Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Peelie schreef:Ik kreeg laatst ook een SMS.
Congratulation! Your mobile number was selected as a winner of £2,000,000.00 GBP with Winning No:10 11 14 30-EU For claims , Email: claimsdesk2014@gmail.com
Ik snap niet hoe ze aan mijn mobiele nummer komen. Mar dat hebben ze dus wel...?
ga ik mooi niet doen dus, en als ik het doe krijg ik toch geen 10 miljoen
(en mn zussen dan en mn ouders die leven nog hoor.... ) ghehe maar ja
tyleysmiley schreef:Ooh wauw,fijn mede-gelukskonten...ik ben minstens drie keer op een dag,de 100.000 bezoeker van website X, Y of Z![]()
![]()
![]()
en val hierdoor natuurlijk ook telkens in de gigantische prijzen
![]()
(nou ja nep)
(oke
)
xBeauuu schreef:Vrijdag kreeg ik dit smsje:
Congrat! Uw mobiele nummer is geselecteerd als winnaar van 2,000000.00 met Winnende Nr. 1422175/14 op GRATIS LOTTO. E-mail : freelot24@gmail.com voor claims
![]()
Ik weet niet of het euro's zijn, maar ik voel me wel rijk zo
Radionx schreef:Fijn te lezen dat de bokkers er niet (meer) intrappen, maar ik denk dat zulke organisaties toch nog genoeg simpele zielen vangen, anders zouden er wel mee stoppen, toch?
xBeauuu schreef:Vrijdag kreeg ik dit smsje:
Congrat! Uw mobiele nummer is geselecteerd als winnaar van 2,000000.00 met Winnende Nr. 1422175/14 op GRATIS LOTTO. E-mail : freelot24@gmail.com voor claims
![]()
Ik weet niet of het euro's zijn, maar ik voel me wel rijk zo
Zoolgangster schreef:Radionx schreef:Fijn te lezen dat de bokkers er niet (meer) intrappen, maar ik denk dat zulke organisaties toch nog genoeg simpele zielen vangen, anders zouden er wel mee stoppen, toch?
Precies, als niemand er in trapt zou het snel afgelopen zijn. Maar blijkbaar trappen er wel degelijk mensen in, dat het al jaren zo doorgaat.
ik meen het
vooral de spelfouten
Zoolgangster schreef:Peelie schreef:Ik kreeg laatst ook een SMS.
Congratulation! Your mobile number was selected as a winner of £2,000,000.00 GBP with Winning No:10 11 14 30-EU For claims , Email: claimsdesk2014@gmail.com
Ik snap niet hoe ze aan mijn mobiele nummer komen. Mar dat hebben ze dus wel...?
Dat vroeg ik me ook al af... ik heb mijn nummer al jaren, zelden rare berichtjes gehad.
Alleen spam van mijn provider.