Wie knapt er ook af op plakkerige mannen met claimgedrag?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-14 18:37

PocoGaucha schreef:
ik kan er ook niet tegen... het is twee dagen leuk die aandacht en dan denk je van: heb je ook nog een leven?

Ik weet niet of je mijn datingsite topic gelezen hebt een tijdje terug.
[LZP] datingsites, je maakt wat mee.

:oo Nou dat is ook een bijzonder verhaal! Haha.. Valt mijne nog mee! _O-

PocoGaucha

Re: Wie knapt er ook af op plakkerige mannen met claimgedrag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 19:23

Haha ja. Die kerel is echt heel bizar irritant. Ik vind het leuker als een man iets terughoudend is. Dan blijft de spanning erin.

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 19:24

Preciess haha ! Als iemand mij al aanspreekt met "hey schatje" of dergelijke is het al gelijk next haha.

stoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 19:30

Tip voor het niet gelijk hoeven uitwisselen van telefoonnummers.. Kakao messenger.. gaat op gebruikersnaam, verder vergelijkbaar met whatsapp :))
En eens.. Snel wegwezen hihi

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 20:20

Naamloos1 schreef:
Nou, dat kan ik wel vertellen.. Ik ben ook altijd heel voorzichtig met nummers uitwisselen. Maar hij klonk/klinkt echt als een leuk iemand, zonder gekke bijbedoelingen. Ik heb ook 2 dagen geleden mn nummer gegeven, nadat hij een weekje lang alleen maar via de datingsite berichtjes verstuurde, en zonder ook maar 1 vieze opmerking of rare opmerking te maken. (Wat daar zeldzaam is) En aangezien het berichten sturen daar wat onhandig werkt, dacht ik.. Ach.. Waarom ook niet! :D

Ben jij even bij de neus genomen! :') sommige mannen ontpoppen zich nou eenmaal tot bijzondere wezens.. En eerlijk is eerlijk, er zijn veel mannen die contact leggen met 1 doel voor ogen.

En grappig dat je je topictitel toch hebt aangepast! :))

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 20:28

Ik ik ik *\o/*

Dikke afknappers, zeker als er na 10 keer nee ik ben er niet aan toe nog gebeld wordt.. -O-

Edit: Ohh wacht, het gaat bij mij trouwens om een plakkerige claimerige vrouw..

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 21:09

Ik denk dat er weinig mensen zijn die hier niet op afknappen :=
Ik heb dit jaren geleden ook eens gehad, jongen deed na een week al alsof we een stel waren terwijl we elkaar toen nog nooit ontmoet hadden :') de hele tijd berichtjes sturen, bellen etc... werd er nogal benauwd van. Heb het maar snel afgekapt, kwam erg desperate over allemaal.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 21:44

Na ja een van de meiden ken ik al jaren sprak haar nooit ze heeft blijkbaar ergens gelezen dat ik vrijgezel ben en ik word spontaan gestalt met berichten dat ze nu zo blij is omdat ze nu eindelijk een kans maakt? Like uhmm wie ben jij ook alweer..

Beide meiden accepteren geen nee, dus nu standje negeer!

robert45

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 21:47

Nou om eerlijk te zijn is er toch totaal niets plakkerig aan hem? Het kwijl drupt wel op de grond.....

Snel een punt achter zetten. Stel je voor dat je over 4 week zegt van mwah nee dit gaat niet werken tussen ons... Hij stort zich zo voor de trein vrees ik. :P

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 22:26

Maflinger_S schreef:
Rok op kniehoogte en rennen

Vind ik leuk :D

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-14 23:16

Nou ik moet zeggen.. Het is bijzonder stil nadat hij vroeg wat ik aan het kijken was op tv, en ik vol enthousiasme zei: Humberto Tan <3

:')

robert45

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 23:19

Nou die jongen zal lekker slapen vanavond.... LOL helemaal in de stress om je opmerking...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 23:24

Kap het dan af... Ik vind wat je nu doet niet zo netjes eigenlijk.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 23:33

Beste afschrik techniek is zeggen dat je vriend hem graag eens wil ontmoeten ~~}> Maar da's allicht wat banketstaaf.

Ik zou gewoon zeggen dat je nog niet toe bent aan een serieus iets en graag je opties open wil houden. En dus ook niet van claimgedrag gediend bent.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 23:47

Fotootje van "jezelf" net uit douche terugsturen. Uiteraaard wel een foto van "de verkeerde kant" en.hrm zeggen dat je zo blij bent dat je eindeijk uit de kast kan komen door hem...

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-14 10:12

Ok ladies (en gentleman) ik ben eruit!
Nadat hij net weer zomaar spontaan uit het niets een foto van zichzelf stuurde ben ik eruit..

Dit gaat niet wat worden..

Hoe vertel ik hem dit nieuws op een subtiele/vriendelijke manier? (Ik ben hier altijd erg slecht in)

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 10:15

Iets van "Joh, ik wil er niet langer omheen draaien, ik vind je een hartstikke aardige gozer, maar ik denk gewoon niet dat dit echt iets gaat worden tussen ons :) " Voor dit soort dingen zijn er weinig subtiele manieren, wil je echt van hem af zal je duidelijk moeten zijn :+

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 10:24

Maflinger_S schreef:
Rok op kniehoogte en rennen, dat is wat je verstand je probeert te vertellen.

Die hou ik erin

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 10:26

Straight to the point, het blijft een man, anders snapt ie het straks niet :+

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 11:14

Inderdaad, niet eromheen draaien. "Je bent m'n type toch niet zo en ik denk niet dat het ooit iets zal worden tussen ons."

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 11:22

Heb ooit zelfde geval gehad ook foto´s vragen enz en of hij nou wel of niet leuk is geen idee. Ik wil al niet meer met zo iemand (slecht nederlands?) afspreken.
Nu na 4 jaar of zo krijg ik weer eens een facebook uitnodiging van hem maar zelfs die durf ik niet meer te accepteren.

Dus ook een les andersom. Niet te opdringerig zijn als je iemand echt leuk lijkt te vinden.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 11:32

Zeg gewoon dat dit opdringerige niet is wat je zoekt en je geen interesse hebt. Je kent m niet, subtiel zijn helpt niet bij deze types, gewoon kort en duidelijk zijn.
Wie weet leert hij er nog wat van.

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 11:36

Ik denk ook dat dit niet gaat werken voor jou. Wat als je hem in het echt kent en hij wordt ook zo opdringerig als hij dan iets van je 'wil'? Zoals hierboven gezegd vooral duidelijk zijn bij dit soort types.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 11:50

Gewoon straight to the point zeggen dat je diegene niet ziet zitten. Hij moet het contact met jou natuurlijk ook voor zichzelf kunnen afsluiten. Ineens genegeerd worden is echt niet leuk en al helemaal als je niet waarom. Bovendien hebben jullie niks met elkaar en kennen jullie elkaar amper. Het zal voor hem misschien een dag vervelend zijn en daarna is ie binnen no time weer actief op al die dating site's.

Heb al wel gemerkt dat de App en Facebook chat echt een gigantische afknapper zijn. Berichtjes worden anders opgepikt dan ze bedoeld zijn, je komt snel te afstandelijk of te claimerig over. Beter gewoon berichten kort houden en afspreken.

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 11:53

nou ik zou er ook schijtziek van worden als ik de hele dag geappt worden, heb ook een leven en doe dingen op een dag, heb echt geen tijd om de hele tijd op mijn telefoon te zitten.
Aandacht is leuk maar met mate, het kan ook té!

Ik zou gewoon eerlijk tegen hem zijn over wat je voelt, dat het allemaal leuk en aardig is maar dat jij je niet zo hoteldebotel voelt als hij aangezien je hem eigenlijk nog niet echt kent en dat je niet houd van de hele dag geappt worden en foto's sturen enzo