Ik had overigens in de brugklas nog kei-leuk paarden kaftpapier en schriften en een etui in de vorm van een paardenknuffel (die heb ik t/m 6e gebruikt). Zou niet weten waarom een dolfijnenbroodtrommel niet kan
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Het is meer dat ik zelf bang ben dat ze er gek bijloopt met een broodtrommel.
Ik doe al mijn hele schoolcarrière (ga nu naar het 6e) een brooddoos mee en zo goed als al mijn vriendinnen ook. Zakjes zijn slecht voor het milieu en je brood wordt geplet. Ik vind het persoonlijk nogal raar dat je brooddoos niet in je boekentas zou raken, maar dan koop je ofwel een grotere ofwel stop je je brooddoos in je kluisje en haal je er hem smiddags uit
beetje reclame kan geen kwaad toch
nooit rare reacties ofzo, het is gewoon een manier om brood mee te nemen.
Alleen hij is toch wel erg groot voor in mijn tas, dus ben ik plastic zakjes gaan gebruiken. Nam weinig ruimte in maar had zo ook zn nadelen. Mn brood was zo plat als een plakje kaas
Dus ik denk toch maar dat ik mijn dolfijntjes broodtrommel weer ga gebruiken. Ik zou u dochter gewoon zelf laten kiezen. Maar broodtrommels zijn toch wel erg handig!
Eerlijk gezegd zie ik meer mensen met een broodtrommel dan met zakjes haha. Maarja het zal wel van school verschillen.
Het is gewoon een manier om je brood mee te nemen hoor, een tas is toch ook niet kinderachtig..
Nu maakt het me ook geen bal uit wat anderen van mij vinden
MyLittleLove schreef:Regenpakken zijn ook zo not done hier, maar ik sta toch altijd te lachen als ik droog op school kom met mijn scootertje en zij verregend zijnNu maakt het me ook geen bal uit wat anderen van mij vinden
Je ziet ze zoveel, op school en kantoren, snap het probleem niet.
. Ze is niet zo gevoelig voor wat anderen denken als dat mams dat vroeger was