Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
jansje73 schreef:Ik heb het filmpje gezien en zag je daarbij 2 in beeld komen. Ik geloof niet dat de echte Mark Rutte daar auditie heeft gedaan en dat Gordon dan zegt bij binnen komst : Zo meneer brillenman bent u daar weer !! Die Mark lijkt heel veel op Mark , maar toch zie je wat verschil en de stem na doen kan hij super goed. Maar wat wil je nu gaan doen tegen de kanaal ? Ik denk dat je daar niet veel mee kan . Iedereen kan filmpjes op internet zetten omdat ze het leuk vinden.
Anoniem schreef:elenaMM77 schreef:maar goed, de hamvraag is natuurlijk
hoe heeft je zusje het gedaan?
want heb de uitzending helaas niet gezien
en zag ook niets op het hgt topic (dat ze zou komen, of hoe het gegaan was)
Dat staat wel in het HGT topic. De zus van TS vertelde moppen geloof ik....
jansje73 schreef:uhh dit is de echte mark rutte hoorIk heb het filmpje gezien en zag je daarbij 2 in beeld komen. Ik geloof niet dat de echte Mark Rutte daar auditie heeft gedaan en dat Gordon dan zegt bij binnen komst : Zo meneer brillenman bent u daar weer !! Die Mark lijkt heel veel op Mark , maar toch zie je wat verschil en de stem na doen kan hij super goed. Maar wat wil je nu gaan doen tegen de kanaal ? Ik denk dat je daar niet veel mee kan . Iedereen kan filmpjes op internet zetten omdat ze het leuk vinden.
tis gewoon geknipt en geplakt allemaal, t heet niet voor niks blend tv
Hij heeft dus (uiteraard) geen auditie gedaan, maar dir zijn gewoon stukjes die hij heeft gezegd tijdens een debat oid.elenaMM77 schreef:Anoniem schreef:
Dat staat wel in het HGT topic. De zus van TS vertelde moppen geloof ik....
oh dat was een week eerder?
kee, dat had ik even gemist
purny schreef:liedje89 schreef:Maar wat denk je dan precies dat werkgevers denken als ze dit filmpje van jou per enorme toeval vinden, iedereen ziet toch dat dit hardstikke nep is?
Imo heeft dit niet zoveel met privacy te maken, je bent er immers toch zelf mee akkoord gegaan dat je gefilmd werd en had kunnen weten dat ieder fragment dat ze daar filmen in willekeurige volgorde in bijv promotie filmpjes ed kunnen komen, nu is het toevallig een parodie waar hij in is geplakt maar imo maakt dat de situatie wat betreft jou niet heel anders.
Ik heb HGT toestemming gegeven om te filmen, moet je je voorstellen: Jij bent bijvoorbeeld gefilmd door RTL en ineens kom je op een andere zender. En op youtube. Het gaat mij om het feit dat ik zonder toestemming ben gedemonteerd in dit filmpje en dat ik er letterlijk ziek van ben omdat dit niet iets is wat ik wil. Wat nou als ik gemeenteraadslid was van de PVV ofzo... Toestemming of niet, ik vind dit inbreuk.