tuurlijk ik ben het na 4 weken ook zat om een beeldscherm te zoenen ipv mijn vent maar he we kunnen elkaar tenminste zien met Skype!
das al een heel pluspunt! toevallig weet ik van een paar meiden hier dat ze het helemaal zonder contact moeten doen die 4 maanden..Het idee dat jij thuis in je bed ligt en je man aan het vechten is voor vrijheid telt natuurlijk ook zwaar mee..
want sorry dat ik het zeg & missen is voor iedereen anders.. maar mijn haren gaan serieus waar een kilometer overeind staan als ik mensen hoor zeggen; mijn vriend/man/minnaar/ noem het op is 2 dagen weg & ik mis hem...
sommige mensen zouden eens moeten ruilen met familie van het thuisfront.. dan vind ik dat je pas kunt zeggen wat missen echt is...
!!!
Serieus helder licht kom op he..

Jeetje.
?????? Eigen keuze om een man te hebben die zoveel van huis is?? Dat zie je toch heel erg verkeerd, je wordt verliefd op iemand en krijgt zijn baan er gewoon gratis bij, en omdat je zo veel van iemand houdt, besef je heel goed dat een leven helemaal zonder diegene veel erger zou zijn. Ik heb nooit gedroomd over een man hebben die maanden weg is...niemand droomt daarover.
laten we onze gevoelens gewoon accepteren!