus regelmatig word ik het bed uit geduwd. Soms trekt hij ineens alle dekens weg of ik krijg ineens alles over me heen. Maar meestal moet ik ellebogen ontwijken, want die landen erg vaak recht in mijn gezicht -O-

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 17:58

elainelouise schreef:
Ook mijn vriend is bang dat ik word gestolen dus word ik constant helemaal platgedrukt in de strengeling van armen en benen.. Ook vind hij het nogal fijn om rond te rollen en uiteindelijk half bovenop me te eindigen.. :j

Het praten en schreeuwen is ook bekend.. Als ik naar de wc moet en me na 5 minuten heb losgewrikt roept hij ineens ook "je laat me in de steek!" " laat me niet achter!" :')

het ergste vind ik nog als ik heeeeel voorzichtig met het 'dit biggetje gaat naar de markt, dit biggetje gaat naar de supermarkt' principe al zijn vingers rond mijn bovenarm heb losgewrikt, vervolgens een been over mijn been geslingerd krijg die ook nog eens dan ingetrokken wordt..

dus half uit bed gaan hangen zodat hij niet weer mijn boven lichaam in zijn greep krijgt. voorzichtig wrikken met je been.. Voorzichtig, ook niet te hard trekken, want heb ook al meegemaakt dat hij ineens meegaf en ik dus plat op mijn gezicht naast het bed belande. Vervolgens klim ik heeeeel voorzichtig over hem heen (achter het bed geen ruimte om in het donker er langs te komen).. heel voorzichtig eraf, op mijn tenen naar de deur.. leg mijn hand op de deurkruk..

en dannnnnnnnnnnnnnnn wordt meneer wakker hoor: Huh, he wat gebeurd er, wat ga je doen, kon je niet rustig aan doen (zucht).. En als je dan dus terug komt ligt meneer breeduit in de dekens gerold alweer te snurken.. I give up en vertrek dan maar naar de bank..

MyrtheJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 18:21

elenaMM77 schreef:
elainelouise schreef:

het ergste vind ik nog als ik heeeeel voorzichtig met het 'dit biggetje gaat naar de markt, dit biggetje gaat naar de supermarkt' principe al zijn vingers rond mijn bovenarm heb losgewrikt, vervolgens een been over mijn been geslingerd krijg die ook nog eens dan ingetrokken wordt..

dus half uit bed gaan hangen zodat hij niet weer mijn boven lichaam in zijn greep krijgt. voorzichtig wrikken met je been.. Voorzichtig, ook niet te hard trekken, want heb ook al meegemaakt dat hij ineens meegaf en ik dus plat op mijn gezicht naast het bed belande. Vervolgens klim ik heeeeel voorzichtig over hem heen (achter het bed geen ruimte om in het donker er langs te komen).. heel voorzichtig eraf, op mijn tenen naar de deur.. leg mijn hand op de deurkruk..

en dannnnnnnnnnnnnnnn wordt meneer wakker hoor: Huh, he wat gebeurd er, wat ga je doen, kon je niet rustig aan doen (zucht).. En als je dan dus terug komt ligt meneer breeduit in de dekens gerold alweer te snurken.. I give up en vertrek dan maar naar de bank..

Fantastisch verhaal :') :') :')

Hier eigenlijk heel braafjes, 1.60m breed bed, 200x200cm dekbed, slapen heel lief tegen elkaar aan de hele nacht en kussens en deken delen we eerlijk :). Al beken ik wel dat ik steevast in het midden/op zijn helft lig :D

_merel_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-14 19:15

Als Erwin snurkt knijp ik zijn neus dicht en dan maakt hij zulke vreemde geluiden, dan ga ik zo hard lachen dat hij weer wakker word!

daniweerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 19:21

Wij slapen zelfs na 18 jaar :D nog lepeltje lepeltje dus ken het probleem niet

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 19:43

KoudbloedKim schreef:
Ik slaap altijd in de armen van mijn vriend, de snelste manier om warm te worden en in slaap te vallen. :j
Helaas moet ik s'nachts regelmatig naar de wc en zodra ik terug ben, ligt meneer dwars over bed met de dekens heerlijk om zich heen. >;)
Na drie keer vragen schuift hij eens op en is het mijn werk om de dekens uit zijn klauwtjes te bevrijden. ~~}>
Als straf kruip ik dan ijskoud tegen hem aan. :D

Ik praat zelf trouwens ook veel in mijn slaap!
Laatst riep ik:"ROBIN, HOU OP!", zo hard dat ik er zelf wakker van werd.
We weten nog steeds niet wie Robin is. :')

ik zou eens moeten proberen om de naam van een andere jongen te roepen in mijn slaap _O-

Gruis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 19:53

Maar goed dat ze 'Robin, hou op!' zei dan en niet 'Robin, ga door!' :') :=

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 20:05

Wat herken ik dit probleem :') Ik begin de nacht altijd expres in het midden van het bed en vraag met puppyoogjes voordat we gaan slapen even genoeg dekens om op een randje te gaan liggen dat ze niet binnen 5 minuten weg zijn.
Meneer slaapt altijd binnen 2 minuten en ik lig nog gerust een half uur wakker. Heel schattig hoe hij zich in zijn slaap tegen me aan wurmt en als het kan nog met een arm om me heen maar als hij zich 5 minuten later omdraait zijn spontaan al mijn dekens weg ;( . En ik eindig inderdaad altijd op het randje van het bed (ik heb het fijnste plekje al opgeëist naast de muur omdat ik anders letterlijk uit het bed geduwd word). En dan over het snurken nog niet gesproken, maar daar kan ik gelukkig redelijk mee slapen.

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 20:15

God, ja herkenbaar :')
Met aparte dekens prima te doen (hoewel die ook een keer gejat zijn :') ), maar met 1 dekbed lig ik gegarandeerd een deel van de nacht bloot. Terugtrekken werkt niet, meneer rolt zich helemaal op in de deken.
Ik lig bloot totdat hij wakker word en me dan heel voorzichtig weer toedekt met de deken _O-

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 20:54

Geen last van een draaiende man wel van een grizzly naast me.

_merel_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-14 20:57

Bij een grizzly denk ik ook aan veel haren :o

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 21:03

:')

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 21:05

Dat ook,maar ook het geluid.Maar van mijn dekens blijft mijn man wel af.

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 21:21

Dat gaat hier dus niet werken die 2 1 persoon matrassen wat vind ik het heerlijk om in die geul tegen mijn vriend aan te liggen.... ben ik zeker de enige in :+ .
Wel regelmatig dat mijn vriend rare verhalen verteld in zijn slaap en als ik er iets over vraag dat ik dan gewoon antwoord krijg maar hij wel slaapt! :Y)

Het kussen op je hoofd verhaal is hier ook wel bekend dan wurm ik mezelf er maar weer uit, met gevolg dat hij de volgende ochtend zegt dat ik hem niet vast hield........

Verder lieve en aardige vriend hoor :D

Springs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 21:35

Maar goed dat Robin zowel een mannen als vrouwen naam is _O-

Geweldig al die slaap-praat verhalen hier :))

_merel_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-14 22:04

Ik zit hier wat reacties voor te lezen en Erwin zegt al gniffelend alleen maar "oh dat doe ik helemaal niet!"

elainelouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 00:45

loesje4600 schreef:
Dat gaat hier dus niet werken die 2 1 persoon matrassen wat vind ik het heerlijk om in die geul tegen mijn vriend aan te liggen.... ben ik zeker de enige in :+ .
Wel regelmatig dat mijn vriend rare verhalen verteld in zijn slaap en als ik er iets over vraag dat ik dan gewoon antwoord krijg maar hij wel slaapt! :Y)

Het kussen op je hoofd verhaal is hier ook wel bekend dan wurm ik mezelf er maar weer uit, met gevolg dat hij de volgende ochtend zegt dat ik hem niet vast hield........

Verder lieve en aardige vriend hoor :D

zowel ik als mijn vent vechten elke avond weer om de heerlijke geul :')

Britta31 schreef:
Geen last van een draaiende man wel van een grizzly naast me.

Ik lees dit en ineens begint ventlief te grommen en rond te meppen in z'n slaap :')

Dit gaat alweer een slapeloze nacht vol met geklier worden denk ik :+

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 01:02

Haha, hier ben ik het probleem. Mijn man slaapt vrij rustig. Meestal ligt hij opgerold en is hij heel stil. Soms ligt hij languit en op mijn helft.
Ons bed is maar 1.40m breed, maar we hebben 2 1pers dekbedden. Dat vond ik eigenlijk niks, maar hij kan anders niet slapen door mij.
Mijn man is heel stil, dus ik kijk weleens of hij nog leeft. Maar als we weg zijn geweest en hij heeft een biertje op hoor je hem wel.
Als hij in de weg ligt, geluid maakt of ook maar iets beweegt duw ik hem alle kanten op.

Van de week nog was hij zelfs wakker omdat ik hem een paar flinke porren had gegeven. De volgende dag had hij last van zijn nek en schouder. Ik heb heeeeeeeeel onschuldig gekeken. Ik doe het semi bewust, meestal als ik bijna in slaap val ( denk ik ) want ik weet het wel.

Ik word ook echt van alles wakker. Onze zoon van 17 ligt in de kamer naast ons en ik hoor hem zelfs omdraaien en ben ook weleens half slapend naar hem toe gegaan om hem een duw te geven.

Het erge is dat ik erge nachtmerries heb en als ik wakker word er niet uit kan komen. Dan heeft mijn arme man ook te lijden.

We hebben een tijd geleden wel nieuwe fijne dekbedden gekocht en ik slaap er wel al beter mee. Ze zijn lichter en hebben een goede temperatuur regeling.

We willen heel graag een nieuw bed en gaan dan voor 1.60. We vinden 1.80m echt wel heel ver van elkaar af, zelfs na 21 jaar.

elainelouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 01:06

Wij hebben een bed van 1.80 (of 1.60, weet niet zeker :+ )meter breed met 2 losse matrassen.. Na 1.5 jaar op een twijfelaar geslapen te hebben. Ik hoopte op wat meer rust 's-nachts. Nou echt niet :')
Ik lig tegen de muur geduwd met me vent aan alle kanten om me heen en als ik dan over hem heen kijk zie ik gewoon dat er meer als een meter aan matras over is aan zijn kant ... Grrrrr :')