Oppassen voor een extra zakcentje: meer mensen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

lotlot2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 22:02

1234 schreef:
Ik zou het op een of andere manier niet durven via marktplaats xD Zit gewoon tussen m'n oren waarschijnlijk, maar ik zou bang zijn dat je net een 'raar' iemand treft :') die op andere dingen uit is dan oppas zoeken.
Bij mij was het via oppasbron dat ze contact opnamen. Had via oudermatch ook op oppasadressen gereageerd, maar had er maar van 1 iemand bericht terug. Maar dat was uiteindelijk toch niet te combineren qua beschikbaarheid.

Je bent niet de enige :')

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 22:21

Hahah ja er zullen best wel gewoon 'normale' mensen tussenzitten, maar je hoort veel rare verhalen xD Vind zelf speciale sites voor oppassen dan wat betrouwbaarder O:)
Al heb ik dus op best veel sites aangemeld, maar ben maar 1 keer benaderd, en dat is dat adres waar ik nu dus zit. Ben toch best blij dat ik 'ja' heb gezegd, vond het eerst wat te ver weg, maar valt achteraf wel mee. Kwartiertje met de auto of half uur met OV, al is de mega korte overstaptijd niet zo handig. Duurt vaak dus langer.... maar in het weekend kan k altijd de auto meenemen gelukkig.
Had van tevoren noooit verwacht dat ik zoveel zou gaan oppassen, en al helemaal niet op zulke jonge kinderen. Maar bevalt me dus goed, gelukkig! En die mensen zijn er ook blij mee gelukkig.

Doutz16

Re: Oppassen voor een extra zakcentje: meer mensen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 18:42

Ik ging sowieso eerst op kennismakings gesprek met een van mn ouders. En verder ben ik niet zo bang aangelegd :)