Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Debbels schreef:Die van mij is ook al heeeeul vaak gevallen, nog geen barsten in het scherm o.i.d. Wel is de rand helemaal beschadigd. Verder zou ik m sterk afraden want ik doe ondertussen niet langer dan een uur meer met de batterij, hij loopt vast en valt zomaar uit..topding!!!!!
VrolexLover schreef:Je kunt ook kijken naar de samsung X cover. Dat is een telefoon met extra sterk glas tegen krassen en een water bestendige behuizing. Ik weet alleen niet of deze nog erg actueel is.'
Edit: Ik zie nu dat er ook een Xcover 2 is, die is van 2013 dus nog redelijk nieuw
karuna schreef:Zacharyhill is die bouwtelefoon dezelfde als de caterpillar of een andere?

eefj33 schreef:Ik heb hem hier niet voorbij zien komen, maar ik heb een Sony Xperia Go. Tweedehands op de kop getikt van iemand waarvan zijn abonnement is verlopen, mocht hem voor €80 hebben. Mobieltje is klein dus makkelijk in je zak te steken, waterdicht, stofdicht, krasvast én ziet er niet zo lomp uit. Ik heb er een siliconehoesje eromheen en ik heb echt het idee dat ik hem hier uit het raam kan gooien (eerste verdieping en bestrating onder het raam) zonder dat er ook maar een krasje of barstje in komt. Als het goed is kan je er ook gewoon mee whatsappen, maar aangezien ik whatsapp via mijn Ipod Touch gebruik, heb ik er met de Go geen ervaring mee.
Edit: ik hoef hem ook maar 2x in de week op te laden. Ik gebruik hem eigenlijk nooit, maar heb hem gewoon bij me zodat ik bereikbaar ben zonder wifi. Als je hem echt intensief gaat gebruiken dan is de batterij na een dag wel leeg, zoals veel smartphones hebben.
lotlot2 schreef:Dan raad ik je de Galaxy ace 2/3 aan.
Was mijn vorige telefoon en heb ik 100000x laten vallen en nog steeds doet hij het(word nu gebruikt door m'n vader)