Hoever mag men gaan met betrekking tot...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 19:16

maar goed, de hamvraag is natuurlijk

hoe heeft je zusje het gedaan?
want heb de uitzending helaas niet gezien
en zag ook niets op het hgt topic (dat ze zou komen, of hoe het gegaan was)

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 19:24

jansje73 schreef:
Ik heb het filmpje gezien en zag je daarbij 2 in beeld komen. Ik geloof niet dat de echte Mark Rutte daar auditie heeft gedaan en dat Gordon dan zegt bij binnen komst : Zo meneer brillenman bent u daar weer !! Die Mark lijkt heel veel op Mark , maar toch zie je wat verschil en de stem na doen kan hij super goed. Maar wat wil je nu gaan doen tegen de kanaal ? Ik denk dat je daar niet veel mee kan . Iedereen kan filmpjes op internet zetten omdat ze het leuk vinden.

??

Het is de echte mark en gewoon in elkaar geknutseld.

TS ik snap niet dat je je druk maakt om zoiets.. Je bent 2 seconde in beeld. Als je niet op tv wilt komen, moet je niet mee gaan naar zon auditie.. Je weet dat over al cameras hangen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 19:54

elenaMM77 schreef:

Dat staat wel in het HGT topic. De zus van TS vertelde moppen geloof ik....

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 20:00

Anoniem schreef:
elenaMM77 schreef:

oh dat was een week eerder?
kee, dat had ik even gemist

proudmama

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 20:01

Mmmm, ik heb meer het idee , dat je met dit topic even aandacht wilde hebben, wat stelt dit nu helemaal voor ? Het is dat je zei dat je er in voorkwam anders had ik je niet eens opgemerkt ...

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 20:07

jansje73 schreef:
Ik heb het filmpje gezien en zag je daarbij 2 in beeld komen. Ik geloof niet dat de echte Mark Rutte daar auditie heeft gedaan en dat Gordon dan zegt bij binnen komst : Zo meneer brillenman bent u daar weer !! Die Mark lijkt heel veel op Mark , maar toch zie je wat verschil en de stem na doen kan hij super goed. Maar wat wil je nu gaan doen tegen de kanaal ? Ik denk dat je daar niet veel mee kan . Iedereen kan filmpjes op internet zetten omdat ze het leuk vinden.
uhh dit is de echte mark rutte hoor :+ tis gewoon geknipt en geplakt allemaal, t heet niet voor niks blend tv ;) Hij heeft dus (uiteraard) geen auditie gedaan, maar dir zijn gewoon stukjes die hij heeft gezegd tijdens een debat oid.

Ik zie t probleem eigenlijk ook niet helemaal. Als iedereen je had herkent had je t al veel eerder gezien, want t is al een best oud filmpje. Jij zelf wordt ook helemaal niet voor gek gezet oid. Denk dat vrijwel niemand op jou let.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 20:21

elenaMM77 schreef:
Anoniem schreef:

oh dat was een week eerder?
kee, dat had ik even gemist

Ok nu even serieus..

Ik heb nu nogmaals dat moppentappen bekeken en een freeze frame gemaakt van het Mark Rutte filmpje en degene in de coulisse vorige week..

Het is dat mij vertelt is dat dit dan dezelfde persoon is? maar dat valt bijna niet te zien, vooral niet als je het gewoon afspeelt..

aangezien het mark Rutte filmpje zoals ik nu begrijp gebasseerd is op opnames van vorige jaar? (nu snap ik die post pas?).. Daar zie je er compleet anders uit dan nu.. Geen werkgever die dat ooit in een flits kan herkennen..

Anoniem

Re: Hoever mag men gaan met betrekking tot...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 20:50

Nouuuuu ElenaMM77, je verpest nu zomaar de 15 seconds of fame

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 07:39

Misschien had TS een carrière in de showbizz voor ogen. Dat was ze net iets te kort in beeld voor een toekomstige werkgever om op te vallen.

jihoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 07:50

ik ben ook juist gaan kijken door dit topic :D

ik kan me niet zo goed voorstellen dat je je hier erg druk om maakt; ben je misschien politiek actief?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 08:07

Dat ben jij toch helemaal niet? :=
En in het originele filmpje is er niemand die moppen verteld.. Beetje raar.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-14 13:09

Even ter verduidelijking: het filmpje wat nu nog te vinden is is die van vorig jaar en dat ben ik niet. Het filmpje waar het om ging is verwijderd. Ik ben dus niet meer te vinden op dat soort filmpjes

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 13:17

Waar je je druk om maakt. :=

Stel je gaat met iemand mee op wedstrijd, een ander zijn proef wordt gefilmd en daar loop je toevallig langsop. En die proef gaat ontzettend slecht en het beland op youtube, ga je dan ook zo moeilijk doen? Want wie weet wordt je goede naam daar wel mee geschaad?

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 15:24

purny schreef:
liedje89 schreef:
Maar wat denk je dan precies dat werkgevers denken als ze dit filmpje van jou per enorme toeval vinden, iedereen ziet toch dat dit hardstikke nep is?

Imo heeft dit niet zoveel met privacy te maken, je bent er immers toch zelf mee akkoord gegaan dat je gefilmd werd en had kunnen weten dat ieder fragment dat ze daar filmen in willekeurige volgorde in bijv promotie filmpjes ed kunnen komen, nu is het toevallig een parodie waar hij in is geplakt maar imo maakt dat de situatie wat betreft jou niet heel anders.

Ik heb HGT toestemming gegeven om te filmen, moet je je voorstellen: Jij bent bijvoorbeeld gefilmd door RTL en ineens kom je op een andere zender. En op youtube. Het gaat mij om het feit dat ik zonder toestemming ben gedemonteerd in dit filmpje en dat ik er letterlijk ziek van ben omdat dit niet iets is wat ik wil. Wat nou als ik gemeenteraadslid was van de PVV ofzo... Toestemming of niet, ik vind dit inbreuk.

Ts je moet meer leren relativeren en dingen loslaten. Want als je van zoiets al letterlijk ziek wordt kan ik me niet voorstellen dat je een leuk leven hebt, dan moet toch elk kleinigheidje al snel een kwelling worden.
Bovendien 'registreert' bijna niemands brein dat jij in dat filmpje voorkomt, aangezien het filmpje om rutte draait. 99,9% van de mensen die het ooit hebben gezien zullen je nooit daaruit herkennen.

Ik heb ooit gehad dat er een foto van me is gemaakt op mijn werk. Dat was met toestemming want die wilde ze gebruiken voor een collega. Vond het prima. Vervolgens verscheen die ook nog eens op de voorkant van het personeelsblad, (3000 medewerkers krijgen die) en dat was me nooit gevraagd. En 2 jaar later hing die zelfde foto opeens levensgroot langs de straat, iets wat ze me ook nooit gevraagd hebben. Vond ik niet heel grappig, maar heb het zo gelaten, kan me om zulke dingen niet druk maken.

AnnemiekN

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 17:42

Ik heb niet alles weer gelezen maar ik kan het filmpje nog steeds zien