En al liep hij de polonaise door zijn troep heen. Het is zijn huis en dat mag hij zelf weten. Je kunt ook naar het Leger des Heils gaan als je het niet bevalt. Niemand verplicht je om bij je schoonvader te blijven.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Citaat:Daarbij werk ik 3 dagen per week en heb ik een paard om voor te zorgen, terwijl hij thuis zit niks te doen!
Het enige wat hij doet is eten halen en maken. 2 dagen in de week de afwas verder helemaal niks!
Nee wand dat doe ik wel weer!
kiki1976 schreef:Ik denk dat Ts verkeerd begrepen wordt.
Wat ik uit haar verhaal opmaak, is dat haar schoonvader haar op boodschappen doen en eten maken voor de rest verwacht dat TS alles doet. Haar meer als slaaf gebruikt.
Kijk ik ben het met jullie eens dat het niet meer dan normaal is dat TS mee helpt in het huishouden, zeker als ze geen kost en inwoning hoeft te betalen (al vind ik dat je ook dan evengoed dingen behoort te doen).
Maar TS waar is je vriend in het verhaal, laat hij je er ook voor opdraaien. Want ik lees alleen ik moet dit en dat doen.... schoonvader doet zijn dingen niet...... maar niets over je vriend?

Rideltje1992 schreef:Ik heb er niet voor gekozen!
Wat een rot opmerking!
Wat wordt er wel niet gedacht?
Ik vind dit niet leuk maar heb geen keuze.
Hond was van mij moeder en die is overleden! niet mijn keuze het enige wat ik nog heb van haar!
Paard is voor afleiding omdat ik anders in me bed was blijven liggen en allang zelfmoord had gepleegd!
Dus nee dit is niet mijn keuze!
Ik ben wanhopig en vraag om hulp, wat krijg ik gezeik dat het mijn schuld is en ik het allemaal maar moet pikken.
Dit topic kan dicht wand respect op bokt is er ook niet!
kiki1976 schreef:Ik denk dat Ts verkeerd begrepen wordt.
Wat ik uit haar verhaal opmaak, is dat haar schoonvader haar op boodschappen doen en eten maken voor de rest verwacht dat TS alles doet. Haar meer als slaaf gebruikt.
Kijk ik ben het met jullie eens dat het niet meer dan normaal is dat TS mee helpt in het huishouden, zeker als ze geen kost en inwoning hoeft te betalen (al vind ik dat je ook dan evengoed dingen behoort te doen).
Maar TS waar is je vriend in het verhaal, laat hij je er ook voor opdraaien. Want ik lees alleen ik moet dit en dat doen.... schoonvader doet zijn dingen niet...... maar niets over je vriend?
melaniepk schreef:Soms lopen dingen niet zoals je het zou willen, daar doe je weinig aan.
Ik denk dat jij voor jezelf eens even een lijstje moet maken van wat je allemaal wel hebt en wat er allemaal is om dankbaar voor te zijn ipv te gaan mokken en negatief te doen.
Je hebt een eigen paard.
Je hebt gratis kost en inwoning (ookal is dit niet jou persoonlijke keuze, je kiest er wel bewust voor om hem niets te betalen)
Je hebt een (leuke en lieve?) vriend.
En als het je zo ontzettend dwars zit dat je zoveel moet doen kun je er altijd voor kiezen om een huishoudster te nemen van het geld dat je nu aan huur etc bespaard.
Verder vind ik dat je erg snel op je teentjes bent getrapt als je niet te horen krijgt wat jij wil....
Zo kom je er niet meid
Rideltje1992 schreef:De andere werken de hele week
De ene betaald hem wel.
Die hond is erg belangerijk voor mij. En nu moet ik de consequenties maar gaan slikken. Zo he gewaagd.
En de paard die helpt mij ook zonder die was ik nergens!
Met iemand er over praten nee dankje die hulpverleners weten ook niet waar ze mee bezig zijn!
Rideltje1992 schreef:melaniepk schreef:Soms lopen dingen niet zoals je het zou willen, daar doe je weinig aan.
Ik denk dat jij voor jezelf eens even een lijstje moet maken van wat je allemaal wel hebt en wat er allemaal is om dankbaar voor te zijn ipv te gaan mokken en negatief te doen.
Je hebt een eigen paard.
Je hebt gratis kost en inwoning (ookal is dit niet jou persoonlijke keuze, je kiest er wel bewust voor om hem niets te betalen)
En als het je zo ontzettend dwars zit dat je zoveel moet doen kun je er altijd voor kiezen om een huishoudster te nemen van het geld dat je nu aan huur etc bespaard.
Verder vind ik dat je erg snel op je teentjes bent getrapt als je niet te horen krijgt wat jij wil....
Zo kom je er niet meid
Ik wil gewoon respect van die man. Afspraken. Moet ik alles doen? prima zeg het dan over leg het dan. Maar nee er wordt er maar vanuit gegaan.
Rosannee_ schreef:Ik snap ook niet helemaal wat je met een man van 61 doet als 22 jarige meid, ik zou vooral doen wat je begeleider zegt, maar wat betreft de was, dan doe je je eigen kleding wassen en die van hem niet. Misschien dat ie dan vanzelf door krijgt dat ie zelf ook wat meer mag gaan doen en misschien moet jij een keer boos worden als hij iets niet doet, dat doet ie immers ook bij jou.
Rideltje1992 schreef:melaniepk schreef:Soms lopen dingen niet zoals je het zou willen, daar doe je weinig aan.
Je hebt een eigen paard.
Zo kom je er niet meid
Ik wil gewoon respect van die man. Afspraken. Moet ik alles doen? prima zeg het dan over leg het dan. Maar nee er wordt er maar vanuit gegaan.
Arabesk schreef:Rosannee_ schreef:Ik snap ook niet helemaal wat je met een man van 61 doet als 22 jarige meid, ik zou vooral doen wat je begeleider zegt, maar wat betreft de was, dan doe je je eigen kleding wassen en die van hem niet. Misschien dat ie dan vanzelf door krijgt dat ie zelf ook wat meer mag gaan doen en misschien moet jij een keer boos worden als hij iets niet doet, dat doet ie immers ook bij jou.
Precies, alleen je eigen dingen doen. Dan komt vanzelf de vraag waar de schone was is dan verwijs je naar de wasmachine