Wij gaan vanavond los met de eerste activiteit!

En dan volgende week idd het 11-11 bal!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Den Bosch is GEWELDIG!
Dus geloof niet dat ik nuchter blijf de hele dag
Het is nl dinsdag vooral de harde kliek
Ik mag met klasgenootjes mee dus ik ben benieuwd haha! Vrijdags ga ik altijd in mijn eigen dorpje naar t koningsbal, en maandagochtend naar Boxmeer voor de Metworstrennen elenaMM77 schreef:ik verhuis over iets meer dan 24 uur vanuit het hoge noorden (echt hoog, veel hoger kun je niet), naar Helmond..
kom van origine uit het westen.. dus compleet carnaval maagd hier..
buiten het feit dat carnavalsnummers op zich nog wel te hachelen zijn op het moment dat het gezellig is,
lijkt het mij tot nog toe vooral een reden om maar zoveel mogelijk alcohol weg te hijsen (heb een redelijke aversie tegen dronkenschap)..
is er iemand die mij kan overtuigen dat ik geen hel tegemoet ga?
Carnaval is hier prima te doen hoor. Hoe het ergens anders is, weet ik niet. Was zelf ook vorig jaar een Carnaval maagd ivm wintersport vakanties. Zaterdag is er een optocht in Mierlo-Hout, zondag in het centrum zelf. Overdag veel zuipen, in de avond ga je de kroeg of de tenten die op het Havenplein staan, in. Je moet het gewoon over je heen laten komen denk ik haha. Niniane schreef:Een Helmonder hier.Carnaval is hier prima te doen hoor. Hoe het ergens anders is, weet ik niet. Was zelf ook vorig jaar een Carnaval maagd ivm wintersport vakanties. Zaterdag is er een optocht in Mierlo-Hout, zondag in het centrum zelf. Overdag veel zuipen, in de avond ga je de kroeg of de tenten die op het Havenplein staan, in. Je moet het gewoon over je heen laten komen denk ik haha.