Manlief wil gerust elke dag, echter werk ik tot 's avonds laat en ligt hij dan al te slapen als ik thuis kom. En om 'em nou wakker te maken. Al zegt 'ie altijd dat ik dat best mag doen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elise_0o schreef:Als ik hoor hoe vaak sommige mensen het per week doen roept dat toch wel wat vragen bij mij op, hoop dat iemand die kan beantwoorden?
Ten eerste, maken jullie er elke dag dan echt tijd voor, of gebeurt het standaard voordat jullie gaan slapen?
Zijn jullie dan nooit te moe en is er altijd tijd voor?
Nemen jullie altijd de tijd ervoor of zijn het vooral vluggertjes en wat verstaan jullie dan onder sex?
Hoop dat iemand deze vragen wil beantwoorden, aangezien ik er misschien nog iets van kan leren! Haha
Elise_0o schreef:Als ik hoor hoe vaak sommige mensen het per week doen roept dat toch wel wat vragen bij mij op, hoop dat iemand die kan beantwoorden?
Ten eerste, maken jullie er elke dag dan echt tijd voor, of gebeurt het standaard voordat jullie gaan slapen?
Nemen jullie altijd de tijd ervoor of zijn het vooral vluggertjes en wat verstaan jullie dan onder sex?
Hoop dat iemand deze vragen wil beantwoorden, aangezien ik er misschien nog iets van kan leren! Haha
Florenc schreef:Elise_0o schreef:Als ik hoor hoe vaak sommige mensen het per week doen roept dat toch wel wat vragen bij mij op, hoop dat iemand die kan beantwoorden?
Bij ons gebeurd het wel automatisch, op de momenten dat er tijd voor is. Bij ons is het een kwestie van alletwee een vrij hoog libido te hebben (waarbij we allebei in vorige relaties wel partners hadden die minder wilden), en zodra we elkaar vastpakken of iets minder aangekleed zien, kunnen we moeilijk van elkaars lijf blijven. En ja, we gaan 's avonds altijd tesamen slapen, dus dat is een uitgelezen moment dat er wel tijd voor is. Zelfde smorgens.
Tijd die erover gaat is variabel. 'smorgens vaak niet langer dan 15/20 min, in het weekend is het makkelijk een uur, anderhalf uur.
KimD schreef:Uit frustratie heb ik hem 2 weken lang bij zijn banketstaaf of ballen gegrepen, toen was mijn punt gemaakt.
Florenc schreef:Ha, ik zit nog in de fase van prille liefde (6/7 maanden), waarbij we allebei een zeer gezond libido hebben, dus ons gemiddelde ligt voorlopig nog ruim boven het 'algemene' gemiddelde. Normaal zal het zo'n 2x per dag zijn, met uitzondering van vrije dagen of weekenddagen, dan is het eerder 3/4 keer per dag.
Vanwaar we de tijd halen? We werken allebei fulltime, maar moeten ongeveer op hetzelfde moment naar het werk vertrekken, dus onze wekker staat gewoon een half uurtje vroeger dan nodig. In de avond, meteen na het werk, sporten we allebei (op weekbasis komt sporten op iets van een 10u/week, bij ons allebei), maar uiteindelijk ben je dan ook om 7uur thuis, tegen 8u heb je gegeten en dan ligt de hele avond nog voor je open....
Haa, mij hoor je niet klagen hoor
Tamara schreef:Leuk om te lezen dit, toevallig gister een heel openhartig gesprek hierover gehad met mijn vriendinnen. En wij kwamen toch op andere getallenVind het super voor de posters hier die bijna dagelijks of meerdere keren per week seks hebben en dat meen ik oprecht
Kan me overigens ook goed voorstellen dat andere mensen daar onzeker van worden, valt me ook op dat de tegengeluiden niet echt posten in het topic, terwijl die er volgens de getallen in de poll en volgens mijn vriendinnen en mij dus wel zijn. Terwijl wij allemaal nog jonge meiden zijn, eentje slechts met een kind. Hoef ook niet zo nodig open en bloot op internet te hebben waar wij op uit komen maar ben heel blij geweest met dat gesprek
Gaf me het gevoel dat ik niet alleen ben hierin. Wij zijn nu 6 jaar samen, dik een jaar getrouwd, maar bij ons werkt het gewoon net even anders. Heeft met meerdere factoren te maken maar we zijn er allebei happy mee. Intimiteit genoeg in onze relatie, we knuffelen en kussen dagelijks meerdere keren en die verbondenheid vind ik net zo belangrijk