het grote relatie topic #1

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

hoelang heb je al een relatie?

Net
10 (4%)
paar weken
12 (5%)
paar maanden
48 (20%)
paar jaar
107 (45%)
lang ;)
58 (24%)

Totaal aantal stemmen: 235

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 13:00

Ik leerde mijn man kennen op de jeugdbeweging, ik was toen 11, hij 14.

We hebben altijd al een boontje gehad voor elkaar en hebben jarenlang handjes vastgehouden en knuffeltjes gegeven, maar nooit iets meer.
Toen ik 14 was zijn we elkaar een jaar uit het oog verloren, maar de dag dat we elkaar terug tegenkwamen was het direct raak.
Hij reed met zijn scooter door de straat, ik zag hem, hij zag mij, hij knalde nét niet met zijn scooter tegen een paaltje en 2 weken later waren we een koppel toen ik 15 was en hij 18 :')

We zijn elkanders eerste partner en ondertussen is hij mijn echtgenoot.
We zijn 5 jaar gehuwd en 8 september zijn we alweer 10 jaar samen :)

Jildau

Re: het grote relatie topic #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 13:06

Sinds m'n 16e samen met mijn vriend, inmiddels 6 jaar!

Op jouw leeftijd had ik soms een vriendje voor een week, meer niet. :D

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 13:08

Vakanties waren wel perfect; gewoon leuk een scharrel tijdens de vakantie en dan daarna mooi :evaw:

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 13:10

vuurneon schreef:
Vakanties waren wel perfect; gewoon leuk een scharrel tijdens de vakantie en dan daarna mooi :evaw:

+1

wel een tijdje relatie gehad met iemand die in Chersonissos had ontmoet, maar werd uiteindelijk niks.
Mijn broer en zijn vriendin zijn trouwens nog wel samen, en wonen ook bij elkaar.
Hebben elkaar in Chersonissos ontmoet :)

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 13:14

Ik heb mijn vriend via mijn zusje leren kennen en hebben nu bijna 2 jaar wat en wonen 3 a 4 maanden samen :D

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 13:18

Leuk topic :)

Ik ben nu 20 en vriend 22
Elkaar leren kennen in een keet ( soort vriendencafe) toen ik 14 was en hij 16.

Inmiddels al meer dan 5,5 jaar samen en geen spijt gehad.

Eerst maar studie afmaken en dan gaan we pas samenwonen :')

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 13:19

Mijn vriend ken ik via internet, pepper.
God wat was ik zenuwachtig op onze eerste date, hij ook. :+

Maar alles viel mee en inmiddels zijn we alweer 7 maanden verder..
Zou al graag met m samenwonen, maar dat gaat wel heel snel en aangezien hij meteen wil kopen... :+
Eerst maar meer sparen!

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 13:35

Op het moment zijn mijn vriend en ik 2.5 jaar samen en nu ruim een jaar samenwonend in Engeland. Vriendlief is een Engelsman die met zijn toenmalige vriendin 6 jaar geleden naar Nederland verhuiste. Of alle plekken waar je naartoe kon, kozen ze een klein dorp amper te vinden op een kaart. Toevallig had zijn vriendin toen ook een paard en die kwam te staan op dezelfde pension stal als mijn paard. Ik werd vrienden met zijn vriendin en ontmoeten mijn vriend op die manier. We voelden wat voor elkaar maar zeiden er niets over tegen elkaar. Tussen hem en zijn vriendin ging het slecht en ze groeide uit elkaar. Hij verhuiste terug naar Engeland en een paar maand later hadden we telefonisch en via Skype weer contact. Dit was zo voor een jaar en toen ben Ik naar hem toe gegaan. Daarna een jaar op en neer gevlogen waarna we hadden besloten dat samenwonen net zo makkelijk was. Op het moment studeer ik dan ook in Engeland en ben erg blij dat ik voor hen geimmigreerd ben :) hij is nu 30 en ik 2 jaar. Toen we begonnen met daten was ik 18 en hij 27. Onze eerste ontmoeting was toen ik 16 was en hij 25 jaar. Had voor die tijd en eigenlijk voor mijn huidige vriend ook geen belangstelling in jongens en ben erg blij dat ik heb gewacht op de ware. Want ik denk toch dat mijn huidige, eerste liefde, ook mijn laatste liefde zal zijn. :)

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 13:37

Leuk topic!

Ik ben nu 2 maanden samen met mijn vriend, we zijn stapel gek op elkaar :) Ik ben idd ook van mening dat het je overkomt als je het het minst verwacht.. Terwijl ik het ook onzin vond eerst.

Ik ben nu 21 en had nooit een serieuze vriend gehad en dates had ik ook niet veel. Tot dat een date weer op niets uitliep en ik er helemaal klaar mee was. Ik wilde voorlopig geen jongens meer... Maar toen ging mijn auto kapot en bleek de monteur mij wel leuk te vinden en na het een tijdje af te hebben gehouden, kon ik er niet langer omheen: ik was ook als een blok gevallen voor mijn auto monteur <3

En nu zijn we 2 maanden samen en ik ben tot over m'n oren verliefd op hem :D

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 13:44

Ik heb mijn man leren kennen op relatiefront (datingsite).
Hij heeft mijn 1e treinkaartje betaald van Amsterdam naa den Bosch en ben gelijk 2 weken gebleven :)
Half jaar later waren we 3 maanden zwanger (ongepland maar gewenst) en zijn we gelijk gaan samen wonen.
Na 3 jaar zijn we getrouwd en hopelijk binnenkort zwanger van ons 2e kindje :)
Zijn nu iets meet als een jaar getrouwd en 4 jaar samen en ben nog elke dag stapel gek op hem

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 13:55

Ik heb mijn vriend leren kennen via facebook , we kennen/ hebben het nu bijna 1 jaar :)

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 16:09

Ik heb iets minder als anderhalf jaar geleden mijn vriend ontmoet via datingsite Knuz. Ik had me daar aangemeld voor de gein. Na een week op die site werd ik gek van de berichtjes en was van plan maar af te melden van die site. Tot er ineens boertje88 mij is stuurde. We raakte aan de praat. Bleek een broer te zijn van mijn vmbo klas genootje van paar jaar terug. Nog meer gepraat. Toen FB gekregen en toen gaan appen voor 2 weken lang. Toen Afgesproken bij de plek waar mijn paard toen gestald stond. Ik had bioscoop kaartjes geregeld en toen zag ik een blauwe golf 5 verderop staan. We kwamen naar elkaar toen en stapte toen bij hem in de auto (o zo verkeerd I know) Aten een hapje bij de MCdonalds en toen naar de bioscoop. In de pauzes gekletst en op het eind kuste hij mij op me mond en zei dat de film geweldig goed uitgekozen was. Toen heeft hij mij thuis op de parkeerplaats afgezet. Toen weekje geappt nog en toen heeft hij me opgehaald om naar zijn huis te gaan. (boerderij) Toen ik daar zijn Quad had gerepareerd, hadden wij die zelfde avond een relatie. Het klikte. 3 maanden later sliep ik dag en nacht bij hem op de boerderij. En afgelopen weekend zijn we gaan samenwonen in een dorpje halfuur rijden bij ons oude huizen vandaan.

En nog steeds even verlieft als aan het begint. Aankomend april volgend jaar hebben wij 2 jaar :o <3

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 16:10

Birgit__ schreef:
Leuk topic!

Ik ben nu 2 maanden samen met mijn vriend, we zijn stapel gek op elkaar :) Ik ben idd ook van mening dat het je overkomt als je het het minst verwacht.. Terwijl ik het ook onzin vond eerst.

Ik ben nu 21 en had nooit een serieuze vriend gehad en dates had ik ook niet veel. Tot dat een date weer op niets uitliep en ik er helemaal klaar mee was. Ik wilde voorlopig geen jongens meer... Maar toen ging mijn auto kapot en bleek de monteur mij wel leuk te vinden en na het een tijdje af te hebben gehouden, kon ik er niet langer omheen: ik was ook als een blok gevallen voor mijn auto monteur <3

En nu zijn we 2 maanden samen en ik ben tot over m'n oren verliefd op hem :D

Wat leuk verhaaltje !! Gaaf :)

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 16:18

Mooie verhalen staan er tussen.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 16:22

Mijn ex vriendin heb ik leren kennen via bokt, via het Internet vond ik haar al heel leuk, daarna elkaar zeker een jaar niet echt gesproken totdat ik op vakantie was bij haar in de buurt. Toen vroeg ze voor de gein of ik langskwam en ben ik op de fiets gesprongen met een onduidelijk route beschrijving van de camping gegaan.
Het was liefde op het eerste gezicht, en vanaf toen is het erg snel gegaan twee dagen later kwam ze mij halen en ben ik blijben slapen, aantal dates gehad bij onder andere het dolfinarium, voelde als de liefde van mijn leven.
Het was overigens een lange afstand relatie en heeft iets langer als drie jaar geduurd.

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 16:23

Wat leuk zeg, die Bokt liefdes :D

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 16:26

Mijn vriend en ik hebben elkaar op school leren kennen, we waren eerst vrienden van elkaar. Mijn vriendinnen vonden hem maar niets voor mij omdat hij zich anders kleedde. Ik was 16, mijn vriend 17 toen hij mij verkering vroeg. Ik was ontzettend bang voor de reacties op school en ik was vooral bang dat, als de verkering uit zou gaan, we geen vrienden meer konden blijven. In het begin van de verkering kregen we nare reacties. Mensen sloten weddenschappen (wanneer gaat hun verkering uit?) en verzonden rare mailtjes naar mijn vriend. We trokken ons er niets van aan en genoten gewoon van elkaar. Na een tijdje deden de mensen weer normaal. Inmiddels zijn we bijna zes jaar samen en hebben we samen een huisje gekocht. Als we mensen van mijn oude middelbare school tegenkomen, vinden ze het alleen maar leuk om te horen dat we nog samen zijn. :D

Om jouw vraag te beantwoorden ts, op mijn veertiende had geen behoefte aan een serieuze relatie. Jongens vond ik wel interessant en ik was om de haverklap verliefd. :')

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 16:28

Op een heel klein eendaags ''festival''.
Ik zat lekker in de puberteit, op mijn vijftiende, ontmoette mijn vriend samen met nog wat andere jongens en had een jaar lang daarna een relatie met een vriend van hem. Daarna nog een jaar een andere vriend gehad, hij ook een vriendin bijna twee jaar.
We zijn dus wat jaartjes goeie vrienden geweest, ontzettend veel meegemaakt samen, voordat we allebei single waren en de hechte vriendschap in een relatie eindigde. *cliché* :')
Nu zijn we volgende maand alweer drie jaartjes samen.

lotlot2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 16:29

Ik dacht dat ik vorig jaar een lange relatie had :=

Ik had 7 maanden. ( ik was 12 )

xMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 16:53

Haha leuk om te lezen hoe jullie allemaal aan je vriend zijn gekomen! TS, komt vanzelf!

Bij mij is het eigenlijk gelopen op een manier die ik nooit had verwacht. :')

Ik zat/zit in een vriendengroep, leuke jongens en niet meer niet minder.
Totdat het mijn vriendin (en mij stiekem ook wel een beetje, maar ik dacht zoiets als; nee dat kan niet) op ging vallen dat 'hij' steeds meer aandacht van me vroeg en het hele riedeltje. Op een gegeven moment gingen we steeds meer whatsappen en kwam hij een keertje film kijken bij mij. En later in het kroegje ging ik even naar het toilet en bij terugkomst zaten twee grijnzende gezichten me aan te staren. ''Ik heb het gevraagd en hij vindt je leuk, hij vindt je heel erg leuk!'' en dan kun je het al raden. Op de terugweg in de auto heeftie me de liefde verklaard en niet heel veel later kregen we een relatie <3 Toen zat ik zo'n anderhalf/twee jaar in de groep en ik had serieus nog nóóit nagedacht of hij misschien wel leuker was dan gewoon leuk. Zo'n jongen is toch niets voor mij, die kan nooit voor mij vallen. :=

Maar toch, nu ondertussen alweer 14 maanden samen! :+:

zuperzmoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 17:59

Ik heb nu 2 maanden met mijn (eerste) vriend :D
We kennen elkaar van school, hij was blijven zitten en kwam zo in de 2e bij mij in de klas.
In de jaren die volgeden zijn wij hele goede vrienden geworden, iedereen zei al dat wij iets moesten krijgen, alleen zagen we het zelf helemaal niet van elkaar..
Tot een feest 2 maand geleden, was heel gezellig en toen we wat aangeschoten waren hebben we voor het eerst gezoend. Sinds die dag zijn we onafscheidelijk, 4 dagen later hadden we officieel wat.
We kwamen er ook achter dat we elkaar al meer dan een halfjaar leuk vonden en we dachten beiden dat het nooit iets zou kunnen worden doordat we zulke goede vrienden waren :+

Ik ben trouwens bijna 17 en hij bijna 18.

Eva_Jameson

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 18:14

Mijn vriend en ik hebben elkaar ontmoet via een datingsite. We hadden allebei al een tijd geleden een account aangemaakt en waren eigenlijk zelden online. Weer eens een avondje ingelogd en toen begon hij tegen me te praten. Na een tijdje merkte we dat het klikte en zijn we overgegaan op Skype. Dat duurde tot 4 uur 's nachts uiteindelijk. 2 dagen later hebben we afgesproken en hebben we het erg gezellig gehad. Weer 2 dagen later elkaar weer gezien en toen was het al duidelijk en is het aan gegaan. Ondertussen 8 maanden samen en nog steeds hartstikke happy samen <3

En dat terwijl we zo'n 80km bij elkaar vandaan wonen en ik geen lange afstand relatie meer wou :+
Hij is met de auto zo'n uurtje onderweg naar mij en ik bijna 2 uur met het ov, maar het is het allemaal waard.

ponypret123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-14 18:15

lotlot2 schreef:
Ik dacht dat ik vorig jaar een lange relatie had :=

Ik had 7 maanden. ( ik was 12 )

Voor die leeftijd vind ik dat zelf best een mooie tijd ;) bij mij nu zero..

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 18:38

Maar ts, waarom wil je zo graag een vriendje?

LotteSpolet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 18:47

ik heb mijn vriendin (bi) ontmoet op de site jong&out maar dat lijkt me voor jou geen optie aangezien je aangeeft dat je hetero bent :evaw: :evaw: