Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
elainelouise schreef:Ik ben vanacht nog tot een uur of 4 wakkergehouden..
Ook mijn vriend is bang dat ik word gestolen dus word ik constant helemaal platgedrukt in de strengeling van armen en benen.. Ook vind hij het nogal fijn om rond te rollen en uiteindelijk half bovenop me te eindigen..
Klappen in m'n gezicht, knietjes en niet te vergeten een rondzwierend hoofd
Het praten en schreeuwen is ook bekend.. Als ik naar de wc moet en me na 5 minuten heb losgewrikt roept hij ineens ook "je laat me in de steek!" " laat me niet achter!"
ik ben dan gelijk weer wakker
. Wel matrassen van beide 90 cm breed, dus je hebt ruimte
en ik word tenminste niet wakker als hij zich omdraait 
mijn specialiteit, absoluut! Ik heb er wel een gruwelijk hekel aan als hij in mijn gezicht zit te ademen, dus dan ben ik zo 'lief' om hem om te duwen
KoudbloedKim schreef:Ik praat zelf trouwens ook veel in mijn slaap!
Laatst riep ik:"ROBIN, HOU OP!", zo hard dat ik er zelf wakker van werd.
We weten nog steeds niet wie Robin is.
En laatst: Hou eens op! *hij wordt wakker* Sorry was niet voor jou. *Gaat verder slapen* 
elainelouise schreef:Ik ben vanacht nog tot een uur of 4 wakkergehouden..
Ook mijn vriend is bang dat ik word gestolen dus word ik constant helemaal platgedrukt in de strengeling van armen en benen.. Ook vind hij het nogal fijn om rond te rollen en uiteindelijk half bovenop me te eindigen..
Het praten en schreeuwen is ook bekend.. Als ik naar de wc moet en me na 5 minuten heb losgewrikt roept hij ineens ook "je laat me in de steek!" " laat me niet achter!"
elenaMM77 schreef:elainelouise schreef:Ik ben vanacht nog tot een uur of 4 wakkergehouden..
het ergste vind ik nog als ik heeeeel voorzichtig met het 'dit biggetje gaat naar de markt, dit biggetje gaat naar de supermarkt' principe al zijn vingers rond mijn bovenarm heb losgewrikt, vervolgens een been over mijn been geslingerd krijg die ook nog eens dan ingetrokken wordt..
dus half uit bed gaan hangen zodat hij niet weer mijn boven lichaam in zijn greep krijgt. voorzichtig wrikken met je been.. Voorzichtig, ook niet te hard trekken, want heb ook al meegemaakt dat hij ineens meegaf en ik dus plat op mijn gezicht naast het bed belande. Vervolgens klim ik heeeeel voorzichtig over hem heen (achter het bed geen ruimte om in het donker er langs te komen).. heel voorzichtig eraf, op mijn tenen naar de deur.. leg mijn hand op de deurkruk..
en dannnnnnnnnnnnnnnn wordt meneer wakker hoor: Huh, he wat gebeurd er, wat ga je doen, kon je niet rustig aan doen (zucht).. En als je dan dus terug komt ligt meneer breeduit in de dekens gerold alweer te snurken.. I give up en vertrek dan maar naar de bank..
. Al beken ik wel dat ik steevast in het midden/op zijn helft lig
nog lepeltje lepeltje dus ken het probleem niet KoudbloedKim schreef:Ik slaap altijd in de armen van mijn vriend, de snelste manier om warm te worden en in slaap te vallen.
Helaas moet ik s'nachts regelmatig naar de wc en zodra ik terug ben, ligt meneer dwars over bed met de dekens heerlijk om zich heen.![]()
Na drie keer vragen schuift hij eens op en is het mijn werk om de dekens uit zijn klauwtjes te bevrijden.![]()
Als straf kruip ik dan ijskoud tegen hem aan.
Ik praat zelf trouwens ook veel in mijn slaap!
Laatst riep ik:"ROBIN, HOU OP!", zo hard dat ik er zelf wakker van werd.
We weten nog steeds niet wie Robin is.
Ik begin de nacht altijd expres in het midden van het bed en vraag met puppyoogjes voordat we gaan slapen even genoeg dekens om op een randje te gaan liggen dat ze niet binnen 5 minuten weg zijn.
. En ik eindig inderdaad altijd op het randje van het bed (ik heb het fijnste plekje al opgeëist naast de muur omdat ik anders letterlijk uit het bed geduwd word). En dan over het snurken nog niet gesproken, maar daar kan ik gelukkig redelijk mee slapen.
), maar met 1 dekbed lig ik gegarandeerd een deel van de nacht bloot. Terugtrekken werkt niet, meneer rolt zich helemaal op in de deken.
.

loesje4600 schreef:Dat gaat hier dus niet werken die 2 1 persoon matrassen wat vind ik het heerlijk om in die geul tegen mijn vriend aan te liggen.... ben ik zeker de enige in.
Wel regelmatig dat mijn vriend rare verhalen verteld in zijn slaap en als ik er iets over vraag dat ik dan gewoon antwoord krijg maar hij wel slaapt!![]()
Het kussen op je hoofd verhaal is hier ook wel bekend dan wurm ik mezelf er maar weer uit, met gevolg dat hij de volgende ochtend zegt dat ik hem niet vast hield........
Verder lieve en aardige vriend hoor

Britta31 schreef:Geen last van een draaiende man wel van een grizzly naast me.

)meter breed met 2 losse matrassen.. Na 1.5 jaar op een twijfelaar geslapen te hebben. Ik hoopte op wat meer rust 's-nachts. Nou echt niet