Ik wil meer zelfvertrouwen waardoor vrijwel al mijn problemen weg zijn.
Myrsky
Geplaatst: 24-08-14 19:52
Ik wil mezelf kunnen zijn
xApple
Geplaatst: 24-08-14 19:55
Ik wil:
Dat het weer mooi weer wordt Dat ik de motivatie kan vinden om aan mijn scriptie te gaan werken.
420BlazeIt
Geplaatst: 24-08-14 19:58
Ik ... ik zou de energie, tijd en geld willen hebben om mezelf en mijn familie te kunnen onderhouden, en om leuke dingen met mijn familie en naasten te doen.
hannah41
Geplaatst: 24-08-14 20:01
Ik wil een wereld waarin iedereen gelukkig is!
Nikass
Geplaatst: 24-08-14 20:02
Ik wil een boerderijtje met grond aan de rand van het bos zodat ik mijn paard en mijn honden (en daarmee mezelf) het beste en gelukkigste leven kan geven
Ik wil dat er niet meer op olifanten gejaagd wordt en dat ze niet uitsterven
Ik wil dat de noordpool weer bevriest en de ijsberen weer een goed leven krijgen
Ik wil een heleboel bebouwde grond terug geven aan de natuur
Arc_En_Ciel
Geplaatst: 24-08-14 20:02
Ik wil dat ik mijn beste vriendin nooit meer kwijtraak
Ik wil dat mijn moeder een lang en gezond leven heeft en gelukkig is. Ik wil dat mensen elkaar respecteren om wie ze zijn. Ik wil dat mensen elkaar in hun waarde laten. Ik wil strengere straffen voor mishandelingen, moord en terrorisme. Ik wil dat mijn dierbaren gezond en gelukkig zijn. Ik wil zelf graag gezond en gelukkig blijven.
Materialistische dingen wil ik ook genoeg, maar dat is een kwestie van hard werken en veel sparen, vandaar dat ik dat hier niet genoemd heb. Dit zijn de dingen in het leven die ik echt het allerliefste wil
ik wil dat mensen mijn autisme accepteren ik wil eindelijk is klaar zijn met school ( ik ga nu naar de vierde ) ik wil eindelijk weer is lekker op vakantie ik wil gelukkig zijn ik wil paardrij lessen kunnen nemen ik wil niet meer steeds een griepje of wat dan ook hebben ik wil dat ik weer helemaal gezond ben
Het enigste wat ik wil is Dat er geen dieren meer mishandeld worden. En dat niet alleen dieren respect hebben voor mensen maar dat mensen ook respect hebben voor dieren.
Sunnda
Geplaatst: 25-08-14 17:07
ik wil nog even vijf minuten kunnen praten met iemand die vorige week zo plots overleed..een minuut is ook goed, maar gewoon nog even zien en wat vertellen, dat is alles wat ik nu even wil.