Ben benieuwd hoe de date is, veel plezier alvast en geniet ervan!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Klinkt ergens ook wel bekend jouw verhaal, ik ben ook uit een lange relatie gestapt, geen huis, hoop onzekerheid met werk, wel wat gescharreld gedurende 1,5 jaar maar niks vast. Flink mijn neus gestoten en toen even helemaal van de mannen afgestapt. Toch een keer op date, vond het werkelijk verschríkkelijk dus geen succesverhaal
Tot ik een oude bekende tegenkwam, wat ging drinken, super leuke avond gehad, super leuk vervolg. And the rest is history

Of zeg ik nu iets raars? 
Melanie_B schreef:Wauw..... Wat een herkenbaar verhaal! Ik zit eigenlijk nu net zoals jij beschreef in de 'Ik red het toch wel alleen en heb en wil geen man meer'. Na een relatie van 2,5 heeft mijn ex het uit gemaakt in januari, and it hurts
Nu genieten van hier en daar een scharrel.... maar een relatie, nee zou er niet meer aan moeten denken! Misschien ook omdat mn ex nog een bepaalde rol speelt in m'n hoofd, maar ik heb momenteel echt het gevoel dat ik nooit meer verliefd kan worden op een ander, zoals ik was op mn ex...Of zeg ik nu iets raars?
Anyway, ik ben benieuwd naar hoe je date was! En volg dit topic!

Geloof dat ik best wel ge-sport-zoned ben 

Gezien 't contact voor mijn gevoel al aardig veel van mijn kant kwam laat ik het maar even zo.
We shall see