Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SaraViavia schreef:Ik las laatst ook al op bokt dat de grote-zwarte-spinnentijd weer is begonnen. Heb de hele week alle kamers geïnspecteerd voordat ik erin liep, was al zo blij dat er bij ons nog geen een zat.. Wat denk je, gister 2 op één avond (eentje boven en eentje beneden) *huilt*
aardbeitje_ schreef:Angst doet hele bizarre dingen met je.
Toevallig is me van de week verteld dat de mens bang is voor spinnen, omdat deze het minst op ons eigen soort lijkt. Daar kan ik wel inkomen.
elenaMM77 schreef:SaraViavia schreef:Ik las laatst ook al op bokt dat de grote-zwarte-spinnentijd weer is begonnen. Heb de hele week alle kamers geïnspecteerd voordat ik erin liep, was al zo blij dat er bij ons nog geen een zat.. Wat denk je, gister 2 op één avond (eentje boven en eentje beneden) *huilt*
schattig zelfs spinnen houden er lat relaties op na?
Annemiek80 schreef:SaraViavia schreef:Ik las laatst ook al op bokt dat de grote-zwarte-spinnentijd weer is begonnen. Heb de hele week alle kamers geïnspecteerd voordat ik erin liep, was al zo blij dat er bij ons nog geen een zat.. Wat denk je, gister 2 op één avond (eentje boven en eentje beneden) *huilt*
Nee, vanavond vind ze er waarschijnlijk weer 1 boven en 1 beneden
SaraViavia schreef:Annemiek80 schreef:Nee, vanavond vind ze er waarschijnlijk weer 1 boven en 1 beneden
Zeg dat alsjeblieft niet nog een keerHeb ze altijd nog per 1 gezien dus misschien geldt die regel niet in ons huis
joyce2 schreef:Ik kan uit ervaring zeggen (met van die vieze grote zwarte bosspinnen/huisspinnen), dat haarlak NIET werkt. Laat staan als ze dus nog groter zijn! Brrr.... Op stage in Engeland zaten wij aan de rand van het bos en om de haverklap zaten er van die zwarte dikkerds in ons huisje, panisch werd ik er van! In al die weken heb ik mijn koffer met kleding dicht gelaten, hij ging alleen open als er iets uit of in moest, het zou mij niet gebeuren dat er een spin in m'n koffer zou gaan zitten...
Op een gegeven moment had een van de meiden in de andere kamer dus wel een spin in haar koffer zitten en die rende er gelukkig uit, maar onder een van de bedden. Toen heeft ze haarlak op dat beest gespoten en die ging inderdaad rennen als een gek. Als je dan toch met haarlak aan de slag wilt, dan zou ik er een aansteker bijhouden, dat werkt denk ik beter![]()