Ik vind hem leuk, maar ken hem niet...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 23:12

ik heb ook zo'n verhaal. afgeproken bij de hema en ik zag hem en dacht, neeeee.... maar goed, beetje onaardig om gewoon weg te rennen en hij had me ook al gezien. Ik kreeg alleen al vrij snel een halve liefdesverklaring en hij had ook verwacht dat ik hetzelfde vond. Uiteindelijk ging ie gelukkig weer weg met de trein, maar duurde nog best lang om dat duidelijk te maken. Hele aardige jongen verder, maar gewoon echt niks voor mij. Ik spreek m nog steeds heel af en toe, via de app, maar hem zien hoeft niet meer :)

TheJokerr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 23:16

jasz schreef:
ik heb ook zo'n verhaal. afgeproken bij de hema en ik zag hem en dacht, neeeee.... maar goed, [ beetje onaardig om gewoon weg te rennen en hij had me ook al gezien. Ik kreeg alleen al vrij snel een halve liefdesverklaring en hij had ook verwacht dat ik hetzelfde vond. Uiteindelijk ging ie gelukkig weer weg met de trein, maar duurde nog best lang om dat duidelijk te maken. Hele aardige jongen verder, maar gewoon echt niks voor mij. Ik spreek m nog steeds heel af en toe, via de app, maar hem zien hoeft niet meer :)

dat had ik dus ook, ik wou er toch maar het beste van maken, had er immers ook al voor betaald in de efteling :j

jasz

Re: Ik vind hem leuk, maar ken hem niet...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 23:39

Ja precies, het wordt geen tweede date, maar een leuke middag kan geen kwaad dan!