Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SuperAssie schreef:Heb al maanden geen kleren meer voor mezelf gekocht, maar merk dat mijn broeken langzaam aan vervanging toe zijn dus ik begin nu al met ong. 100 euro apart te zetten voor nieuwe broeken(en geloof me met 100 euro aan broeken kan ik ruim een jaar vooruit haha).
Mjetterd schreef:SuperAssie schreef:Heb al maanden geen kleren meer voor mezelf gekocht, maar merk dat mijn broeken langzaam aan vervanging toe zijn dus ik begin nu al met ong. 100 euro apart te zetten voor nieuwe broeken(en geloof me met 100 euro aan broeken kan ik ruim een jaar vooruit haha).
Bij de c&a zijn de broeken nu 2de halve prijs. Afgelopen week 2 spijkerbroeken gekocht voor €37,50
A_nouk schreef:Ik kan eigenlijk niet geloven dat de benzine daadwerkelijk slechter is zou ook niet moeten kunnen.
M.I. zijn de kosten lager waardoor ze de brandstof ook goedkoper aan kunnen bieden. De twee formules die ik noemde zijn beide pompen die onbemand zijn :0 maar daar mag iedereen natuurlijk zijn eigen mening over hebben !
RianneH red jij het met 30 euro per maand !?