Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lovealmar schreef:DewiRox schreef:Tegenwoordig heb je hele handige bekers waarin je yoghurt en creusli gescheiden kan houden en dus bij elkaar kan doen als je gaat eten. Zo wordt de creusli niet zacht.
Of sla bakjes, waar een bakje in de deksel zit waar je de dressing in kunt doen. Verder gewoon sla, komkommer, tomaat enz erdoorheen en dan als je gaat eten de dressing erin.
bedankt voor je reactie! Dat is handig zeg! Weet je toevallig ook een site waar ze dat verkopen? en het zelfde voor de sla bakjes?
). Misschien is dat nog een tipje mocht uiteindelijk salades en wraps toch niet helemaal lekker uitpakken voor je
(krijg brood gewoon niet naar binnen 's ochtends
) maar sinds ik elke dag werk neem ik zo'n drinkpak Goedemorgen drinkontbijt mee. Zit fruit in, en granen/vezels (eigenlijk dezelfde substantie als op de vorige pagina beschreven werd, alleen goedkoper dan fruit enz. Kopen) zo krijg je toch alles binnen, en het vult goed
DewiRox schreef:Tegenwoordig heb je hele handige bekers waarin je yoghurt en creusli gescheiden kan houden en dus bij elkaar kan doen als je gaat eten. Zo wordt de creusli niet zacht.
Of sla bakjes, waar een bakje in de deksel zit waar je de dressing in kunt doen. Verder gewoon sla, komkommer, tomaat enz erdoorheen en dan als je gaat eten de dressing erin.
Maartje1990 schreef:Wat ik op m'n werk heb gezien is van die crackers met Philadelphia/kruidenkast en daar een paar blaadjes basilicum op al dan niet meteen paar plakjes tomaat. Zag en rook heerlijk! Ook lekker en gezond voor een klein tussendoortje zijn (in reepjes gesneden) paprika.
EskeGirl schreef:Ik weet nog een hele lekkere salade!
Kook wat rijst (zilvervlies is gezondst) en wok ondertussen een pakje Hollandse roerbakgroenten (wij hebben uit de diepvries), wat curry erbij en klaar! Er kan ook kip bij, maar dat geeft geen echte extra toevoeging.
Kan havermout ook ipv brinta?
En pannenkoekes: een geprakte banaan, 2 eieren en 2 el havermout, blenden/staafmixen, bakken en klaar! Zowel koud als warm heerlijk
Air schreef:EskeGirl schreef:Ik weet nog een hele lekkere salade!
Kook wat rijst (zilvervlies is gezondst) en wok ondertussen een pakje Hollandse roerbakgroenten (wij hebben uit de diepvries), wat curry erbij en klaar! Er kan ook kip bij, maar dat geeft geen echte extra toevoeging.
En pannenkoekes: een geprakte banaan, 2 eieren en 2 el havermout, blenden/staafmixen, bakken en klaar! Zowel koud als warm heerlijk
Havermout is geloof ik gezonder dan brinta en vast ook goedkoper (41 cent voor 500gr.)
Air schreef:EskeGirl schreef:Ik weet nog een hele lekkere salade!
Havermout is geloof ik gezonder dan brinta en vast ook goedkoper (41 cent voor 500gr.)

, 's morgens havermoutpap (met banaan en kaneel), en maak dan gewoon meer als normaal, en gebruik wat ik over heb, met een ei erdoor, als beslag voor pannekoeken