Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
mick75 schreef:maar als het misloopt heb ik wel een groter probleem. Ik stap niet makkelijk over een foutje heen, zeker als ik ervoor ontslagen wordt. Ookal is het een fout waar ik niets aan kan doen en iets dat niet te voorkomen was.
.
mick75 schreef:Psychologische hulp heb ik. Die kunnen geen rol spelen bij het uwv. Het uwv houdt gewoon star vast aan dat na 10 jaar een burnout over is en klaar. De rest kijken ze niet naar. Dat ik juist bij ze aanklopte om juist uit de situatie te komen en geen zin heb nog 30 jaar mijn hand op te houden betekende voor hen dat zij niet nodig zijn. Is best wrang, vooral omdat je heel weinig tijd en totaal geen hulp of middelen krijgt om het zelf uit te zoeken. En als je dan naar een route vraagt, een hand hulp om de weg te zoeken, al is het maar een hint, smijten ze de deur in je gezicht.
Post hebben ze hier geen mensen voor nodig. Fabriekswerk kan ik denk ik wel, alleen lopende band gaat niet lukken, daarvan komt er wel echt paniek.
Ik wil ook alles wat ik enigszins misschien een beetje kan wel aanpakken, maar als het misloopt heb ik wel een groter probleem. Ik stap niet makkelijk over een foutje heen, zeker als ik ervoor ontslagen wordt. Ookal is het een fout waar ik niets aan kan doen en iets dat niet te voorkomen was.
Wederom, als ik niet zulke faalangst had, die zover doorwerkt, was er geen probleem. Had ik wat meer lef dan was ik bij een uitzendburo voor de deur gaan zitten en pas weggegaan als ik werk had. Maar helaas, als er gezegd wordt dat ik in de weg zit dan neem ik al de benen en dat is niet eenvoudig op te lossen of aan te pakken.
Mijn IQ is zeer vaak getest, ligt rond de 130.
vuurneon schreef:Maar als je nu gaat solliciteren, dan weten ze toch niets over je faalangst? Bij werk waarbij het niet enorm zou belemmeren zou ik het mooi verzwijgen of anders benoemen 'ik ben perfectionistisch' (bv kantoren schoonmaak; dan poets je juist als er niemand is immers).
Ik heb overigens met mijn leidinggevende afgesproken dat als er beter werk op mijn pad komt, de baas gelijk akkoord gaat met opzeggen contract met wederzijdse instemming. Dus ik zit niet aan mijn opzegtermijn vast van 2 maand gelukkig.
Maar in de schoonmaak ben ik altijd welkom al is fulltime werken fysiek te zwaar voor me, maar de meeste schoonmaakbaantjes zijn toch maar voor een paar uur per dag, veel mensen werken dan ook 's-ochtends en 's-avonds een paar uurtjes. mick75 schreef:Ik ben heel vaak getest. Op school, bij de ggz en ook door het uwv. Dit is het gemiddelde wat daaruit kwam.
Verder mag iedereen alles fout doen. Alleen ik niet. Daarom dus eenvoudig eerk waarin je geen fouten kan maken, zoals productiewerk of stallen uitmesten. Als ik het officiele tempo niet haal blijf ik, natuurlijk zonder te schrijven, nrt zolang tot het wel af is want bedrijf hoeft niet de dupe te zijn van mijn traagheid.
Een baan met een minimuminkomen (aantal uren) heb ik nodig omte leven. Vind ik die niet is er snel ook geen probleem meer want ik kan niet leven van lucht en ook niet op de zak van vriend, dat accepteert ie niet.
Schoonmaak ga ik morgen achteraan, zei al dat ik daar nog niet aan had gedacht.
Oja, moet 26 augustus vca- examen doen. Hopelijk gaat dat lukken. Vca is voor bijna alle banen die ik zoek nodig zoals in kassen, magazijnen, techniek en groen en de mijne was verlopen.
mick75 schreef:Vind ik die niet is er snel ook geen probleem meer want ik kan niet leven van lucht en ook niet op de zak van vriend, dat accepteert ie niet.
mick75 schreef:Vrijwilligerswerk/ dagbesteding heb ik gedaan. En volgehouden. Dat ging ook goed. Dat mag echter niet meer nu ik goedgekeurd ben.