kleren kopen maar kan niks vinden. opeens andere smaak?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 08:01

Oh in dat geval niet te moeilijk over doen. Bij mango, Zara of h&m een of twee pantalons met een bloesje of schuitje /vestje. Misschien wat truttig maar zie het als een soort bedrijfskleding.

Anoniem

Re: kleren kopen maar kan niks vinden. opeens andere smaak?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 09:35

Je kan natuurlijk ook in de online winkels kijken en kijken hoe ze daar dingen combineren en het dan zelf in de winkel opzoeken! Zo zag ik bijvoorbeeld een heel leuk tshirt maar ik had hem gepast op een lichtblauwe broek, vond ik toch niet zo. Zwarte broek gepakt en toen stond ie super leuk! ;)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 11:44

appiesjappie schreef:
Dat is denk ik ook een beetje het probleem mijn moeder heeft een hele andere smaak dan ik en meestal winkel ik met haar. Een t shirt met een vest heb ik genoeg. Maar ik wil er ook netjes uit zien. Werk op kantoor als telefoniste en dan wil ik er ook beetje netjes uit zien. Het hoeft niet allemaal met zo n jasje en rokje. Naar je mag ook gewone kleren maar toch.

Ik heb een jkennis die het geweldig vind om met andere mensen te winkelen, je komt de paskamer niet meer uit _/-\o_ .Daarnaast is ze ook knettereerlijk, dikke kont in die broek, ze zegt het gewoon.
Dat houd wel in dat mensen altijd thuiskomen met spullen waar ze echt blij mee zijn. Ik weet niet waar je woont maar ze shopt regelmatig in Groningen, met bijhorend terrasjes pakken.

appiesjappie

Re: kleren kopen maar kan niks vinden. opeens andere smaak?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-14 08:59

Haha geweldig! Ik woon in de buurt van hoogeveen. Ik heb nog geen tijd gehad om verder nog online te kijken. Wil ik even goed de tijd voor nemen ;)